Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
2,970
Vantaan Duks- Savo Volley peli lähestyy, edelleen ollaan Sinikan kanssa peliin tulossa.
Tullaan silloin 8/12 Vantaalle 14-15 maissa ja tullaan hyvissä ajoissa Lumoon.
Voisiko Sponssori varata minulle ja Sinikalle paikat sinne missä ennenkin on katseltu eli rapun yläpäähän oikealle puolelle, lonkka ei ihan terve vielä joten rappujen vierestä olisi kiva olla.
Vaikka Savoa tässä ottelussa kannustankin on sivistyneesti pystytty aina ihan vierekkäinkin kannattamaan omiamme.
Huomiseen peliin semppiä ankoille.
 
Viestejä
10,870
Vantaa Ducks palaa tänään Lumon tatamilla tositoimiin kymmenen päivän tauon jälkeen. Kuvioita on hiottu ja Lakkapää on sopiva testi ankoille hapuilevan jakson jälkeen. Napapiirin sankarit käyvät varmasti päälle kuin yleinen syyttäjä. Jos Fredric pääsee riehumaan, niin edessä on hikinen iltapuhde.
 
Viestejä
298
Tuo pitkä erätauko tuntuu olevan Ankoille suuri ongelma.

Ottelun ohjelmaa pitäisi muuttaa siten, että pitkä erätauko on vasta kolmannen erän jälkeen ;-)
 

Sponsori

Vantaan Duks- Savo Volley peli lähestyy, edelleen ollaan Sinikan kanssa peliin tulossa.
Tullaan silloin 8/12 Vantaalle 14-15 maissa ja tullaan hyvissä ajoissa Lumoon.
Voisiko Sponssori varata minulle ja Sinikalle paikat sinne missä ennenkin on katseltu eli rapun yläpäähän oikealle puolelle, lonkka ei ihan terve vielä joten rappujen vierestä olisi kiva olla.
Vaikka Savoa tässä ottelussa kannustankin on sivistyneesti pystytty aina ihan vierekkäinkin kannattamaan omiamme.
Huomiseen peliin semppiä ankoille.
Paikat on 👍
 

Sponsori

Mulla on noi sinulta saamani Pielaveden Sampon huivi ja lippis. Sopii väreitään hyvin ton Ducksin hupparin kanssa.... Saatan laittaa....
 
Viestejä
2,970
Minullakin on Speden lahjoittamat Sampon kaulaliina ja lippis. Otan Sampon lippiksen ja Ducksin kaulaliinan mukaan, jos pääsen paikalle. 🙂

Sinnehän tulee Savo Volley eikä Sampo.
Ostin Iisalmessa pelissä Savon kaulaliinat ei ole kun Sponssorille ja Einomiehelle kun en tiennyt että Esakin tulee Lumoon eikä enää saa ostettua kolmatta kun ei ole ennen Korsoa Savolla kotipelejä.
 
Viestejä
10,870
Kyllä oli henkisesti iso juttu voitto Lakkapäästä. Jokin apinan ja orangin sekoitus putosi harteilta. Voiton kairaaminen viidennessä erässä vaati tahdon lujuutta.

Passari Tommi Mäkelän onnistuminen oli iso juttu koko kautta ajatellen. Tommi napsi lisäksi kolme torjuntaa. Parhaan pelaajan palkinto meni oikeutetusti hänelle. Iso juttu oli Alekin onnistuminen, tehot 29/+19 puhuvat puolestaan. Sandersin 9 ja Lehtosen 6 torjuntaa kertovat, että kioski oli kiinni varsin tehokkaasti myös viidennessä erässä.

Torijuhlatoimikunta voi vetää vielä henkeä, mutta kun joukkueen toipilaat saadaan mukaan, ainakin itse alan tankkaamaan Maamme-laulun säkeitä muistini tallennustilaan.
 
Viestejä
2,970
Kyllä oli henkisesti iso juttu voitto Lakkapäästä. Jokin apinan ja orangin sekoitus putosi harteilta. Voiton kairaaminen viidennessä erässä vaati tahdon lujuutta.

Passari Tommi Mäkelän onnistuminen oli iso juttu koko kautta ajatellen. Tommi napsi lisäksi kolme torjuntaa. Parhaan pelaajan palkinto meni oikeutetusti hänelle. Iso juttu oli Alekin onnistuminen, tehot 29/+19 puhuvat puolestaan. Sandersin 9 ja Lehtosen 6 torjuntaa kertovat, että kioski oli kiinni varsin tehokkaasti myös viidennessä erässä.

Torijuhlatoimikunta voi vetää vielä henkeä, mutta kun joukkueen toipilaat saadaan mukaan, ainakin itse alan tankkaamaan Maamme-laulun säkeitä muistini tallennustilaan.
Se on hienoa että Einomies alkaa kuitenkin harjoittelemaan sitä maammelaulua, voi sen sanat paperistakin lukea mutta tyylikkäämpää jos osaa ne ulkoa.
 
Viestejä
2,970
Onko Einomiehellä tietoa tarvitaanko Ducks-Savo pelissä katsojilta koronapassia ja täytyykö käytää kasvomaskia.
Täällä kun koronaa ei ole niin olen vähän laiska käyttämään maskia mutta tietenkin siellä käytän jos tarvis ja koronapassi löytyy molemmilta.
 
Viestejä
10,870
Onko Einomiehellä tietoa tarvitaanko Ducks-Savo pelissä katsojilta koronapassia ja täytyykö käytää kasvomaskia.
Täällä kun koronaa ei ole niin olen vähän laiska käyttämään maskia mutta tietenkin siellä käytän jos tarvis ja koronapassi löytyy molemmilta.


Seuraa spede tiedotteitamme. En ole vielä ehtinyt varmistamaan seuran johdolta Savo-pelin ohjeistusta. Avin ajantasaisia ohjeita täällä seurataan silmä tarkkana. Lakkapää-ottelussa oli vahva maskisuositus.
 

Sponsori

Onko Einomiehellä tietoa tarvitaanko Ducks-Savo pelissä katsojilta koronapassia ja täytyykö käytää kasvomaskia.
Täällä kun koronaa ei ole niin olen vähän laiska käyttämään maskia mutta tietenkin siellä käytän jos tarvis ja koronapassi löytyy molemmilta.
Maskipakko varmasti jatkuu edelleen ja varmuuden vuoksi kannattaa Omakanta -palvelusta printata se rokotustodistus niin ei sitten ainakaan siitä jää Ducksin voiton näkeminen kiinni ;)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös