Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliigan alku siirtyy kuukaudella

Ymmärsinkö nyt oikein, että sama kohtalo koskee joidenkin muiden maiden sarjoja. Siis että tieto tulee vasta nyt. Mielenkiintoista olisi tietää mitkä maat kyseessä…vai selitelläänkö vain näin kun Suomessa reagoidaan näin myöhään.
Tieto on varmasti ollut Mestaruusliigalla ja liitolla paljon aikaisemmin. Ei FIVB linjaa tämmöisiä viikon varoajalla.

Liiton toimitusjohtaja kertoo tuossa että seuroja ei haluttu informoida aiemmin koska "Meillä on ollut hyvin perustellut syyt uskoa, että neuvottelut tuottaisivat positiivisen tuloksen."

Mitäköhän nämä "perustellut syyt" ovat olleet kun sitten ei kuitenkaan siihen positiiviseen tulokseen päästy. Lienee kuitenkin selvää että seuroissa ei olla tyytyväisiä liiton toimintaan tässä oli syytä olettaa muuta tai ei. Käytännössä tässä on viimeiseen asti pimitetty tieto nimenomaan niiltä joihin tämä tulee vaikuttamaan. Todennäköisesti loppujen lopuksi vielä todetaan että ei mitään vaikutusta liigaseurojen kuluihin tai tuloihin ja liitto jättää seurat selviämään omillaan.

Hyvä että ajoissa tiedotetaan, kertoo kyllä omaa kieltään "ammattimaisuudesta".
Kansainvälisen liiton päätöksentekoprosessit eivät kyllä perinteisestikään ole olleet ainakaan yhtään läpinäkyvämpiä ja joustavampia kuin kuin kansallisen. Itse olen ajan myötä päätynyt ajattelemaan että eri lajit vetää puoleensa hieman omanlaisiaan luonnetyyppejä.

No toivotaan, että kaikki seurat pystyy jatkamaan ja kenenkään ulkomaalaisen vahvistuksen sopimusta ei tarvitse purkaa.

Kansainvälisen liiton päätöksentekoprosessit eivät kyllä perinteisestikään ole olleet ainakaan yhtään läpinäkyvämpiä ja joustavampia kuin kuin kansallisen. Itse olen ajan myötä päätynyt ajattelemaan että eri lajit vetää puoleensa hieman omanlaisiaan luonnetyyppejä.

Tästä on vaikea syyttää kansainvälistä liittoa. Tieto on ollut koko ajan liitolla, kuten Virtasen kommentista käy ilmi.

Onhan tää nyt yhtä helvettiä.Urheilijat treenaa sarja-avausta silmälläpitäen ja hupskeikkaa....Alotellaas vasta kuukauden kuluttua. Voi...kele sanon minä.

Ei tullut yllätyksenä kyseinen uutinen. Toivottavasti järki viimein voittaa ja nelinkertainen sarja unohdetaan sekä järkeistetään ottelumäärää.

Oli täysin kuollut idea jo syntyessään.

Tiedotteessa ”Miesten Mestaruusliiga jatkuu loppupäästä kymmenellä vuorokaudella, joten viimeinen päättymispäivä on 17.5.” - onko järkeä jos joku liigassa onnistunut läpimurtopelaaja valitaan vaikkapa majuun?

Mielenkiintoiset viikon tulossa kun kuullaan lopputulemasta lisää.

Monilajisuus houkuttelee skitsofreniaa sairastavia?😉

Tosi huono homma mikäli kansallisella lajiliitolla tämä mahdollinen skenaario on ollut tiedossa eikä seuroja oltu ajoissa informoitu tästä nyt konkretisoituneesta pikkujutusta.

Pikkujuttu siis liitolle, otteluohjelman muokkaaminen on muutaman tunnin työ osaavalle, varsinkin kun seurat sopivat otteluajankohdat keskenään.
Seuroille ei niinkään pikkujuttu.
Mikäli kuluja on tullut, vahingonkorvausvaatimuksia vetämään vain rohkeasti.

Voisin jopa kutsua tiedon pimittämiseksi.

Jos kotimaisen mestaruusliigan mielipide olisi isosti huomioitu ja toisenlaiseen ratkaisuun päädytty, olisi jollekulle ollut sankarin viittaa tarjolla.
Ehkä sankareiden nimiäkin olisi nostettu esiin, nyt varmasti hiljaista kuin huopatossutehtaassa..

Vähän kieliposkella tulee pitkästä aikaa parempi reeni kausi ja toivottavasti näkyy pelissä. Omasta mielestä harjoittelumäärät on kyllä jo tippuneet liian alas, joten otetaan posit irti tästä!

Ei tullut yllätyksenä kyseinen uutinen. Toivottavasti järki viimein voittaa ja nelinkertainen sarja unohdetaan sekä järkeistetään ottelumäärää.

Oli täysin kuollut idea jo syntyessään.

Mielenkiintoiset viikon tulossa kun kuullaan lopputulemasta lisää.

Ei ole katsottu tarpeelliseksi.
Puoli vuosisataa sitten tämä oli normaalia johtamiskulttuuria. Nykymaailmassa en uskonut tätä enää tapaavani, mutta näköjään lentopalloliitto pystyy mihin vaan😂

Ymmärsinkö nyt oikein, että sama kohtalo koskee joidenkin muiden maiden sarjoja. Siis että tieto tulee vasta nyt. Mielenkiintoista olisi tietää mitkä maat kyseessä…vai selitelläänkö vain näin kun Suomessa reagoidaan näin myöhään.
Käsi ylös kellevyllätyksenö että suomessa reagoidaan nyt vasta.

Kyllähän tässä heitetään suoraan märkä rätti seuratoimijoiden kasvoille. Voi voi. Koittakaa nyt sopia uusia pelipäiviä keskenänne ja kaikki muu kauden aloituksen eteen työ vedetään härskisti viemäristä alas. Kyllä on hävytöntä touhua sanon minä.

Tästä on vaikea syyttää kansainvälistä liittoa. Tieto on ollut koko ajan liitolla, kuten Virtasen kommentista käy ilmi.
Tilanne tosiaan ei ole päällä ainoastaan Suomessa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin