Verkkovirhe

HSI-liiga, kausi 2016-2017

Viestejä
289
Huom FUBB!

La 11.3. pelattava Leka - Etta ottelu on ilmoitettu alkavaksi klo 15. HSI-liigan veikkaustaulukossa alkamisaika on klo 17. Pyydän korjaamaan kellonajan.
 
Viestejä
444
passista kirjoitti: Huom FUBB!

La 11.3. pelattava Leka - Etta ottelu on ilmoitettu alkavaksi klo 15. HSI-liigan veikkaustaulukossa alkamisaika on klo 17. Pyydän korjaamaan kellonajan.
Korjattu, kiitos taas.
 
Viestejä
3,429
piti käydä katselemassa tämäkin :blink: Ball boy näyttää repäiseen, mutta riittääkö ja EMPK alkaa olemaa league 2 kamaa. :lol:

Itseni olen sementoinut n sijoille 15-20 :pinch:
 
Viestejä
10,870
varajäsen kirjoitti: piti käydä katselemassa tämäkin :blink: Ball boy näyttää repäiseen, mutta riittääkö ja EMPK alkaa olemaa league 2 kamaa. :lol:

Itseni olen sementoinut n sijoille 15-20 :pinch:
Meikkis on tosiaan kohta league kakkosessa. Toivottavasti ei joudu karsintoihin.
 
Viestejä
444
Uuden ylläpitäjän outo kysymys:
Kun en itse veikkaile enkä ole aiemminkaan veikkaillut, minulla ei ole mitään mielikuvaa siitä, miten jatketaan, kun runkosarja loppuu.

1. Lisätäänkö pudotuspelit runkosarjan jatkeeksi
ja jatketaan pistelaskua aikaisempien perään?

2. Julistetaan runkosarjan veikkausten voittaja
runkosarjan päätteeksi ja luodaan uusi "sarja"
pudotuspeleistä

"Veikkailkaa" nyt miten jatketaan, vai loppuuko kisa runkosarjan loppuessa?
 
Viestejä
10,870
Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.
 
Viestejä
3,429
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.
samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta ;) Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta :pinch:
 
Viestejä
916
varajäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Kiitos jälleen kerran FUBB. Jos kaikki menee nappiin, niin vältän juuri ja juuri putoamisen league kakkoseen. Itse liputtaisin uutta kisaa pleijareihin.
samoin kiitos FUBB. EMPK säilyminen league ykkösessä kertoo league kakkosen tasosta ;) Sitten taas olen samaa mieltä uudesta kisasta pleijareissa, mutta niihin osallistuu kahdeksan parasta omalla pudotuspeli kaaviolla :evil: Me muut sitten voimme kateellisena seurata sivusta :pinch:
Pidetään varajäsenen kanssa omat säälipleijarit.
 
Viestejä
444
Näyttää siltä, että runkosarjan lopuksi juhlitaan HSI-liigan runkosarjaveikkauksen voittajaa ja pudotuspeleistä tehdään oma sarja. Toivottavasti pysyn "völyssä", kun pelipäivät/-ajat ilmestyvät ja muuttuvat...

En tiedä tukeeko nykyinen softa useamman veikkaussivuston yhtaikaista käyttöä, joten suljen runkosarjan veikkauksen heti kun se loppuu, mutta kopioin sitä ennen League 1:n sarjataulukon tähän foorumiin.

Pistelaskenta aiheutti keskustelua runkosarjan alussa. Asetukset runkosarjan veikkauksissa:
Correct Result: 3 (Oikea voittaja)
Correct Score: 2 (Lisäpisteet oikealle tulokselle)
Incorrect Result: 0 (Väärä voittaja)
Tuolla menetelmällä oikeasta voittajasta tuli 3 pistettä ja oikeasta tuloksesta 5 pistettä.

Halutaanko pistelaskentaan muutoksia, kun pudotuspelien veikkaus alkaa?
 
Viestejä
1,519
Taas tuli tehtyä legendaarinen moka!
Pakkohan se oli vaihtaa 1-3 veikkaus 0-3:een, kun "puolijoukkuetta" poissa rosterista....

Kympin sakkiinn ei taida olla enää mahdollisuuksia
 
Viestejä
10,870
Sija 28 ja edelleen sinnikkäästi olen sivulla 1. Nyt olisi kova saavutus, jos runkosarjan päätteeksi menisin heittämällä ohi Jussi Juonion ja sijoittuisin sijalle 27. Näin maltillisesti ajatellen se vastaa minulle koko kisan voittoa :=).
 
Viestejä
1,519
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Sija 28 ja edelleen sinnikkäästi olen sivulla 1. Nyt olisi kova saavutus, jos runkosarjan päätteeksi menisin heittämällä ohi Jussi Juonion ja sijoittuisin sijalle 27. Näin maltillisesti ajatellen se vastaa minulle koko kisan voittoa :=).
Herrasmiesten keskinäinen sijoitus ei paremmin voisi ratketa kuin perjantaina, 10 pisteen ottelussa, Tiikerit-Ankat! :woohoo:
 
Viestejä
1,500
varajäsen kirjoitti:
motors sanoi:
EINOMIES NYT MENTIIN OHI ,SEURAAVA KOHDE ON KONKARI
mitäpä tuota toistamaan :) :cheer: ;) :lol: :silly: :woohoo:
Jostain takaa päin kuuluu motorsin ja varajäsenen huohotusta, taitaa matka tai kunto loppua kesken. Kokeneena matkamiehenä pysytellään kymppikerhossa. :D
 
Viestejä
3,429
Konkari kirjoitti:
varajäsen sanoi:
motors sanoi:
EINOMIES NYT MENTIIN OHI ,SEURAAVA KOHDE ON KONKARI
mitäpä tuota toistamaan :) :cheer: ;) :lol: :silly: :woohoo:
Jostain takaa päin kuuluu motorsin ja varajäsenen huohotusta, taitaa matka tai kunto loppua kesken. Kokeneena matkamiehenä pysytellään kymppikerhossa. :D
pitkä on muisti ;), mutta 30 pojoa jaossa peleissä jossa vain yhdellä pelillä merkitys ja ero oli? :silly:
 
Viestejä
1,519
Täysi romahdus kohdaltani viimeisellä kierroksellä, kolme sijaa kerralla alaspäin...

Onnittelut Ball boylle, suurelle Tiiker-fanille, HSI-sarjan voitosta!
 
Viestejä
444
Näin on runkosarja valmis ja alle ilmestyy "kunniataulukko" 10 kpl:n erissä (luettavuuden vuoksi).

Kunniakas voittaja on: Ball boy.



Sij.

Pelaaja

Pisteitä


1
Ball boy538

2
passista528

3
Hande525

4
metriheikki522

5
kristian515

6
Konkari515

7
slinky513

8
Makelia510

9
Kopra507

10
spede503
 
Viestejä
444
Sijat 11-20:


Sij.

Pelaaja

Pisteitä


11
PassariLiberoHakkuri501

12
motors496

13
fantti492

14
TMSS490

15
^Andy^490

16
mikko laurell488

17
varajäsen485

18
lilika2483

19
harrastelija482

20
pallon perässä482
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös