Verkkovirhe

Naisten LML pelaajauutisia 2020-2021

Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
201
Käykö kateeksi🤔🤫🤫😉😉😉😉
Sittenhän minun pitäisi olla kateellinen naapurin uudesta mersustakin 😄. Totesin vain huomioni. Taitaa tulevasta kaudesta tulla mielenkiintoisen epätasainen. Osalla seuroista talous on kunnossa ja toiminta jatkuu entisellään, osa taas käyttää osittain hyödyksi tulevan kauden sarjamääräyksiä ja rakentaa kivijalkaa.
 
Viestejä
1,989
Ei liigaan kannata lähteä tyttöporukalla pelailemaan. Lentopallossakin pitää olla tavoitteena mennä joka kausi harppauksia eteen päin. Ja kun on täysin selvää, että ennen kevättä joka ikisessä joukkueessa on ulkomaalaispelaajia n-kappaletta. Fiilistely kotimaisilla pelaajilla on ohimenevää. Toivottavasti nähdään koko kausi laadukasta lentopalloa.
 
Viimeksi muokattu:

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
760
 
Viestejä
201
Ei liigaan kannata lähteä tyttöporukalla pelailemaan. Lentopallossakin pitää olla tavoitteena mennä joka kausi harppauksia eteen päin. Ja kun on täysin selvää, että ennen kevättä joka ikisessä joukkueessa on ulkomaalaispelaajia n-kappaletta. Fiilistely kotimaisilla pelaajilla on ohimenevää. Toivottavasti nähdään koko kausi laadukasta lentopalloa.
Olen täsmälleen samaa mieltä, mutta täsmennätkö vielä mitä tarkoitat joka kausi harppauksin eteenpäinmenolla. Seurana? Joukkueena? Yksittäisenä pelaajana? Yleisömäärä? Taloudellinen tulos? Sarjasijoitus?
 
Viestejä
1,989
Olen täsmälleen samaa mieltä, mutta täsmennätkö vielä mitä tarkoitat joka kausi harppauksin eteenpäinmenolla. Seurana? Joukkueena? Yksittäisenä pelaajana? Yleisömäärä? Taloudellinen tulos? Sarjasijoitus?
Kyse on kilpaurheilusta ja joukkueen menestys on ehdottomasti numero yksi. Sen jälkeen tulevat esimerkiksi nuo mainitsemasi asiat. Toki ilman niitä ei ole menestystäkään, mutta menestys ratkaisee tuotteen kiinnostavuuden.
 
Viestejä
1,989
Kova hankinta. Kangasalan suosikkiasema vain vahvistuu.
Mitä? Odotin kyllä kovempaa pallontappajaa, eikä hakkurihankinnalla suosikkiasema kyllä hirveästi vahvistunut, vaikka sellainen toki on muutenkin. HInta-laatusuhde voi olla hyvä. Uskoisin, että Kangasalalle tulee vielä yleispelaajaksi pallontappaja.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
130
LP Viesti ja Vampula varmaan ilmottavat pian pelaajasopimuksista. Luulis että joukkueet on kohtalaiset valmiita niinku muillakin. Kangasala on mestarisuosikki numero 1, onhan se vahvistunut viime kaudesta kun mukana on Kotimaiset huiput Kylmäaho,Karhu, Friberg ja hakkurina Larson.
 
Viestejä
360
LP Kangasalalla on hyvä joukkue kasassa, vaikka lähtijöitä on: Marshall, Miniuk, Stapleton, Hart, Riikonen, Hänninen. Marshallin tehoja on vaikeita paikata.
 
Viestejä
1,989
Seuran vaihto on ihan luonnollinen asia ja se auttaa urheilijaa usein uralla eteen päin. Suvi Kokkosen kommenteista pari huomiota: Hämeenlinnan viime kauden sisäiset haasteet - muita en ole itse julkisuudessa havainnut kuin taloudelliset haasteet; ja toisena huomiona katkeruus junnupelin tappiosta - huh huh, toivottavasti katkeruus on toimittajan valitsema termi. Tuntuu todella kummalliselta, että lahjakas urheilija olisi katkera jostakin häitystä pelistä. Kyllä se pitää ottaa kokemuksena ja ymmärtää mitä voisi itse pelaajana myöskin joukkue tehdä paremmin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös