Verkkovirhe

Miesten mestaruusliiga 2018-2019

Viestejä
524
Mikä vitsi tämä on etta ei osallistu Suomen Cuppiin ollenkaan ei hyvältä näytä , siitäkö voi jäädä pois liiga joukkueet jos haluaa...
 
Viestejä
1,766
Pistäkääpä viestiä Savo Volleyn ja Tiikereiden harjoitusmatsista Pihtiputtaalta tännään torstaina.
Oliko Spede paikalla?
 
Viestejä
2,970
Kiitos Tapio Hartikainen - erinomaista tiedottamista! Kiitos!

Savo Volleyllä mainio kenraaliharjoitus

Juu olinhan siellä minäkin, tuossa oli jo tiedotettu erinomaisesti ennen minua.
Minun silmään otti muutama asia eli alku oli tasaista Tiikereillä 2 pelaajaa jotka olivat Tiikereiden kunkkuja en muista nimiä mutta pelasivat numeroilla 2 ja 12 no noiden lisäksi Leppälä on edelleen hyvä keskimies.
Savo Volleyn joukkueessa ei oikeastaan ollut huonoa lenkkiä, kuitenki Petteri tulo öassariksi piristi Sao Volleyn peliä ja toinen erinomainen öiristys oli Severi Savonsalmen tulo 2 viimeiseen erään otti heti kentälle tulon jälkeen kaksi loistavaa torjuntaa peräkkäin ja pelasi koko ajan tosi hyvin..18vuotias..
Miroa pommitettiin aloituksissa koko ajan ja Miron vastaaottopeli on kehittynyt todi paljon viime kaudesta.
Raadik, hieno peli samoin Lelu ja Sillikin Petterillä muutama pitkä syöttöputkikin.
Ei tietenkään vielä huippuvalmista peliä Savolla tässävaiheessa kautta mutta todella tyytyväinen olen näkemääni.
 
Viestejä
2,970
Juu olinhan siellä minäkin, tuossa oli jo tiedotettu erinomaisesti ennen minua.
Minun silmään otti muutama asia eli alku oli tasaista Tiikereillä 2 pelaajaa jotka olivat Tiikereiden kunkkuja en muista nimiä mutta pelasivat numeroilla 2 ja 12 no noiden lisäksi Leppälä on edelleen hyvä keskimies.
Savo Volleyn joukkueessa ei oikeastaan ollut huonoa lenkkiä, kuitenki Petteri tulo öassariksi piristi Sao Volleyn peliä ja toinen erinomainen öiristys oli Severi
Savonsalmen tulo 2 viimeiseen erään
otti heti kentälle tulon jälkeen kaksi loistavaa torjuntaa peräkkäin ja pelasi koko ajan tosi hyvin..18vuotias..
Miroa pommitettiin aloituksissa koko ajan ja Miron vastaaottopeli on kehittynyt todi paljon viime kaudesta.
Raadik, hieno peli samoin Lelu ja Sillikin Petterillä muutama pitkä syöttöputkikin.
Ei tietenkään vielä huippuvalmista peliä Savolla tässävaiheessa kautta mutta todella tyytyväinen olen näkemääni.

Puhelimessa on niin pienet fontit ja minulla tuuman sormet, tulee paljon kirjoitusvirheitä, toivottavasti asiasta saa jotekuten selkoa.
 
Viestejä
605
1. VaLePa
2. SaVo
3. Hurrikaani
4. Lakkapää
5. Tiikerit
6. Etta
7. Ducks
8. Loimu
9. Akaa
Voima suhteet voi muuttua vaikka mihin kun Rovaniemi hermostuu vastaanottajiin ja uutta tilalle ja junnut penkille! Loimu hankkii hakkurin ja rumpunen vo:ksi! Leo Jack ei vakuuta ankoissa vastaanottajana, hyvärinen ei ole tai on liberona ja hermot menee tai ei mene😊jne! Akaa voi olla vaikka mikä musta heppa kuitenkin! Etta?! Tiikerit? Hurrikaanilla näyttäis olevan selvät sävelet! SaVo nimivahva melkein joka pelipaikalla ja ainakin laidoista paukkuu🏐💪😊 VaLePa keräs kaikkien joukkueiden äidin sastalamaan? Kukas se uusi keskari onkaan?? Ota tästä nyt selvää eli kimuranttia on😂
 
Viestejä
2,970
Luulen että ensikaudelle Liigaan on vakaa aikomus pyrkiä ainakin Hurmoksella.
Tietääkseni jo tälle kaudelle Hurmos anoi paikkaa joka evättiin liiton taholta ja myöhemmin Iskun luovuttua tarjottiinkin mutta Hurmos oli jo rakentanut kaikki ykkösessä pelaamiseen eikä nähnyt enää mahdollisuutta muuttaa sitä.
Mäntsälän viisailta miehiltä olen saanut vinkin että Konkari olisi vierailla mailla, ilmeisesti jo palannut tänne kuivaan ja lämpimään kotimaahansa, hyvää kesänjatkoa Konkarillekin.

Jotkut viisaat vRmaan tietää tuleeko joko suorana tv:stä tai ruutu+ kautta tänmänillan ottelu Lakkapää- Savo-Volley.
 
Viestejä
418
Kello 18:20 alkaa Ruutu+:n lähetys otteluista
Lakkapää-Savo
ja
Akaa-VaLePa

Mukava vilkuilla yht'aikaa ...
 
Viestejä
2,970
No, tuosta se lähtee...! - Veikkaan vaan ihan huvin vuoksi molemmista tämän illan otteluista tulokseksi 0-3 !

Kiitoksia tiedoista olen ollut vähän mökillä sivistyksen ulkopuolella.
Noista tämänillan otteluista olen PassariLiberoHakkurin kanssa samaa mieltä, 0-3 minunkin mielestä molemmat ottelut.
Ihan kiva nähdä Lakkapään peliä, uusi nuori joukkue heillä, toimiiko vataanotto, Savolta tulee kuitenki aikamoisia pommeja sinne.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös