Verkkovirhe

Naisten liigan pelaaja- ja valmentajasopimukset 2021-22

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
760
Viestejä
1,386
Lotta Kukkonen ja Orpo purkaneet sopimuksen. Syynä FBn mukaan se että kulunut kausi on ollut henkilökohtainen pettymys Kukkoselle ja kokee ettei kehity itse eikä voi auttaa joukkuetta.

Olikos joku liigaporukka vailla passaria vielä?
 
Viestejä
816
HLPK facessa pitkä pelaaja lentokentällä tulossa ja FIVB siirtosivuilla tällainen:
1640713486784.png

Volleyboxin mukaan on Opposite
 
Viestejä
673
Maja Burazerista uusin hankinta
29.12.2021
Hämeenlinnan Lentopallokerho vahvistaa edelleen rivejään ennen ensi viikolla alkavaa Mestaruusliigan kevätkautta. Uusimpana pelaajana joukkueeseen liittyy kroatialainen Maja Burazer, joka saapui Hämeenlinnaan maanantain ja tiistain välisenä yönä.
Burazer on kokenut lentopalloammattilainen, joka on pelannut aikaisemmin urallaan ympäri Eurooppaa ja yhden kauden myös Indonesiassa. Tämän kauden 33-vuotias laitapelaaja aloitti unkarilaisessa Fatum Nyíregyházassa, joka pelaa myös Mestareiden liigaa.
– Olen nyt täällä ja olen siitä innoissani. Tämä on ensimmäinen päiväni joukkueen mukana, ja jokainen pelaaja on ottanut minut hienosti vastaan, Burazer iloitsi Loimua-areenan pukukoppikäytävällä.
190-senttinen hakkuri on jo etukäteen tutustunut tulevaan joukkueeseen ja sopeutumista helpottaa myös se, että päävalmentaja Giovanni Torchio on hänelle tuttu.
– Tunnen päävalmentajan, olen tutustunut joukkueen rakenteeseen ja katsellut myös muutaman ottelun. On mielenkiintoista nähdä, mitä saamme kauden toisella puolikkaalla aikaiseksi.
Lentopallokerho jatkaa otteluitaan vuodenvaihteen jälkeen 4. tammikuuta Salossa LP Viestiä vastaan.

Takaisin
 
Viestejä
1,989
Hämeenlinnan orkesterin ongelma on ollut käsittääkseni ihan muualla kuin hakkurissa. Mutta eihän koskaan useammasta hakkurista haittaa toki ole.
 
Viestejä
673
Natasa Sevarika mukaan joukkueeseen
20.01.2022
Hämeenlinnan Lentopallokerhon joukkue sai juuri Teknikum Finnish Cupin välierän alla lisää tulivoimaa, kun seura teki loppukauden mittaisen sopimuksen serbialaisen yleispelaajan Natasa Sevarikan kanssa.
Ensi viikolla 34 vuotta täyttävä Sevarika on kokenut lentopalloilija, joka on pelannut monessa eurooppalaisessa huippusarjassa. Hänen ansioluettelossaan ovat kaudet esimerkiksi Italiassa, Venäjällä, Isrealissa, Espanjassa ja Ranskassa. Alkukauden 186-senttinen pelaaja on edustanut kotimaansa belgradilaisseuraa Parzinan Soccerbetiä.
– Saavuin tiistaina todella myöhään, ja minulla oli myös vähän hankaluuksia matkustaessani tänne. Nyt olen onnellinen, että olen täällä ja pääsen mukaan harjoituksiin, Sevarika sanoi.
Sevarika on valmis pelaamaan jo lauantaina, kun Lentiskerho kohtaa kello 12 alkavassa ottelussa Pölkky Kuusamon.
– Minulle on aina ihan sama, onko kyseessä välierä tai loppuottelu tai mikä tahansa muu ottelu. Me elämme ja teemme töitä pelejä varten. Mielessäni on vain se ja keskityn vain siihen asiaan, että miten voimme voittaa ottelun. Toivottavasti voimme yllättää vastustajaamme jollain tavoilla, mutta teemme joka tapauksessa kaikkemme voittaaksemme, Sevarika lupaa Lentopallokerhon kannattajille.
Yleispelaajalle tärkeät osa-alueet ovat serbialaisella hyvin hallussa.
– Minulla on vahva hyökkäys, mutta ehkä sanoisin olevani vielä enemmän vastaanottaja, hän arvioi.
 
Viestejä
487
Natasa Sevarika mukaan joukkueeseen
20.01.2022
Hämeenlinnan Lentopallokerhon joukkue sai juuri Teknikum Finnish Cupin välierän alla lisää tulivoimaa, kun seura teki loppukauden mittaisen sopimuksen serbialaisen yleispelaajan Natasa Sevarikan kanssa.
Ensi viikolla 34 vuotta täyttävä Sevarika on kokenut lentopalloilija, joka on pelannut monessa eurooppalaisessa huippusarjassa. Hänen ansioluettelossaan ovat kaudet esimerkiksi Italiassa, Venäjällä, Isrealissa, Espanjassa ja Ranskassa. Alkukauden 186-senttinen pelaaja on edustanut kotimaansa belgradilaisseuraa Parzinan Soccerbetiä.
– Saavuin tiistaina todella myöhään, ja minulla oli myös vähän hankaluuksia matkustaessani tänne. Nyt olen onnellinen, että olen täällä ja pääsen mukaan harjoituksiin, Sevarika sanoi.
Sevarika on valmis pelaamaan jo lauantaina, kun Lentiskerho kohtaa kello 12 alkavassa ottelussa Pölkky Kuusamon.
– Minulle on aina ihan sama, onko kyseessä välierä tai loppuottelu tai mikä tahansa muu ottelu. Me elämme ja teemme töitä pelejä varten. Mielessäni on vain se ja keskityn vain siihen asiaan, että miten voimme voittaa ottelun. Toivottavasti voimme yllättää vastustajaamme jollain tavoilla, mutta teemme joka tapauksessa kaikkemme voittaaksemme, Sevarika lupaa Lentopallokerhon kannattajille.
Yleispelaajalle tärkeät osa-alueet ovat serbialaisella hyvin hallussa.
– Minulla on vahva hyökkäys, mutta ehkä sanoisin olevani vielä enemmän vastaanottaja, hän arvioi.
Mielenkiintoiseksi on Hämeenlinnan joukkue muodostunut joulukuun jälkeen, cupin välierässä nähdään varmaan aikalailla erilainen ryhmä kuin aiemmin syksyllä
 
Viestejä
201
Mielenkiintoiseksi on Hämeenlinnan joukkue muodostunut joulukuun jälkeen, cupin välierässä nähdään varmaan aikalailla erilainen ryhmä kuin aiemmin syksyllä
Oisko siinä kunnon haastaja Kangasalalle ja Pölkylle. Kyllä Hämeenlinnassa hallitaan hommat. Alku kauden joukkue ei pelaa keväällä.
 
Viestejä
673
Lentiskerhon edellinen pelihän on ollut 15 pv joulukuuta koronan takia, eli pitkä aika on viime pelistä.
Kaikki pelaajat on taudin sairastanut, mutta nyt tilanne on hyvä, ja kerho pääsee mustana hevosena
haastamaan muita.
 
Viestejä
1,989
Hämeenlinna on todellinen musta hevonen. Joukkuetta ei ole näkynyt pelikäntällä kuukauteen ja ihan mielenkiintoista on nähdä millainen kokoonpano sieltä putkahtaa kentälle. Esim. Pölkyllä on korkeintaan nimilista joukkueesta käytettävissä. Ei yhtään videota käytettävissä ja toinen joukkue on voinut tutkia Pölkyn pelityyliä mielensä mukaan. Pölkyn koutsit löytävät kyllä pelin kuluessa aseet, onhan Sotiris aika huippu valmentaja. Mutta ei tilanne ole Hämeenlinnankaan kannalta paras mahdollinen. Vaikka treenissä peli kulkisi kuinka hyvin, tilanne on ihan eri kun vastassa on pelannut ja hioutunut kova porukka. Liekkö koskaan aikaisemmin ollut vastaavaa tilannetta kotimaisilla pelikentillä?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
175
Kehityspelaajien nostamista joukkueeseen ei ehkä voi pitää pöhinänä.
Ploki pistänyt pöhiseen; Sydney Wetterstrom ameriikoista sekä Inka Siekkinen ja Silja Kananen kehityspelaajiksi.


💪💪💪

Wetterstom ja ploki purkanut sopimuksen. Sinänsä harmi, taitava ja varma pelaaja. Toivottavasti plokissa muuten kaikki hyvin ja "kaikki sylinterit saadaan koneessa taas iskuun".
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös