Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2018-2019

Viestejä
524
...no joo vaikka ois kuin monta jos tuommosia on tulevan kauden vahvistukset, kaverit ei mahtunut 1- sarjassakaan oikeen pelaamaan no näillä .
 
Viestejä
4,769
Kanadan maajoukkuekeskari (207cm) Valepaan, ja USA-hakkuri vielä täydentää myös rosteria. Nikulalle taitaa jäädä pelejä vain1-sarjassa, kolmea hakkuria tuskin otteluissa tarvitaan.
Ei tiedä. Mahis myös Upin peluuttamiseen yp:na. Ei kyl kovin todennäköistä mut kuitenkin
 
Viestejä
4,769
Tuo Upin peluuttaminen yleispelaajana nousee ihmeen usein esille. Taitaapa olla aika utopistisia veikkailuja. Kun ei riitä niin ei riitä. :unsure:
Kyllä se yksittäisiin mestaruusliigan peleihin runkosarjassa riittää jos jossain vaiheessa täytyy jotain lepuutuksia tai sairasteluja tuurata. Mut samaa mieltä et ei kovin kauan mennä sillä ratkaisulla
 
Viestejä
278
Kyllä se yksittäisiin mestaruusliigan peleihin runkosarjassa riittää jos jossain vaiheessa täytyy jotain lepuutuksia tai sairasteluja tuurata. Mut samaa mieltä et ei kovin kauan mennä sillä ratkaisulla

Juu joskus olen myös mielelläni väärässä. Tämä asia on yksi niistä. Toivottavasti saatais oksat pois :confused:
 
Viestejä
5,647
Kyllä se yksittäisiin mestaruusliigan peleihin runkosarjassa riittää jos jossain vaiheessa täytyy jotain lepuutuksia tai sairasteluja tuurata. Mut samaa mieltä et ei kovin kauan mennä sillä ratkaisulla

Eikö Upi ollut ihan liekeissä kerran EM-kisoissa Italiaa vastaan? Vai oliko se sillon hakkurina?
 

Ana

Jaa... Pitäs veikkailla runkosarja sijoituksia.

1.Valepa
2. Sawo
3.Tiikerit
4.Hurrikaani
5.Etta
6.Loimu
7.Ducks
8.Lakkapää
9.Akaa

Joo... Moni on laittanu Tiikerit sijalle 9...... Saa korjata vielä ;)
 
Viestejä
278
Juu joskus olen myös mielelläni väärässä. Tämä asia on yksi niistä. Toivottavasti saatais oksat pois :confused:

Itse itseäni lainaten.
Jep, väärässä olin mutta ei haittaa, Sivulasta yp. Nyt vaan sitten oksia karsimaan vai kahdellako nostetaan. Onhan siellä hihamiehiä:unsure:
 
Viestejä
1,471
Itse itseäni lainaten.
Jep, väärässä olin mutta ei haittaa, Sivulasta yp. Nyt vaan sitten oksia karsimaan vai kahdellako nostetaan. Onhan siellä hihamiehiä:unsure:
Mestaruusliigassa montaakin joukkuetta vastaan pärjää hyvin kahdella nostajalla. Mestarien Liigaan jos selvitään niin siellä onkin sitten eri meno..
 
Viestejä
5,647
Mestaruusliigassa montaakin joukkuetta vastaan pärjää hyvin kahdella nostajalla. Mestarien Liigaan jos selvitään niin siellä onkin sitten eri meno..

Jännä kyllä nähdä, että ketkä ne pelaavat ypt on Valepalla. Suihkonen saattaa ajaa jo Kunnarin edelle tulevalla kaudella? Sundberg lienee varmana avauksessa?
 
Viestejä
1,471
Jännä kyllä nähdä, että ketkä ne pelaavat ypt on Valepalla. Suihkonen saattaa ajaa jo Kunnarin edelle tulevalla kaudella? Sundberg lienee varmana avauksessa?
Jos nyt pitäis heittää Valepan avausseitsikko ensimmäiseen mestarien liigan karsintapeliin niin se näyttäisi tällä hetkellä mielestäni tältä:

Esko
Greene
Sundberg
Kunnari
JVD
Kaurto
Domingos (lib)

Jännä nähdä miten joukkuehenki muotoutuu porukassa.. Luulen että Sivula pelaa noin 50% koko kauden peleistä (joko hakkuria tai yp:tä) Kunnari max 50% , Sundberg yp:stä eniten ja Suihkosta käytetään silloin tällöin.

Veikkaan että tämä on Kunnarin viimeinen kausi.
 
Viestejä
1,386
Jos nyt pitäis heittää Valepan avausseitsikko ensimmäiseen mestarien liigan karsintapeliin niin se näyttäisi tällä hetkellä mielestäni tältä:

Esko
Greene
Sundberg
Kunnari
JVD
Kaurto
Domingos (lib)

Jännä nähdä miten joukkuehenki muotoutuu porukassa.. Luulen että Sivula pelaa noin 50% koko kauden peleistä (joko hakkuria tai yp:tä) Kunnari max 50% , Sundberg yp:stä eniten ja Suihkosta käytetään silloin tällöin.

Veikkaan että tämä on Kunnarin viimeinen kausi.

Joo, täällä kanssa sellainen kutina että Kunnari jää tän kauden jälkeen.
 
Viestejä
421
Jos nyt pitäis heittää Valepan avausseitsikko ensimmäiseen mestarien liigan karsintapeliin niin se näyttäisi tällä hetkellä mielestäni tältä:

Esko
Greene
Sundberg
Kunnari
JVD
Kaurto
Domingos (lib)

Jännä nähdä miten joukkuehenki muotoutuu porukassa.. Luulen että Sivula pelaa noin 50% koko kauden peleistä (joko hakkuria tai yp:tä) Kunnari max 50% , Sundberg yp:stä eniten ja Suihkosta käytetään silloin tällöin.

Veikkaan että tämä on Kunnarin viimeinen kausi.

isoja muutoksia joukkueessa. ryhmädynamiikka ja joukkuehenki ratkaisevat paljon. jospa se kunnari olisi vielä melkoinen olli tässä sarjassa...
 
Viestejä
1,471
Siirilällä osui loukkaantumiset kyllä pahaan paikkaan maajoukkueen kannalta. Oli selkeä ykköskeskari vuosi takaperin, mutta nyt Kaurto ja Sinkkonen mennyt selkeästi edelle. Oonko väärässä jos sanon Siirilän saaneen vähän liikaa massaa ja vaikuttaa aikaisempaa kömpelömmältä?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös