Verkkovirhe

Yleinen urheilukeskustelu

Politiikasta ei täällä paljoa kannata keskustella, Twitter (X) on hyvä paikka siihen. Kaikki kaivetaan pohjamutia myöten esiin, tältä foorumilta valitettavasti puuttuu jotain olennaista keskusteluista. Turhan herkästi alennutaan henkilökohtaisuuksiin eikä asiayhteyttä välttämättä eroteta omista intresseistä. Ehkäpä nimimerkin takana on myös syytä pelätä paljastuvansa, kuka tietää vaikka käyttäjätunnukset olisivatkin jollain Valimotiellä pöytälaatikossa yhteystietoineen.
Oy Yleisradio Ab:n aatesuunta on varsin selkeä, näkeehän sen jo asiantuntijoistakin mitä televisioon tuodaan. Tuomioja ja "paleface" Miettinen useimmiten, riippumatta aiheesta ;)
No nyt on mielenkiintoinen tulkinta. Itse ainakin olen Ylen sivuilla nähnyt ties minkälaista kolumnia, joiden kirjoittajista ei voida kyllä tosiaankaan puhua aina vasemmistolaisena. Ylen ohjelmissa on myös aika monenlaista asiantuntijaa ja sama homma pätee minusta siinäkin.

No nyt on mielenkiintoinen tulkinta. Itse ainakin olen Ylen sivuilla nähnyt ties minkälaista kolumnia, joiden kirjoittajista ei voida kyllä tosiaankaan puhua aina vasemmistolaisena. Ylen ohjelmissa on myös aika monenlaista asiantuntijaa ja sama homma pätee minusta siinäkin.
Siksi X on tutustumisen arvoinen alusta. Perusteita (hyviä ja vähemmän hyviä) sekä hulvatonta komediaa saatavilla ympäri vuorokauden. Myös sieltä terävimmästä kärjestä, vaikka aina ei siltä näytä :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.