Verkkovirhe

HSI-liiga, kausi 2016-2017

Viestejä
3,001
Taas einomies meni ohi että heilahti..Korsoon tulossa seuraavaksi LEKA täytyy käydä elliä vähän lahjomassa että ottavat siellä pinnat.
Elli kyllä näyttää tänään jääneen vähille pinnoilie Vammalassa.
Vai olisiko minun käytävä korkeanpaikan leirillä ohentamassa kuntoa.
 
Viestejä
3,001
Koskahan vantaan ankat- LEKA peli oikein pelataan.
Minä olen ymmärtänyt HSI- veikkaus sivuilta että se pelataan eri päivänä kun Vantaan omilla sivulla se on ohjelmassa.
Pelataanko se huomenna vai keskiviikkona.
 
Viestejä
444
spede kirjoitti: Koskahan vantaan ankat- LEKA peli oikein pelataan.
Minä olen ymmärtänyt HSI- veikkaus sivuilta että se pelataan eri päivänä kun Vantaan omilla sivulla se on ohjelmassa.
Pelataanko se huomenna vai keskiviikkona.
Huomenna (ma 12.12.2016). Peli siirtyi maanantaille areena-otteluksi. HSI-liigan ottelupävämäärä korjattu.
 
Viestejä
10,895
spede kirjoitti: Taas einomies meni ohi että heilahti..Korsoon tulossa seuraavaksi LEKA täytyy käydä elliä vähän lahjomassa että ottavat siellä pinnat.
Elli kyllä näyttää tänään jääneen vähille pinnoilie Vammalassa.
Vai olisiko minun käytävä korkeanpaikan leirillä ohentamassa kuntoa.
Kisa käy jännäksi ja PLH:n selkäkin on jo näkyvissä. Spede voisi ehkä kokeilla korkean paikan leiriä Mäntsälän Sepänmäen museoalueella. Toivon kuitenkin, että pidetään peli puhtaana ja jätetään huulirasvat apteekkiin.
 
Viestejä
10,895
Spedellä sakkaa nyt kunnolla ja Mäntsälän miesten kanssa surkuteltiin aiemmin niin rautahermoisen tietäjän luisuvaa kohtaloa. Huhut kertovat, että Konkari kävi juuri ennen ottelua sormeilemassa veikkaustaan ja niin katosi bittiavaruuteen tärkeitä pisteitä. PLH:n kone myös lievästi hyytymässä.
 
Viestejä
3,001
Juu onko ylikunto vai vähän tuo flunssa kiusana..apteekkiin on huomenna mentävä ostamaa huulirasvaa.
Keskiviikkona jos kunto olisi jo parempi Tiikerit-Sampo peliin.
Onnittelut Einomiehelle pakko katsoa ihaillen tietäjää ylöspäin ja ottaa lakki käteen.
Mäntsälän tietäjät jo varoitti minua tästä yli kunnosta.
 
Viestejä
2,542
HUOMI FUBB!
Hsi-Liigan oteluista näyttää puutuvan vikko 51 kokonaan, vaikka otteluita siellä toki on veikattavana, vaan ei ottelutuloksissa.
 
Viestejä
444
Jussi Juonio kirjoitti: HUOMI FUBB!
Hsi-Liigan oteluista näyttää puutuvan vikko 51 kokonaan, vaikka otteluita siellä toki on veikattavana, vaan ei ottelutuloksissa.
Viikolla 50: 17.12 viimeiset pelit ennen joulupyhiä ja
viikolla 52: 28.12 ensimmäiset pelit joulupyhien jälkeen.
Näin, ainakin liigan sivuilla:
http://www.mestaruusliiga.fi/tilastot/miehet-runkosarja.html
Mitä olen menettänyt?
 
Viestejä
2,542
FUBB kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
HUOMI FUBB!
Hsi-Liigan oteluista näyttää puutuvan vikko 51 kokonaan, vaikka otteluita siellä toki on veikattavana, vaan ei ottelutuloksissa.
Viikolla 50: 17.12 viimeiset pelit ennen joulupyhiä ja
viikolla 52: 28.12 ensimmäiset pelit joulupyhien jälkeen.
Näin, ainakin liigan sivuilla:
http://www.mestaruusliiga.fi/tilastot/miehet-runkosarja.html
Mitä olen menettänyt?
Sorry niinhän se näyttää olevan, minua hämäsi tämä 51:n puuttuminen pelipäivistä.
 
Viestejä
1,503
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei menny kuin Strömsössä. Konkari ja Spede nousivat kanveesista ja huohottavat jo niskavilloissani.
9 sijaa ylös päin ja yhden savolaisukon kanssa tasapisteisiin. Eilen oli pari varmaa kohdetta ja niiden lisäksi VaLePakin otti voiton Riennosta.
 
Viestejä
3,441
Konkari kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Ei menny kuin Strömsössä. Konkari ja Spede nousivat kanveesista ja huohottavat jo niskavilloissani.
9 sijaa ylös päin ja yhden savolaisukon kanssa tasapisteisiin. Eilen oli pari varmaa kohdetta ja niiden lisäksi VaLePakin otti voiton Riennosta.
Viime ja edellisenä vuosina itkettiin 3-2 pelien veikkauksista, että ois oikeus ja kohtuus saada jotain väärinpäin veikanneelle. Minusta se nyt oikein, jos veikkaat väärin 0 pistettä ja oikein 5 pistettä :pinch: Mitä luulette minun veikanneet Tiikerit-Sampo ja Loimu-Isku pelin :) :) :)
 
Viestejä
3,001
Olen ihmetellyt että mistä tämä viimeaikojen lama johtuu,selvisi että ollaan ylikunnossa.
Konkarikin sieltä punnersi ohi Einomiehestä puhumattakaan.
Onnittelut Korson tietäjille nyt tarvitsee vaan levätä kyllä se kunto sieltä löytyy ennen kevään ratkaisu pelejä.
 
Viestejä
3,441
Ei ihan superisti itselläkään mene, mutta näin joulun alla toivon silti jäsenelle vielä enemmän tuuria lahjaksi.Ihan oman kisan vuoksi :silly:

ps. Nfb:lle vähän myös
 
Viestejä
10,895
Meikäisellä lipsuu pahasti js hyvin alkanut kausi on kohta vain haalea muisto. Silti vielä olen asemissa ja podiumille pääsy kiihottaa kuin naaraspäästäinen urosta kiivaimpana kiima-aikana.
 
Viestejä
3,441
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Jussi Juonio voi jo suunnitella torijuhlia. Äijä vetää kaulaa koko ajan lisää. Spedekin meni taas ohi. Tosin tasapisteissä ollaan. Tänään arvoituksellinen peli, jota varmasti pelattu ristiin.
Nyt ei tarvitse edes EMPK:lle huutaa "latua"! Pieni kuiskaus riittänee ;)
päivä päivältä tämä haave vaan lähenee :)
vielä yks napsu EMPK ja tuokin torijuhla on muuten peruttu :evil:
 
Viestejä
10,895
Meikäläisen torijuhlaa toki täytyy toppuutella. Niin lähellä oli eilen Iskun voitto, mutta kuitenkin niin kaukana
 
Viestejä
10,895
varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Jussi Juonio voi jo suunnitella torijuhlia. Äijä vetää kaulaa koko ajan lisää. Spedekin meni taas ohi. Tosin tasapisteissä ollaan. Tänään arvoituksellinen peli, jota varmasti pelattu ristiin.
Nyt ei tarvitse edes EMPK:lle huutaa "latua"! Pieni kuiskaus riittänee ;)
päivä päivältä tämä haave vaan lähenee :)
vielä yks napsu EMPK ja tuokin torijuhla on muuten peruttu :evil:
Varajäsen edes hetkeksi saatu huutoetäisyydelle ☺ .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös