Verkkovirhe

Miesten maajoukkue EM-kisoissa 2019

Viestejä
4,543
Kyllähän nyt on niin että valkulla on vastuu pistää kuusikko kentälle ja varjo toisellepuolelle. Leluhan moitti reenejä lepsuiksi, tekniikkapainotteisiksi. Kyllä majun vähäinen leiriaika pitää käyttäö muuhun kuin tekniikan tahkoamiseen.

Nyt kun muistelee olympiakarsintoja, niin kuusikkopelistä ei ollut tietoakaan ja tuo Lelun sanominen antoi tiedon, että miksi ei. Ilmeisesti seuraava leirijakso on mennyt hieman eritavalla, koska Italiassa oli jo selkeästi parempaa. Ja jos on jatkettu tuosta, niin huomenna pitäisi jo toimia. Ja jos ei toimi, niin vauhdilla Pänksi sinne mistä tulikin. Eikös junnumajulle tule oma valkku. Siellä niitä sormilyöntejä voi reenailla vaikka istuvilteen, niin voi keskittyä sormien ja ranteiden yhteispeliin. Vai miten se oli?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
10,871
Jos joskus toivoisi Suomelle voittoa, niin huomenna. Apina tai oikeammin jättiläisoranki putoaisi selästä. Äijien panta löystyisi ja kekkerit saisivat unelma-alun. Kuopasta on vain yksi tie - pelaamalla ylös. Suomelle peli 3 - 1.
 
Viestejä
1,766
Jos joskus toivoisi Suomelle voittoa, niin huomenna. Apina tai oikeammin jättiläisoranki putoaisi selästä. Äijien panta löystyisi ja kekkerit saisivat unelma-alun. Kuopasta on vain yksi tie - pelaamalla ylös. Suomelle peli 3 - 1.

Jo on se huominen kiirehtinyt, se on tänään. Jos tänään mj ei Pohjois-Makedoniasta voittoa ota, niin päävalkku voinee tehdä Brexitit peräsimestä.
Olisi erittäin hyvä tuo 3-1, mutta itse uskon näin: 3-0 Suomelle.(y)(y)
 
Viestejä
10,871
Eipä jutussa paljon kehuja Pänksille tule Lelulta, luin tänään verkkoversion huomisen painetusta lehdestä..

Eemi ei allekirjoita Ilta Sanomien mukaan Lelun kommentteja.

"Ne ovat hänen mielipiteitään. Treenit ovat kyllä parantuneet. Ei minulla ole valittamista. En ole juttua lukenut, ja olen tullut tänne EM-kilpailuihin pelaamaan ja keskityn niihin..... Banks tuli haastavaan tilanteeseen. Hän on kuitenkin ajan kanssa päässyt paremmin sisään tähän touhuun".

"
 
Viestejä
4,775
Eemi ei allekirjoita Ilta Sanomien mukaan Lelun kommentteja.

"Ne ovat hänen mielipiteitään. Treenit ovat kyllä parantuneet. Ei minulla ole valittamista. En ole juttua lukenut, ja olen tullut tänne EM-kilpailuihin pelaamaan ja keskityn niihin..... Banks tuli haastavaan tilanteeseen. Hän on kuitenkin ajan kanssa päässyt paremmin sisään tähän touhuun".

"
Sieltähän niitä alkaa tulla mielipiteitä. Itse en ainakaan hirveästi arvosta kisakoneesta ulos jääneen pelurin mielipiteitä nykymenosta. Se on Lelun mielipide ja thats it. Aina näissä jutuissa on puolensa ja puolensa. Toinen tykkää äidistä ja toinen jostain muusta. Vai miten se meni?
 
Viestejä
10,871
Sieltähän niitä alkaa tulla mielipiteitä. Itse en ainakaan hirveästi arvosta kisakoneesta ulos jääneen pelurin mielipiteitä nykymenosta. Se on Lelun mielipide ja thats it. Aina näissä jutuissa on puolensa ja puolensa. Toinen tykkää äidistä ja toinen jostain muusta. Vai miten se meni?

Nykyään voisi todeta uutena sananlaskuna, että joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä, joku lampaasta, kolmas taas sedästä ja neljäs tädistä, viides Eiffel-tornista ja kuudes mummosta.

Hyvä kuitenkin, että on parranpärinää. Pitää muistaa, että Lelukin pyrkii huolehtimaan imagostaan ja brändistään. Lelulla on vielä neljä vuotta olevan Savo Volleyn sopparin lisäksi myös liiketoiminta hoidettava. Bisnes pyörii paremmin, kun olet esillä etkä piilossa jossakin Riistaveden joen törmällä.
 
Viestejä
4,543
Eihän Tervis, joukkueen kapteenina, voi mennä sanomaan mitenkään muuten mitä haastattelussa sanoi, eikä Silli. Eikä Upi. Ovat kuitenkin joukkueen runko. Jos tästä jotain tulee, niin näiden kolmen hemmon täytyy kantaa vastuuta ja mahdollistaa joukkueen nuorempien hyvä pelivire. Ja tiedän, että Upikin taipuu joukkuepelaamiseen, kun on tosi kyseessä. Ja nyt on, vieläpä oma juusto ja makkara. Leipä tulee varmaan sieltä leipimosta. 😁
 
Viestejä
4,775
Sopiiko tämän topicin alle kaikenlainen keskustelu kisoista vai vain meidän joukkueen tiimoilta? No pistän tähän kun en uuttakaan viitsi aloittaa- Avausottelu ohi ja Bulgaria vei Kreikkaa suoraan 3-0. Köpin luotsaama Venäjä aloitti murskaerällä Turkkia vastaan mutta hävisi toisen erän ja on nyt viemässä kolmatta erää
 

Ryynäsen Topi

Mikä tuo Breilinin juttu on? Vaikka valkku ei olisi mukava, niin tuon ikäiseltä maajoukkueesta kieltäytyminen ei näytä kovin hyvältä.

Ei tässä ole kyse mistään mukavuudesta ole kyse. EM-ryhmässä oli 16 pelaajaa ja harjoituksissa oli aika paljon seisoskelua, kun kentälle sopii yhtäaikaa ainoastaan 12 pelaajaa. Nikke katsoi, että Kokkolassa saa treenata koko ajan laadukkaasti. Keskisipilä pitää hyviä harjoituksia ja myös Nikken pelivarmuus kohenee koko ajan.

Nikke myös nähtävästi tajusi, että Sloveniassa ei paljoa treenata kovan pelitahdin vuoksi. Taas olisi ollut mahdollisesti pariviikkoinen aika seisoskelua. Late on Suomen ykköslibero ja pelaa kyllä kaikki ottelut, niinkuin kuuluukin.

Annetaan Nikken olla rauhassa turhiltä spekuloinneilta.
 
Viestejä
4,543
Täältähän nää kisajutut löytyy. Ja olis muuten mukavaa, jos sieltä kisapaikaltakin tulis tänne juttua. Kai siellä muutama palstan jäsen on paikalla.
 
Viestejä
5,650
Nyt on kyllä maajoukkueella sellainen paikka, että alkulohkosta on mentävä jatkoon. Se ei kyllä ole missään nimessä mitenkään varmaa, sillä mielestäni Turkki lähtee ennakkosuosikkina Suomea vastaan, kuten luonnollisesti myös Venäjä ja Slovenia. Valko-Venäjäkin on todella paha vastus. Oikeastaan ennakkoon voidaan odottaa, että vain Pohjois-Makedonia kaatuu "varmasti".
 
Viestejä
4,775
Minun rehellinen mielipide on se että viimeaikaisten otteiden perusteella jatkoon pääsy lohkosta olisi todellinen superyllätys. Mutta joukkue saa osoittaa kykynsä kentällä ja viikon päästä ollaan viisaampia asian suhteen. Tsemppiä äijille illan matsiin.
 
Viestejä
10,871
Ajattelen Banksin osalta myös positiivisesti. Hänellä on lopulta paljon helpompi tehtävä kuin pääministeri Boris Johnsonilla. Selvittämällä Suomen jatkopeleihin Joelin pesti jatkuu. Eiköhän tuokin motivoi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös