Kyseisen paikkakunnan palstan huippuasiantuntijat ja tietäjät ovat ihmeen hiljaa aina näistä talousjutuista.
Tykkää Lainaus Lainaa
Raportoi
Löysin vähän itseäni tuosta "huippuasiantuntija"-tittelistä. Samoin kommentointien jättämisestä tässä Saussin asiassa.
Juttu on niin, että olen kymmeniä vuosia tehnyt näitä talkoohommia, vaikka Pasman mukaan ne ovat turhia.
Totuus taitaa olla kuitenkin se, että Tiikerit ei taitasi enään olla pystyssä ilman talkoolaisen työpanosta, joka oli noiden huippuvuosien aikana todella mittavia.
Yksistään jäähallin laitto ja purku olivat todella valtava tapahtuma. Olen joskus laskeskellut, että olen ollut tekemässä ja purkamassa Kokkolan jäähallia lentopallo-areenaksi noin 20 kertaa. Suuressa osassa hoidin myös paljon myös niitä juttuja ja käytännön asioita joita jokaiseen kertaan tarvittiin. Materiaalikuljetukset ennen ja jälkeen.
Olen kaikki nämä vuodet ymmärtänyt olla vain ja ainoastaan talkoolaisena ja menessa jutussa olen myös muutoinkin auttanut seuraa.
Monasti on vuosien varrella kysytty johtokuntaan (tai hallitukseen). Aina olen ymmärtänyt olla menemättä.
Se, että Tiikerit on jättänyt velvoitteet hoitamatta tässä Saussin tapauksessa ei ole mielestäni oikein. Sauss on käsittääkseni nyt saamassa sen mikä hänelle kuuluu. Se on hyvä asia.
En kuitenkaan ala mollaamaan Tiikereitä siitä tällä palstalla, koska se ei ole minun asiani.
Näitä mollajia on kyllä ihan tarpeeksi ilman minun "huippuasiantuntemustanikin".
Tuntisinko, että olisin parempi ilminen, jos yhtyisin teidän kaikkien joukkoon jotka nyt otatte kaiken "medianäkyvyyden" asian suhteen. En todellakaan tuntisi.