Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2022-2023

Viestejä
1,263
Lainaan itseeni, kun ei tämän päivän harkkapelissä Akaata vastaankaan ilmaantunut merkkejä siitä, että mestari keväällä vaihtuisi. Mutta sellaisia merkkejä kyllä näkyi, että Akaa todennäköisesti tulee olemaan se pahin kanto Valepan mestaruus polulla.
Kausi ei ole vielä edes alkanut mutta Valepan kova rutiini ja runko kasassa . Mikä on pelaillessa kun homma toimii. Moni aikasempi Valepan alkukausi ollut hakemista, nyt tilanne eri.
Jos Valepa menestyy kohtuudella europeleissä tai jopa menee jatkoon se tietää ykköspassarille 👍 kovaa kuormaa . Kysymys kuuluukin ; voitetaanko mestaruus kakkospassarillakin?
 
Viestejä
2,971
Kausi ei ole vielä edes alkanut mutta Valepan kova rutiini ja runko kasassa . Mikä on pelaillessa kun homma toimii. Moni aikasempi Valepan alkukausi ollut hakemista, nyt tilanne eri.
Jos Valepa menestyy kohtuudella europeleissä tai jopa menee jatkoon se tietää ykköspassarille 👍 kovaa kuormaa . Kysymys kuuluukin ; voitetaanko mestaruus kakkospassarillakin?
Eikös se Hurmos kuitenkin kyykyttänyt niin Savoa kun Valepaakin.
 
Viestejä
10,872
Kausi ei ole vielä edes alkanut mutta Valepan kova rutiini ja runko kasassa . Mikä on pelaillessa kun homma toimii. Moni aikasempi Valepan alkukausi ollut hakemista, nyt tilanne eri.
Jos Valepa menestyy kohtuudella europeleissä tai jopa menee jatkoon se tietää ykköspassarille 👍 kovaa kuormaa . Kysymys kuuluukin ; voitetaanko mestaruus kakkospassarillakin?

VaLePassa peluutuksessa ei pidä uskoa jokaista Maamme laulun sanaa:

"Ei Laaksoa, ei Kukkulaa"
 
Viestejä
53
Kausi ei ole vielä edes alkanut mutta Valepan kova rutiini ja runko kasassa . Mikä on pelaillessa kun homma toimii. Moni aikasempi Valepan alkukausi ollut hakemista, nyt tilanne eri.
Jos Valepa menestyy kohtuudella europeleissä tai jopa menee jatkoon se tietää ykköspassarille 👍 kovaa kuormaa . Kysymys kuuluukin ; voitetaanko mestaruus kakkospassarillakin?
Kysy Kuusamosta;)
 
Viestejä
4,780
Eikös se Hurmos kuitenkin kyykyttänyt niin Savoa kun Valepaakin.
Ketä ihan oikeasti antaa jotain painoarvoa näille harjoituspelien tuloksille? Mulle ne ovat ainakin ihan yhdentekeviä. Voitat elokuussa yksittäisiä pelejä. Entäs maalis-huhtikuussa ottelusarjoja? Tuskin ainakaan sillä elokuun tasoisella pelillä:unsure:
 
Viestejä
5,650
Ihan turha tehdä johtopäätöksiä vielä mihinkään suuntaan ja varsinkaan siihen kuka voittaa mestaruuden ja kuka ei. Katsotaan sitten runkosarjan loppussa, että kellä on mestaruuteen eväät ja kellä ei.
 
Viestejä
106
Ketä ihan oikeasti antaa jotain painoarvoa näille harjoituspelien tuloksille? Mulle ne ovat ainakin ihan yhdentekeviä. Voitat elokuussa yksittäisiä pelejä. Entäs maalis-huhtikuussa ottelusarjoja? Tuskin ainakaan sillä elokuun tasoisella pelillä:unsure:

itse en ainakaan voittoja ikinä väheksyisi, vaikka tulisikin sitten syyskuussa tai vaikka heinäkuussa, mutta minä olenkin tietämätön savo volleyn fani 😂 itsellä ainakin huoli heräs kun ”pikkuveli” kyykytti joensuussa meikäläisiä. Toisaalta kertoo vain, että sarjassa alemmat joukkueet ovat nostaneet tasoansa joka tuo lisää mielenkiintoa kauteen!

silti uskon että valepan kovimmat haastajat pitkässä sarjassa tulee olemaan nelikosta: Akaa, Savo, Loimu, Hurrikaani (toki akaa ja savo ne selkeimmät)
 
Viestejä
494
itse en ainakaan voittoja ikinä väheksyisi, vaikka tulisikin sitten syyskuussa tai vaikka heinäkuussa, mutta minä olenkin tietämätön savo volleyn fani 😂 itsellä ainakin huoli heräs kun ”pikkuveli” kyykytti joensuussa meikäläisiä. Toisaalta kertoo vain, että sarjassa alemmat joukkueet ovat nostaneet tasoansa joka tuo lisää mielenkiintoa kauteen!

silti uskon että valepan kovimmat haastajat pitkässä sarjassa tulee olemaan nelikosta: Akaa, Savo, Loimu, Hurrikaani (toki akaa ja savo ne selkeimmät)
Kyllä Akaa todellakin tulee olemaan kova, melkoinen ihme jos ei ole finaalissa, eilisen Valepa-Akaa pelin nähneenä ei paljon näkynyt puutteita millään osa-alueella, erityisesti kiinnitti Välimaan hyvä passipeli huomion, vielä kun Petty pääsee peliin täysillä, niin vaikeuksia tulee kyllä aika monelle.
 
Viestejä
4,780
itse en ainakaan voittoja ikinä väheksyisi, vaikka tulisikin sitten syyskuussa tai vaikka heinäkuussa, mutta minä olenkin tietämätön savo volleyn fani 😂 itsellä ainakin huoli heräs kun ”pikkuveli” kyykytti joensuussa meikäläisiä. Toisaalta kertoo vain, että sarjassa alemmat joukkueet ovat nostaneet tasoansa joka tuo lisää mielenkiintoa kauteen!

silti uskon että valepan kovimmat haastajat pitkässä sarjassa tulee olemaan nelikosta: Akaa, Savo, Loimu, Hurrikaani (toki akaa ja savo ne selkeimmät)
Valmentajille ja joukkueille tulee enemmän "mielenrauhaa" ja dataa näistä harjoituspelien tuloksista että näkee mitä pitää vielä kehittää ja mitä on tehty ns. oikein ja onko harjoituksissa tehdyt toimet siirtyneet itse peliin. Mutta ainakin minun mielestäni niistä peleistä ei tule yhtään pistettä sarjataulukkoon ja siten ne on tavan katsojalle eli meikäläiselle tuloksen puolesta täysin yhdentekeviä. Mutta toki jokainen saa vapaasti nauttia harkkapelien voitoista jos/kun siltä tuntuu:)
 
Viestejä
60
Ei ollut vielä Hurrikaanille avattu "uutta kautta" tänne foorumille. Laitan tämän mainoksen siis kaikille lentopallon ystäville. Uutta ideaa kauden avaukseen liittyen. Liput tasan 0€, kiitos yhteistyökumppaneiden.

Ottelun tuotolla hommataan liikuntavälinesettejä Loimaan alueen alakouluihin ja päiväkoteihin. Tervetuloa matsiin!
 

Liitteet

  • 01_hto_0110.jpg
    01_hto_0110.jpg
    877.9 KB · kertaa luettu: 137
  • 02_hto_some_v4.jpg
    02_hto_some_v4.jpg
    938.3 KB · kertaa luettu: 133
Viestejä
60
Terve kaikille, sosiaalisessa mediassa pyörii pelaajauutinen/siirtouutinen, jossa Luka Marttila siirtyisi Vero Volley Monzaan alkavalla kaudella. Uutinen pitää paikkansa. Olemme päässeet Monzan kanssa sopuun pelaajasiirrosta, mutta emme julkaise uutista Hurrikaanin omilla kanavilla ennen kuin sopimuksen sisältö on toteutettu Monzan suunnalta täydellisesti. Avoimesti tämä tiedoksi, koska moni varmasti ihmettelee muutoin nopeasti reagoivan Hurrikaani-somen hiljaisuutta.

Hyvää viikonloppua kaikille 👍😉
 
Viestejä
1,068
Loisto juttu. Kaveri pääsee kovaan seuraan kehittymään heti nuorena. Ainut tie huipulle meidän nuorille ja lahjakkaille kavereille. Ja pääsee hyökkäämään Krelingin passeihin.
 
Viestejä
5,650
Hurrikaanille todella kova menetys, mutta todella hyvä homma Marttilalle ja koko kotimaiselle lentopallolle.


 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös