Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
1,461
Onnittelut Ducksille tärkeästä voitosta. Kattelukselta nyt sen luokan peli, jota Ducks tarvitsee voittojen raapimiseen. Määttänen antoi riittävästi tulitukea ja lienee joukkuetta sytyttävä pelaaja.

Hurmoksen osalta Puhakka taitaa olla loukkaantunut? Muuten olisi aika ihmeellistä että kadonnut ns. kuvasta kokonaan vaikka Korhonen pelasi etenkin tänään heikosti. Järnvallillekin kohtuu vähän annettu mahdollisuuksia.
 
Viestejä
306
Onnittelut Ducksille tärkeästä voitosta. Kattelukselta nyt sen luokan peli, jota Ducks tarvitsee voittojen raapimiseen. Määttänen antoi riittävästi tulitukea ja lienee joukkuetta sytyttävä pelaaja.
Ducksilta on minun mielestäni puuttunut johtohahmo. Josko Määttäsestä olisi sellaiseksi joka piiskaa ja vetää väkisin muun joukkueen seuraavalle tasolle. Tasaisempaa suorittamista Ducksin peli huutaa.
Kalle Katteluksen tekemistä on hieno katsoa kun peli kulkee kuten tänään. On taitava ja monipuolisia hyökkäysratkaisuja löytyy ja syöttökin toimii. Oliskohan maiseman vaihdon aika lähiaikoina, voisi nousta vielä sen viimeisen pykälän liigan eturivin yleispelaajaksi.
 
Viestejä
480
Ducksilta on minun mielestäni puuttunut johtohahmo. Josko Määttäsestä olisi sellaiseksi joka piiskaa ja vetää väkisin muun joukkueen seuraavalle tasolle. Tasaisempaa suorittamista Ducksin peli huutaa.
Kalle Katteluksen tekemistä on hieno katsoa kun peli kulkee kuten tänään. On taitava ja monipuolisia hyökkäysratkaisuja löytyy ja syöttökin toimii. Oliskohan maiseman vaihdon aika lähiaikoina, voisi nousta vielä sen viimeisen pykälän liigan eturivin yleispelaajaksi.
Itse katsellut myös Katteluksen hyviä otteita. Paljon mennyt eteenpäin viime kaudesta!

Ja hieno homma, että Ducksille voitto!
 
Viestejä
10,895
Kyllä Sakke. Perinteet kunniaan. Minun vuoro on tarjota tuo ikimuistoinen jouluateria. Palan painikkeeksi monipuolinen keskustelu lentopallon syvimmästä olemuksesta. Laitan ehdotuksen, kun oma kalenteri selkiintyy.

Olisiko huomenna torstaina klo 12.00 vai maanantaina 18.12. klo 12.00 sopiva aika käydä perinteisellä murkinalla? Miltä @Sakke kalenteri näyttää.
 
Viestejä
10,895
Treffigateksi yltynyt lentopallokeskustelupalstojen kahden konkarin kerran vuodessa tapahtuva lounastapaaminen on ohi. Somessa toivottasti kuohu laskeutuu loppiaiseen mennessä.

Tapaaminen sujui vahvasti lentopallon ympärillä. Keskusteltavaa riitti ja se sujui rakentavassa ja ystävällisessä hengessä. Aiheet haahuilivat kakkosssarjasta maajoukkueeseen asti. Molemmat keskustelijat saivat jo 2000-luvun alussa Sonera Plazan lentopallokeskustelupalstalla V.I.P -arvonimet. Näiden arvonimien arvovalla pidätämme oikeuden jatkossakin sopia lounas-, päivällinen- ja illallinentapaamiset haluamallamme tavalla.

Itsessään eilen lounaalla nautitut eineet eivät haahuilleet fine diningin tarjonnassa vaan olivat maukasta kotiruokahenkistä murkinaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös