Verkkovirhe

Ilahduttavaa

Viestejä
10,895
Jansku kirjoitti: Että valmentajille tehdään pitkiä sopimuksia projektien vetämiseen!
https://mestaruusliiga-fi.directo.fi/miehet/?x51595=2042301
Olli ei tosiaan ole mikään pätkätyöläinen, ellei miehen pituutta lasketa mukaan. Onnittelut Ollille sopparista. Sopparin pituus myös merkin allekirjoittavan seuran taustojen ja talouden vahvuudesta. Hyvä Etta!
 
Viestejä
203
Nuoret keskarit miesten LML:ssä. Ainakin mun mielestä sieltä on tulossa ihan kelpo pelureita sille tontille jos vaan nuorukaisia työnteko kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää.
 
Viestejä
98
Juike kirjoitti: Nuoret keskarit miesten LML:ssä. Ainakin mun mielestä sieltä on tulossa ihan kelpo pelureita sille tontille jos vaan nuorukaisia työnteko kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää.
Hyviä keskari- ja muitakin lupauksia menetetään, jos eivät suostu Kuortaneen lypsettäviksi ja joutuvat sivuraiteelle nuorten maajoukkueen kuvioista.
 
Viestejä
203
Kille kirjoitti:
Juike sanoi:
Nuoret keskarit miesten LML:ssä. Ainakin mun mielestä sieltä on tulossa ihan kelpo pelureita sille tontille jos vaan nuorukaisia työnteko kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää.
Hyviä keskari- ja muitakin lupauksia menetetään, jos eivät suostu Kuortaneen lypsettäviksi ja joutuvat sivuraiteelle nuorten maajoukkueen kuvioista.
Kuortane on yks vaihtoehto. Kaikki lähtee pelaajasta. Jos sitä paloa ja halua on niin tien maajoukkueeseen löytää muutakin rataa.
 
Viestejä
77
Kokkola-lehdestä bongattua - Lelu ehdolla vuoden kokkolalaiseksi :woohoo:

Lelu Ojansivu

Täysiverinen Tiikeri. 25-vuotias len-
topalloilija ei piilottele tunteitaan ken-
tällä tai sen ulkopuolella. ”Lelu” pelasi it-
sensä kokkolalaisten sydämiin keväällä,
kun kaupungissa juhlittiin historiallista
Suomen mestaruutta. Periksi antamatto-
muuden ja taistelutahdon myötä Ojan-
sivu oli yksi mestaruuden takuumiehistä.
Olli-Pekka ”Lelu” Ojansivu on pelan-
nut lentopalloa ammatikseen viidessä
maassa. Miehessä asuu myös herkempi
puoli. Nuori isä haluaa tehdä hyvää, kan-
nustaa lapsia sekä nuoria liikkumaan.

Lelun asemapaikka on vakiintumassa
Kokkolaan. Hänen mukaansa valinta vuo-
den kokkolalaiseksi lähes velvoittaisi osta-
maan paritalonpuolikkaan Kuusimäestä.
 
Viestejä
98
Juike kirjoitti:
Kille sanoi:
Juike sanoi:
Nuoret keskarit miesten LML:ssä. Ainakin mun mielestä sieltä on tulossa ihan kelpo pelureita sille tontille jos vaan nuorukaisia työnteko kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää.
Hyviä keskari- ja muitakin lupauksia menetetään, jos eivät suostu Kuortaneen lypsettäviksi ja joutuvat sivuraiteelle nuorten maajoukkueen kuvioista.
Kuortane on yks vaihtoehto. Kaikki lähtee pelaajasta. Jos sitä paloa ja halua on niin tien maajoukkueeseen löytää muutakin rataa.
Totta, osittain. Onneksi Elviss Krastins ja Niklas Seppänen eivät menneet Kuortaneelle estämään kehitystään.
 
Kille kirjoitti:
Juike sanoi:
Kille sanoi:
Juike sanoi:
Nuoret keskarit miesten LML:ssä. Ainakin mun mielestä sieltä on tulossa ihan kelpo pelureita sille tontille jos vaan nuorukaisia työnteko kiinnostaa ja kunnianhimoa riittää.
Hyviä keskari- ja muitakin lupauksia menetetään, jos eivät suostu Kuortaneen lypsettäviksi ja joutuvat sivuraiteelle nuorten maajoukkueen kuvioista.
Kuortane on yks vaihtoehto. Kaikki lähtee pelaajasta. Jos sitä paloa ja halua on niin tien maajoukkueeseen löytää muutakin rataa.
Totta, osittain. Onneksi Elviss Krastins ja Niklas Seppänen eivät menneet Kuortaneelle estämään kehitystään.
Eiköhän näiden kahden nuoren herran osalta ratkaisevampaa kehityksen kannalta ole olleet nuo perintötekijät eikä niinkään se etteivät lähteneet Kuortaneelle. Se että kuinka hyviä he olisivatkaan jos olisivat Kuortaneelle lähteneet onkin sitten spekulointia. Mä oon aika varma että näiden miesten "Kuortane" on alkanut kotiosoitteessa heti kun ovat oppineet kävelemään.
 
Viestejä
200
Lp Salon menestys...nyt vastaan maailman ehkä paras seura joukkue :silly:
Jokaisen junnuvalmentajan ja miksei vanhempienkin kannattaa varata kotipelipäivä kalenteriin ja mennä Saloon
Liittokin vois olla mukana ja rauhoittaa kyseisen päivän peleistä vapaaksi...ainakin etelä/länsi alueelta

Itse haluan ainakin viedä joukkueeni katsomaan maailman tähtiä,vaikka Gamova ei siellä olekkaan :)
 
Viestejä
351
wagner kirjoitti: Lp Salon menestys...nyt vastaan maailman ehkä paras seura joukkue :silly:
Jokaisen junnuvalmentajan ja miksei vanhempienkin kannattaa varata kotipelipäivä kalenteriin ja mennä Saloon
Liittokin vois olla mukana ja rauhoittaa kyseisen päivän peleistä vapaaksi...ainakin etelä/länsi alueelta

Itse haluan ainakin viedä joukkueeni katsomaan maailman tähtiä,vaikka Gamova ei siellä olekkaan :)
Ei ole tällä kertaa Gamova....mutta on viime vuoden Lontoon olympialaisten parhaaksi naislentopalloilijaksi valittu Korean KIM, Lontoon olympialaisten kultamitalisti, Brasilian Garay, Ranskan parhaimpiin keskareihin kuuluva Bauer, USA:n maajoukkueen ykköspassari Glass, tsekkihakkuri Havlickova jne jne. Niinkuin wagner kehoitti, kannattaa varmasti matkustaa Saloon tammikuussa.
 
Viestejä
1,527
Veikkaus tarjoaa Loimun tämän illan kotivoitosta kolmen prosentin tuottoa! :woohoo:

No, onhan se varmaan enemmän kuin mitä saisi esimerkiksi Talvivaaran osakkeista! :cheer:

Tasapelistä ei saa mtn... :cheer: :cheer:
 
Viestejä
10,895
mikko laurell kirjoitti: Veikkaus tarjoaa Loimun tämän illan kotivoitosta kolmen prosentin tuottoa! :woohoo:

No, onhan se varmaan enemmän kuin mitä saisi esimerkiksi Talvivaaran osakkeista! :cheer:

Tasapelistä ei saa mtn... :cheer: :cheer:
Korson Veto voitollaan ja kun siihen hakee apukohteen tuo rahat varmaankin lähes kahdeksankertaisesti. Laita Mikko satanen KoVelle ja saat joulurahastoon kahdeksansataa. Toki edellyttää KoVen voittoa, mutta jossain vaiheessahan nämä tappioputket menevät poikki.
 
Viestejä
10,895
Todella paljon lisääntynyt tykkääjien liikenne Suomen miesten maajoukkueen facebook-sivuilla. Voidaan jo puhua hurmiosta. Mihin yltääkään, kun tästä vielä pelataan itsemme Puolaan. Vaikka maajoukkueeltamme tuo lempinimikin puuttuu. Toki sitä voisi koettaa vielä hakea kansallisesta kirjallisuudestamme. Onhan siellä erään Tuusulassa kuolleen Aleksiksen klassikkoteos vapaana. Jotenkin tuo seitsemän veljeksen joukko sopisi hyvinkin porukkamme esikuvaksi. Kerminenhän on synnynnäinen Eero vaikka Lauriksi kutsutaankin ;).
 
Viestejä
342
Slovenia harjoituspelin tulos ( muistaakseni eka? ) oli lehdessä.
Ei mitään selostusta, vaan kylmät faktat, kokoonpanot ja pisteet.
Kaikki muut pelaajat olivat muotoa etunimi+sukunimi, paitsi:Viimeisenä nimenä komeili Lelu Ojansivu !
Aiheutti pientä repeilyä. Tarkistin vielä muut nimetkin. Siltalakin oli ihan Antti vaan...
 
Viestejä
66
Ilta-Sanomien mukaan Einomies Porkkakoski on lupautunut ottamaan Tiikeri-tatuoinnin pakaraansa jos ja kun Tiikerit voittaa cupin.
Tatuointi tapahtuu heti palkintojakojen jälkeen ja maikkari kuvaa spektaakkelin ja laittaa sitten matskun ulos illan klo 2200 uutisten loppuhuipentumana.
 
Viestejä
10,895
Pihlajan pultsari kirjoitti: Ilta-Sanomien mukaan Einomies Porkkakoski on lupautunut ottamaan Tiikeri-tatuoinnin pakaraansa jos ja kun Tiikerit voittaa cupin.
Tatuointi tapahtuu heti palkintojakojen jälkeen ja maikkari kuvaa spektaakkelin ja laittaa sitten matskun ulos illan klo 2200 uutisten loppuhuipentumana.

Annetaan nyt ne pakarani vain olla rauhassa. Vaikka olen vuosikymmenten aikana kokenut niihin kohdistuvaa monenlaisista mielenkiintoa jo Mäntsälän lavan tanssien aikaan. Nämä raportoinnit jätän muistelmiini, jolloin nuoruuden rakkauteni jo kasvavat horsmaa ja säästyvät niiden julkisuuteen tuomiselta. En nyt sentään ole kirjallisesti kuitenkaan samalla paljastuslinjalla kuin Panu Rajala, joka piirtää herkät oraalisen eroottiset muistotkin proosallisen lyyrisiksi riveiksi.

Pakaroiden pintaan jos joskus otan tatuoinnin, niin kyseessä on silloin aivan varmasti Korson Vedon perinteikäs logo. Toinen vaihtoehto olisi ensimmäisen seurani Ylä-Tikkurilan Kipinä eli Övre Dickursbyn Gnistanin logo. Äitini oli sentään sen pitkäaikainen rahastonhoitaja. Tai tosiaan onhan minulla kaksi pakaraa ;).
 
Viestejä
1,795
http://www.lentopalloliitto.fi/?x814898=18956448

Peini mutta ilahduttava ele.

Lentopallo on nosteessa. Eikä vähiten Köpin porukoiden ansiosta
 
Viestejä
1,766
Jukka Poika laulaa levyllään:
"Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt..."

Tätä kuultiin kaiuttimista tänään Korson Lumossa, kun KoVe pelasi Ettaa vastaan.

Pitääpä vielä etsiä tuolta YouTubesta...
 
Viestejä
10,895
PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Jukka Poika laulaa levyllään:
"Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt..."

Tätä kuultiin kaiuttimista tänään Korson Lumossa, kun KoVe pelasi Ettaa vastaan.

Pitääpä vielä etsiä tuolta YouTubesta...
Kunnes Pasi Hakkarainen kutsui kapteeni Petteri Laurilan keskustelutilaisuuteen. Sen jälkeen Petteri meni kuuluttajan mikin luo ja ryhtyi hetkeksi kuuluttajaksi. Ohje oli Vedon musiikkikeskukseen selkeä. Jukka Pojan em. biisi ei enää sen jälkeen soinut tässä matsissa. Toki kuultiin Vesa-Matti Loirin erinomainen ralli: Naurava kulkuri. Ainakin minua nauratti.
 
Viestejä
1,766
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Jukka Poika laulaa levyllään:
"Älä tyri nyt, älä lyö yli nyt..."

Tätä kuultiin kaiuttimista tänään Korson Lumossa, kun KoVe pelasi Ettaa vastaan.

Pitääpä vielä etsiä tuolta YouTubesta...
Kunnes Pasi Hakkarainen kutsui kapteeni Petteri Laurilan keskustelutilaisuuteen. Sen jälkeen Petteri meni kuuluttajan mikin luo ja ryhtyi hetkeksi kuuluttajaksi. Ohje oli Vedon musiikkikeskukseen selkeä. Jukka Pojan em. biisi ei enää sen jälkeen soinut tässä matsissa. Toki kuultiin Vesa-Matti Loirin erinomainen ralli: Naurava kulkuri. Ainakin minua nauratti.
:cheer: :p :) ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös