Sittenhän minun pitäisi olla kateellinen naapurin uudesta mersustakinKäykö kateeksi![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sittenhän minun pitäisi olla kateellinen naapurin uudesta mersustakinKäykö kateeksi![]()
Olen täsmälleen samaa mieltä, mutta täsmennätkö vielä mitä tarkoitat joka kausi harppauksin eteenpäinmenolla. Seurana? Joukkueena? Yksittäisenä pelaajana? Yleisömäärä? Taloudellinen tulos? Sarjasijoitus?Ei liigaan kannata lähteä tyttöporukalla pelailemaan. Lentopallossakin pitää olla tavoitteena mennä joka kausi harppauksia eteen päin. Ja kun on täysin selvää, että ennen kevättä joka ikisessä joukkueessa on ulkomaalaispelaajia n-kappaletta. Fiilistely kotimaisilla pelaajilla on ohimenevää. Toivottavasti nähdään koko kausi laadukasta lentopalloa.
Kova hankinta. Kangasalan suosikkiasema vain vahvistuu.![]()
Kangasalan uusi hakkuri onkin tuttu kasvo viime kaudelta – Kangasalan Sanomat
Huippujoukkueen koonneen LP Kangasalan piti jättää hakkurin hankinta loppukesäksi, mutta suunnitelmaa muutettiin ymmärrettävästä syystä. Kun tarjolle tuli monin tavoin mieluinen vaihtoehto, siihen tartuttiin kiinni… Tämä…kangasalansanomat.fi
Kyse on kilpaurheilusta ja joukkueen menestys on ehdottomasti numero yksi. Sen jälkeen tulevat esimerkiksi nuo mainitsemasi asiat. Toki ilman niitä ei ole menestystäkään, mutta menestys ratkaisee tuotteen kiinnostavuuden.Olen täsmälleen samaa mieltä, mutta täsmennätkö vielä mitä tarkoitat joka kausi harppauksin eteenpäinmenolla. Seurana? Joukkueena? Yksittäisenä pelaajana? Yleisömäärä? Taloudellinen tulos? Sarjasijoitus?
![]()
Kangasalan uusi hakkuri onkin tuttu kasvo viime kaudelta – Kangasalan Sanomat
Huippujoukkueen koonneen LP Kangasalan piti jättää hakkurin hankinta loppukesäksi, mutta suunnitelmaa muutettiin ymmärrettävästä syystä. Kun tarjolle tuli monin tavoin mieluinen vaihtoehto, siihen tartuttiin kiinni… Tämä…kangasalansanomat.fi
Mitä? Odotin kyllä kovempaa pallontappajaa, eikä hakkurihankinnalla suosikkiasema kyllä hirveästi vahvistunut, vaikka sellainen toki on muutenkin. HInta-laatusuhde voi olla hyvä. Uskoisin, että Kangasalalle tulee vielä yleispelaajaksi pallontappaja.Kova hankinta. Kangasalan suosikkiasema vain vahvistuu.
![]()
Anna Kaisa Kerminen liberoi Puijossa myös jatkossa
Anna Kaisa Kerminen jatkaa Puijo Wolley liberona tulevallakin kaudella. Kerminen on pelannut seurassa jo vuodesta 2017 lähtien.www.mestaruusliiga.fi
Pikkusisko.Mahtaako libero Anna-Kaisa Kerminen olla sukua libero Lauri Kermiselle?
Pikkusisko.
Seuran vaihto on ihan luonnollinen asia ja se auttaa urheilijaa usein uralla eteen päin. Suvi Kokkosen kommenteista pari huomiota: Hämeenlinnan viime kauden sisäiset haasteet - muita en ole itse julkisuudessa havainnut kuin taloudelliset haasteet; ja toisena huomiona katkeruus junnupelin tappiosta - huh huh, toivottavasti katkeruus on toimittajan valitsema termi. Tuntuu todella kummalliselta, että lahjakas urheilija olisi katkera jostakin häitystä pelistä. Kyllä se pitää ottaa kokemuksena ja ymmärtää mitä voisi itse pelaajana myöskin joukkue tehdä paremmin.