Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
10,915
Spede savolaisen seuraihmisenä keräsi ympärilleen Lumossa laajan ihmismassan. Oli suuri kunnia päästä tätä palstamme vakiojäsentä metrin etäisyydelle. Veikkaustilanteemme on kutkuttava ja yhdessä ihmettelimme nimimerkki Konkarin välillä ontuvaa pelionnea. Sampoon Spede uskoo kuin Pielaveden mummon Emmerdaleen. Itse aion todellakin vierailla Pielavedellä 17.12., joten silloin pääsen näkemään tuon maailman seitsemännen ihmeen, Pielaveden liikuntahallin. Savon sanakirja on otettava mukaan, jotta osaan pyytää PLH:n ja speden tarjoamiin makkaroihin sinappia. Tuskin minulle sentään tirripaistia tarjotaan.
 
Viestejä
1,766
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Spede savolaisen seuraihmisenä keräsi ympärilleen Lumossa laajan ihmismassan. Oli suuri kunnia päästä tätä palstamme vakiojäsentä metrin etäisyydelle. Veikkaustilanteemme on kutkuttava ja yhdessä ihmettelimme nimimerkki Konkarin välillä ontuvaa pelionnea. Sampoon Spede uskoo kuin Pielaveden mummon Emmerdaleen. Itse aion todellakin vierailla Pielavedellä 17.12., joten silloin pääsen näkemään tuon maailman seitsemännen ihmeen, Pielaveden liikuntahallin. Savon sanakirja on otettava mukaan, jotta osaan pyytää PLH:n ja speden tarjoamiin makkaroihin sinappia. Tuskin minulle sentään tirripaistia tarjotaan.
Tuo on loistavan mukava tieto.
Tervetuloa Eikka Pielavedelle!
Kyllä täällä savonkielen tulkkeja löytyy, ole huoleti!

Toivotaan tsemppiä sinne Isku-otteluun Ankoille!
 
Viestejä
10,915
Vantaa Ducks otti tärkeän voiton Iskusta ja nousi jälleen sarjassa kolmanneksi. Ottelun jälkeen testasin miten seuran johdolta sujuu kevään mahdollisissa torijuhlissa "Me ollaan sankareita kaikki". Ari Koskenojalta tuo tuttu veisu tuntuu sujuvan kuin Pavarotilta.
 
Viestejä
860
Tänään sain taas vahvistusta siihen etten ymmärrä lajista mitään.
Lähitapiolapisteet ja parhaat pelaajat valinnat varmaankin lajia ymmärtävien mukaan kohdallaan. Olihan valitsemassa ja palkitsemassa lajin legenda Cicero Laaksonen.
Tuomaritoiminta oli toisaalla Lumossa olleeseen sirkustapahtumaan kuuluvaa pelleilyä, minun mielestäni. Tämäkin varmaan lajin luonteen mukaista ja 10+ arvoista toimintaa. Ei Hakkarainen ottanut roolia tälläkään kertaa, eihän :whistle:
Ilmeisesti olen katsellut ihan eri peliä kuin tuomarit ja raati
 
Viestejä
10,915
Kyllä Ducks-fania piristää, kun katsoo sarjataulukkoa. 20 pojoa kasassa ja vajaan parin viikon tauko harjoitella ja toipua krempoista. Mörkö marraskuu takana ja lentopalloilullisesti savolaisteemainen joulukuu edessä. Siihen on mukava lähteä ja ankat haastavat tiukasti LEKAn ja Sampon.
 
Viestejä
106
PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Spede savolaisen seuraihmisenä keräsi ympärilleen Lumossa laajan ihmismassan. Oli suuri kunnia päästä tätä palstamme vakiojäsentä metrin etäisyydelle. Veikkaustilanteemme on kutkuttava ja yhdessä ihmettelimme nimimerkki Konkarin välillä ontuvaa pelionnea. Sampoon Spede uskoo kuin Pielaveden mummon Emmerdaleen. Itse aion todellakin vierailla Pielavedellä 17.12., joten silloin pääsen näkemään tuon maailman seitsemännen ihmeen, Pielaveden liikuntahallin. Savon sanakirja on otettava mukaan, jotta osaan pyytää PLH:n ja speden tarjoamiin makkaroihin sinappia. Tuskin minulle sentään tirripaistia tarjotaan.
Tuo on loistavan mukava tieto.
Tervetuloa Eikka Pielavedelle!
Kyllä täällä savonkielen tulkkeja löytyy, ole huoleti!

Toivotaan tsemppiä sinne Isku-otteluun Ankoille!
Eikalle vinkiksi, että kotimatkalle kannattaa kääriä kainaloon Partasen Kalakukko. Siilinjärveltä otin viimeksi kaksi sellaista mukaan ja veivät kielen mennessään.
 
Viestejä
432
T.E.N.E kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Spede savolaisen seuraihmisenä keräsi ympärilleen Lumossa laajan ihmismassan. Oli suuri kunnia päästä tätä palstamme vakiojäsentä metrin etäisyydelle. Veikkaustilanteemme on kutkuttava ja yhdessä ihmettelimme nimimerkki Konkarin välillä ontuvaa pelionnea. Sampoon Spede uskoo kuin Pielaveden mummon Emmerdaleen. Itse aion todellakin vierailla Pielavedellä 17.12., joten silloin pääsen näkemään tuon maailman seitsemännen ihmeen, Pielaveden liikuntahallin. Savon sanakirja on otettava mukaan, jotta osaan pyytää PLH:n ja speden tarjoamiin makkaroihin sinappia. Tuskin minulle sentään tirripaistia tarjotaan.
Tuo on loistavan mukava tieto.
Tervetuloa Eikka Pielavedelle!
Kyllä täällä savonkielen tulkkeja löytyy, ole huoleti!

Toivotaan tsemppiä sinne Isku-otteluun Ankoille!
Eikalle vinkiksi, että kotimatkalle kannattaa kääriä kainaloon Partasen Kalakukko. Siilinjärveltä otin viimeksi kaksi sellaista mukaan ja veivät kielen mennessään.
Ja korvollinen MYKYROKKOO :D
 
Viestejä
10,915
Petskun paita nro 3 jäädytetään ja nostetaan kattoon 7.1.2017. Silloin Vantaa Ducks kohtaa VaLePan. Petteri Laurilahan aloitti liigauransa Vammalassa. Upea, tunnelmallinen ottelutapahtuma luvassa TV-valojen loisteessa ja Lumo pullistelee.
 
Viestejä
164
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Petskun paita nro 3 jäädytetään ja nostetaan kattoon 7.1.2017. Silloin Vantaa Ducks kohtaa VaLePan. Petteri Laurilahan aloitti liigauransa Vammalassa. Upea, tunnelmallinen ottelutapahtuma luvassa TV-valojen loisteessa ja Lumo pullistelee.
Tämä pahamainen häirikkö muistaa Laurilan VaLePan paidassa ja Laurilan ja VaLePan ekan mitalin.
 
Viestejä
10,915
LEKA, tuo savolainen työkalu, on huomenna Lumossa ja ankoilla varmasti kova halu näyttää osaamistaan. Varkaudessa LEKA tallasi ankkojen yli, joten huomenna tarjoutuu makean revanssin mahdollisuus. Nissi vs. Tuominen on mielenkiintoista seurattavaa.
 
Viestejä
3,074
Ankat olleet tämän syyskauden kovassa iskussa,LEKA vähän vähemmän kovassa.
Nissin opeilla kuitenkin saanut peliään kulkemaan.
Pieni varoitus että annat ei tuhlaa kaikkea energiaa, lauantaina saadaan ankat tänne Pielavedelle ja Einomies on lupautunut tulemaan joukkueen mukana.
Olen jo saanut Sammon johtomiehiltä luvan opastaa kutsuvieras hyvälle paikalle katsomoon ja suuri joukko Einomiehen, tämän lahjakkaan verbaalin faneja odottaa näkevänsä hänet täällä ja pääsevänsä jonkun sanankin vaihtamaan.
Entisen Koven kanssa oli aina hyviä ja rehellisiä pelejä,toivottavasti sama jatkuu Vantaan Ankkojenkin kanssa.
 
Viestejä
1,504
spede kirjoitti: Ankat olleet tämän syyskauden kovassa iskussa,LEKA vähän vähemmän kovassa.
Nissin opeilla kuitenkin saanut peliään kulkemaan.
Pieni varoitus että annat ei tuhlaa kaikkea energiaa, lauantaina saadaan ankat tänne Pielavedelle ja Einomies on lupautunut tulemaan joukkueen mukana.
Olen jo saanut Sammon johtomiehiltä luvan opastaa kutsuvieras hyvälle paikalle katsomoon ja suuri joukko Einomiehen, tämän lahjakkaan verbaalin faneja odottaa näkevänsä hänet täällä ja pääsevänsä jonkun sanankin vaihtamaan.
Entisen Koven kanssa oli aina hyviä ja rehellisiä pelejä,toivottavasti sama jatkuu Vantaan Ankkojenkin kanssa.
Porkkakoski on jo valtakunnallisesti tunnettu makkaran ystävä ja isoon mieheen mahtuu rasvakaapelia sen verran, että on syytä tilata maistiaisia monikossa. :)
 
Viestejä
10,915
spede kirjoitti: Ankat olleet tämän syyskauden kovassa iskussa,LEKA vähän vähemmän kovassa.
Nissin opeilla kuitenkin saanut peliään kulkemaan.
Pieni varoitus että annat ei tuhlaa kaikkea energiaa, lauantaina saadaan ankat tänne Pielavedelle ja Einomies on lupautunut tulemaan joukkueen mukana.
Olen jo saanut Sammon johtomiehiltä luvan opastaa kutsuvieras hyvälle paikalle katsomoon ja suuri joukko Einomiehen, tämän lahjakkaan verbaalin faneja odottaa näkevänsä hänet täällä ja pääsevänsä jonkun sanankin vaihtamaan.
Entisen Koven kanssa oli aina hyviä ja rehellisiä pelejä,toivottavasti sama jatkuu Vantaan Ankkojenkin kanssa.
Hienoa että Spede on.jo pohjustanut visiittiäni. Mukava päästä keskustelemaan fanieni kanssa. Tarjoilupuolihan on myös kunnossa kaltaiselleni rasvakaapelille, joten hieno ottelutapahtuma edessä. Ankat varmasti janoavat Sampon kellistämistä Pielavedellä. Onhan sitä käyty jo kuussakin. Speden kannattaa veikkauksessaan suosia Ducksia. Tämä ihan vinkkinä ☺ .
 
Viestejä
10,915
Olihan maukkaat kolme sarjapistettä. Ankat näytti neljännessä erässä, miten tärkeät sarjapisteet otetaan. Tilanne oli LEKA-kirin jälkeen 17 - 17, mutta sen jälkeen kentällä oli yksi joukkue, korkealla lentävä ankkaparvi. Erän lopun kopit olivat herkullisia. Draamaa tarjottiin yleisölle koko rahan edestä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös