Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
544
Hyvissä ajoin kautta näin ja tiesin että tällä tapaa ajetaan alus karille ja lujasti. Ducksin pelaamisesta se oli hyvin nähtävissä. Toin asian hyvin selkeästi julki. Mutta odotettiin vaan sitä pelin puhkeamista kukkaan. Ei sit koskaan puhjennut. Uskottiin tuohon valmentajan jargoniin. Nyt sitten lopputulos nähtävissä. Helppo viisastella että miksi ette uskoneet. Halusin Ducksille menestystä, siksi halusin toimenpiteitä. Ehdotin seurajohdolle muutosta ja toimenpiteitä. Niistä keskusteltiin. Tulkoon nyt tässä julki, että lupasin seuran puheenjohtajalle henkilökohtaisesti järjestää rahoitusta jos toimenpiteet ja tilanne sitä vaatii. En siis edellyttänyt että mahdolliset muutokset kaatuisivat taloudellisesti Ducksin niskaan. Tämä asia on tosi, kulisseissa käytyjä keskusteluja. Ajatuksiani, ei edes pienintäkään, otettu huomioon eikä taloudellisen avun ehdotukseeni tartuttu. Minua on helppo täällä haukkua, mutta minulle riittää se, kun itse tiedän että olen parhaani yrittänyt auttaakseni ja avatakseni silmiä sille että päin persettähän touhu oli menossa. Nyt sen näkee kaikki
 
Viestejä
3,557
Kun näitä samoja asioita olen kauden mittaan tuonut esille niin kuraa tullut vastineeksi. Olisin toivonut reagointia ongelmiin jo ajoissa jotta puolivälieräpaikka olisi ollut muutakin kuin haihattelua. Mitään ei tehty, mitään tehtyjä virheitä tunnustettu, ajatuksieni takia minut "savustettiin" ulos. Rajala jatkaa, onnea vaan Ducksille ja tuosta passariasiasta en jaksa enää kirjoittaa. Uudet tuulet puhaltaa ja hyvä niin. Ducks ei pääse saamattomuudestaan eroon, ollu tietynlainen perisynti kauan. Hyvä että muidenkin palstalaisten silmät auenneet sille että Ducksin suorittaminen ei ole ehken edes Mestaruusliigatasoista muuta kuin puheissa. Valitettavasti.
Ei sinua kukaan minun mielestä savustanut ajatuksien takia vaan kirjoitustyylin..
 
Viestejä
4,707
Ankkojen tilanne on haastava, juurikin valmentajan kannalta. Reeneissä tehdään varmaankin ihan oikeita asioita ja kaikki näyttää hyvältä. Ja pelissäkin ajoittain, mutta kun tullaan ratkaisuhetkiin, niin alkaa peliajatus lipsua, puristetaan lentismailaa rystyset valkoisena ja kuusikkopeli hajoaa. Sitten touhu näyttää juuri tuommoisesta kuin Tiikereitä vastaan näytti eli yritetään jotenkin selvitä seuraavasta pallorallista.

Kentällä ihan varmasti on osaamista riittävästi, kunhan joukkue rentoutuu ja alkaa tekemään asioita yhteisen päämäärän eteen. Tässä sitten nousee se valmentajan osuus isoon rooliin, pystyykö tarjoamaan sisupastillin ja vapauttamaan pelaajat suorittamaan osaamisensa tasolla. Einomiehelle jaksamista.
 
Viestejä
1,298
Materiaalinsa puolesta Ducks ei valitettavasti top8-sakkia ole.
Livenä olen nähnyt yhden, töllöstä useita pelejä.
Valitettavasti tällä palstalla esillä olleet seikat mm passipelissä ovat olleet nähtävissä.
Ankkojen tie voi viedä plyoutteihin, mutta 6 pistettä kotipeleistä Kykyä vastaan voi kääntää vielä laivan.
 
Viestejä
2,543
Materiaalinsa puolesta Ducks ei valitettavasti top8-sakkia ole.
Livenä olen nähnyt yhden, töllöstä useita pelejä.
Valitettavasti tällä palstalla esillä olleet seikat mm passipelissä ovat olleet nähtävissä.
Ankkojen tie voi viedä plyoutteihin, mutta 6 pistettä kotipeleistä Kykyä vastaan voi kääntää vielä laivan.
Niin onhan se peli välillä aika hyvääkin eilenkin saattoi passari Väänäsen loukkaantuminen kääntää pelin Tiikereille hän nimittäin pelasi mielestäni hyvin ja keskihyökkäys oli tehokasta. Tiikerit vaan pelasi tapansa mukaan puolustaen hyvin pallot peliin. Ducks pelasi mielestäni kuitenkin hyvin.
 
Viestejä
1,297
Niin onhan se peli välillä aika hyvääkin eilenkin saattoi passari Väänäsen loukkaantuminen kääntää pelin Tiikereille hän nimittäin pelasi mielestäni hyvin ja keskihyökkäys oli tehokasta. Tiikerit vaan pelasi tapansa mukaan puolustaen hyvin pallot peliin. Ducks pelasi mielestäni kuitenkin hyvin.
Joo samaa mieltä, se on pienestä kiinni nämäkin pelit. Sarjan kannalta hyvä että kaikki pärjää, jos vaan saa parasta pöytään....
 
Viestejä
1,318
Harmi kun Rastamolla oli alkukaudesta vaivoja. Ei ole oikein päässyt nyt samaan lentoon kuin viime kaudella. Vähän paremmalla hakkuripelillä olisi voinut ottelu kääntyä toisin.
 
Viestejä
544
kovin paljon näissä kommenteissa toistuu tuo jos ja jos. Jos olis sitä ja jos olis tätä. Niimpä niin... entisen miehen sanoin ... voiku olis viulu ja jos vielä osais soittaa ...
 
Viestejä
3,018
Lentopallo on peli jossa tarvitaan rahaa jos meinataan menestyä.
Jos mietitään ketkä ovat menestyneet ennakko odotuksia huonommin niin Savo ja ankat, jos ketkä ennakko odotusia paremmin
Niin Hurrikaani ja Perpo.
Hurmoksen menestymisen osasi jo odottaa, osittain Raisio on menestynyt ehkä vähän ennakoitua paremmin.
Valepan ja Akaan menestys on odotettua, TuTo odotetusti samoin Tiikerit.
Harva odotti Kyyjärvellä ihmeitä.
 
Viestejä
544
Ducks jäi Tiikereiden jälkoihin pahasti kotisalissaan mutta Ducksin kanssa puolivälieräpaikasta taisteleva Tuto pisti Tiikerit koville Hollihaassa. Kaippa sit paremmin ansaitsevat jatkopelit.
 
Viestejä
1,503
Ducksin keskarit tekivät yhteensä 20 pinnaa, mutta saivat yhteensä 4 passia koko ottelussa. Ehkä keskeltä olisi pitänyt hyökätä enemmän. 😉
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
313
Saivat kyllä 11 passia, mutta enemmänkin olisi voinut tarjota.
Ekassa erässä ei yhtään passia keskelle.
Seuraavassa pari-kolme, mutta aivan (ruma sana) oli laatu.

Ristus mitä räpeltämistä Ankkojen peli.

Luulin, että Väänästä huonompaa passaria ei löydy, mutta olin väärässä.
 
Viestejä
544
Paljon Ducksin esityksiä selitellään... jos ja jos...Rajala yksi parhaista sanasepoista. Minäkin liityn tähän. Jos Ducks olisi voittanut kaikki ottelut tähän mennessä niin se johtaisi sarjaa. Pidän kyllä suurena ihmeenä jos tämä valmentajalupaus pystyy tämän kauden jälkeen jutuillaan seuran johdon vakuuttamaan osaamisestaan ja jatkopaperin saamaan.
 
Viestejä
3,018
Paljon Ducksin esityksiä selitellään... jos ja jos...Rajala yksi parhaista sanasepoista. Minäkin liityn tähän. Jos Ducks olisi voittanut kaikki ottelut tähän mennessä niin se johtaisi sarjaa. Pidän kyllä suurena ihmeenä jos tämä valmentajalupaus pystyy tämän kauden jälkeen jutuillaan seuran johdon vakuuttamaan osaamisestaan ja jatkopaperin saamaan.
Saattaa moni muukin vaihtaa valmentajaa, no varmoja ainakin Loimaa on jo sen ilmoittanut varmaksi, mutta luulempa että on useita muitakin.
Kotimaiset huippuvalmentajat on vähissä Kuoksa taitaa olla niistä yksi saa nähdä mihin menee oma veikkaus on savikylään.
Joillakin seuroilla ollut rahavaikeuksiakin niistä saattaa valmentajia lähteä tosin koronan jäljiltä taitaa kaikilla seuroilla olla vaikeuksia butjektinsa kanssa.
Mielenkiinnolla odotan Vantaan valmennus kuviota myös parin kolmen muun seuran, Tiikerit tuskin etsii uutta valkkua.
 
Viestejä
3,018
Tuleeko Ponssori ankkojen mukana 1/3 Joroisiin Savon vieraaksi.
Sarja menee loppuun nopeasti yksi peli pitäisi käydä Lumossakin katsomassa mahdollisia on Hurmos tai myöhemmin Valepa peli.
 
Viestejä
544
Tuleeko Ponssori ankkojen mukana 1/3 Joroisiin Savon vieraaksi.
Sarja menee loppuun nopeasti yksi peli pitäisi käydä Lumossakin katsomassa mahdollisia on Hurmos tai myöhemmin Valepa peli.
mulla jää kyllä väliin tuo peli, mutta laitahan viestiä, kun eksyt näille seuduille, niin järjestän liput ja serviisin avc
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös