Verkkovirhe

Miesten Mestaruusliiga 2021-2022

Viestejä
10,895
Vielä kerkiän minäkin veikata. Laitetaan lievää yllätysmomenttia.

Savo - Ducks 2 - 3

Valepa - Hurmos 2 -3

Akaa - Loimu 1 - 3

Tiikerit- Hurrikaani 2-3
 
Viestejä
352
Vielä kerkiän minäkin veikata. Laitetaan lievää yllätysmomenttia.

Savo - Ducks 2 - 3

Valepa - Hurmos 2 -3

Akaa - Loimu 1 - 3

Tiikerit- Hurrikaani 2-3

Einomies varmaankin pelaa Ducksin voittoa Veikkauksen kertoimella 9.

Itse olin tuumaillut, että jompikumpi,Savo tai Valepa, tippuu ensimmäisellä kierroksella. Koska Valepa vei Hurmosta kuin sitä kuoriämpäriä, olisiko sitten Ducksin aika karistaa viime vuoden välierätappio niskastaan....
 

RGM

Viestejä
84
Einomies varmaankin pelaa Ducksin voittoa Veikkauksen kertoimella 9.

Itse olin tuumaillut, että jompikumpi,Savo tai Valepa, tippuu ensimmäisellä kierroksella. Koska Valepa vei Hurmosta kuin sitä kuoriämpäriä, olisiko sitten Ducksin aika karistaa viime vuoden välierätappio niskastaan....
Ankat saa kasaan max. 45pinnaa tästä
 
Viestejä
10,895
Einomies varmaankin pelaa Ducksin voittoa Veikkauksen kertoimella 9.

Itse olin tuumaillut, että jompikumpi,Savo tai Valepa, tippuu ensimmäisellä kierroksella. Koska Valepa vei Hurmosta kuin sitä kuoriämpäriä, olisiko sitten Ducksin aika karistaa viime vuoden välierätappio niskastaan....

Kaikki on mahdollista. Myös lentopallossa. Kertoimetkin sen kertovat, että Vantaa Ducks ei lähde illan otteluun ennakkosuosikkina. Tänään peli kuitenkin alkaa tilanteesta 0-0 ja nuo samat numerot ovat taululla jokaisen erän alussa. Tänään joukkue on Puijonsarven aamiaisella pureskellut määrätietoisesti maittavaa raejuustoa. Ehkä savuinen muikkukin on kitusiin uinut. Vastus on kova, mutta vahvalla taistelutahdolla ankat kaataa vastustajan kuin vastustajan. Viimeisten kausien aikana eivät ankat ole kuvia kumarrelleet.
 

RGM

Viestejä
84
Kaikki on mahdollista. Myös lentopallossa. Kertoimetkin sen kertovat, että Vantaa Ducks ei lähde illan otteluun ennakkosuosikkina. Tänään peli kuitenkin alkaa tilanteesta 0-0 ja nuo samat numerot ovat taululla jokaisen erän alussa. Tänään joukkue on Puijonsarven aamiaisella pureskellut määrätietoisesti maittavaa raejuustoa. Ehkä savuinen muikkukin on kitusiin uinut. Vastus on kova, mutta vahvalla taistelutahdolla ankat kaataa vastustajan kuin vastustajan. Viimeisten kausien aikana eivät ankat ole kuvia kumarrelleet.
3-0.
 
Viestejä
38
Nyt pelaamaan Tanttis-bingoa, Kun kommentaattori on sanonut kolmekymmentä kertaa sanat Erinomainen, Upea ja Tärkeä, saa huutaa Bingo!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
63
Naisasianainen, Putin ja Vantaalainen lentopallofani olivat Pyhän Pietarin portilla, olivat joutuneet sinne vahingossa tilastovirheen vuoksi. Hyvitykseksi erheestä kukin sai esittää yhden kysymyksen Pietarille.
Naisasianainen aloitti: "Koska nähdään ensimmäinen naispuolinen Paavi?"
Pietarin vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä: " Ei ainakaan sinun aikanasi".
Putin kysyy: "Koska Ukraina on osa suurta Äiti Venäjää?"
Pietari naurahtaa:" Ei varamsti ainakaan sinun aikanasi"
Vantaalainen lentopallofani saa vuoron:" Koska Korsossa juhlitaan lentopallon miesten Suomen Mestaruutta"?
Pietari miettii kauan , nayttää siltä että tekee laskutoimituksia ja toteaa apeana:" Ei vielä minun aikanani..."
 
Viestejä
1,297
Savo ja VaLePa tekevät hakkelusta Ankoista ja Hurmoksesta. Haastajilla ei mitään eväitä horjuttaa.
Nyt tarvitaan sitä kuulua kahdeksatta ihmettä siihen, etteivät nämä sarjat ole taputellut.
Muut sen sijaan ovat tiukkoja; Hurrit taisi napata lievää niskalenkkiä. Akaa oli Loimun kanssa tiukoilla heti kotiavauksessaan. Jännää.
 
Viestejä
5,697
Mikäs muuten Loimun jenkillä on kun ei ole liberona? Onko loukkaantumista? Nyt jotenkin menny aivan ohi herran tapaus.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös