Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
544
Ducksin viikonlopun vastustajista molemmat teki omissa peleissään rutiinitason suorituksen, riittävän sellaisen, jotta voitto irtosi. Varmasti molemmilla petraamisen varaa, etenkin Loimulla ja kauden mittaan petraavatkin, mutta noilla suorituksilla ja pelaajamateriaalilla viikonlopun peleistä Ducksia vastaan voitto irtoaa. Varsinkin, kun vastassa on valmentajan mukaan joukkue joka haluaa vaan kehittää peliään. Voisin lyödä vetoa, että Ducksin avausviikonlopun jälkeen pistesarake on nolla. Vastus on vaan liian kova. Toivon kovasti, että se peli lähtisi ajoissa kehittymään, mutta ei tuo joukkue kuitenkaan sellainen ole, jolla paljon voittoja tällä kaudella otetaan, valitettavasti. Optimisti haaveilija saa olla, mutta realismia kannatan
 
Viestejä
544
Olen tähän joukkueeseen kymmeniä tuhansia euroja laittanut vuosien varrella ja sponssirahoja kerännyt moninkertaisesti oman panostukseni verran. Aina on suuria lupauksia annettu menestyksen suhteen, mutta ne ei ole koskaan konkretisoituneet. Kausi, jolloin Jokela ja Carmody pelasivat, olisi ollut mahdollista menestystä saada, mutta amatöörivalmentaja ei osannut joukkuetta menestykseen johdattaa. Toivon sydämeni pohjasta, että nämä tälle kaudelle taas asetetut suuret haaveet edes jollain tasolla toteutuisivat. Mutta totuus on se, että tässä seurassa on oikeasti pikku hiljaa alettava tekemään jotain, uudistuttava ja haettava tekijöitä menestyksen eteen. Jos se siis on tavoite. Menestyä Mestaruusliigassa, ei vaan ainoastaan säilyttää sarjapaikka. En sitä viisastenkiveä itse aikoinaan löytänyt vaikka monia ideoita oli. Jäi suurin osa sitten kuitenkin toteuttamatta. Mahdollisuuksia on tällä isolla talousalueella. Lentopallo on lähellä sydäntäni, pyyteettömästi olen ollut mukana, mutta menestymiseen tarvitaan muuta kuin harrastelumeininkiä, tiedän sen yritysmaailmasta. Vaikka kirjoitukseni tulkitaan helposti negatiivisina, niin pelkkä haaveilu menestyksestä ei kuitenkaan koskaan toteudu menestyksen muodossa. Asioita pitää oikeasti alkaa tekemään tosissaan. Tämän kauden joukkue on kasattu budjeti rajoissa, se on viisasta, mutta tällä ei menestystä tule. Jokainen sen ymmärtää ja kauden mittaan tulee näkemään. Voi kun olisin väärässä
 
Viestejä
3,024
Olen tähän joukkueeseen kymmeniä tuhansia euroja laittanut vuosien varrella ja sponssirahoja kerännyt moninkertaisesti oman panostukseni verran. Aina on suuria lupauksia annettu menestyksen suhteen, mutta ne ei ole koskaan konkretisoituneet. Kausi, jolloin Jokela ja Carmody pelasivat, olisi ollut mahdollista menestystä saada, mutta amatöörivalmentaja ei osannut joukkuetta menestykseen johdattaa. Toivon sydämeni pohjasta, että nämä tälle kaudelle taas asetetut suuret haaveet edes jollain tasolla toteutuisivat. Mutta totuus on se, että tässä seurassa on oikeasti pikku hiljaa alettava tekemään jotain, uudistuttava ja haettava tekijöitä menestyksen eteen. Jos se siis on tavoite. Menestyä Mestaruusliigassa, ei vaan ainoastaan säilyttää sarjapaikka. En sitä viisastenkiveä itse aikoinaan löytänyt vaikka monia ideoita oli. Jäi suurin osa sitten kuitenkin toteuttamatta. Mahdollisuuksia on tällä isolla talousalueella. Lentopallo on lähellä sydäntäni, pyyteettömästi olen ollut mukana, mutta menestymiseen tarvitaan muuta kuin harrastelumeininkiä, tiedän sen yritysmaailmasta. Vaikka kirjoitukseni tulkitaan helposti negatiivisina, niin pelkkä haaveilu menestyksestä ei kuitenkaan koskaan toteudu menestyksen muodossa. Asioita pitää oikeasti alkaa tekemään tosissaan. Tämän kauden joukkue on kasattu budjeti rajoissa, se on viisasta, mutta tällä ei menestystä tule. Jokainen sen ymmärtää ja kauden mittaan tulee näkemään. Voi kun olisin väärässä
[/QUOTE
Aika pitkälti samaa nieltä, ponssori kuitenkin arvosteli Savoa liiasta pröystäilystä, minusta sinä nyt toivot samoja asioita ankoille.
Pääkaupunki seutua jossa lienee yli miljoona asukasta pitäisi olla pohja josta luulisi löytyvän rahoitusta.
Nyt kuitenki Kuopio taitaa olla suurin kaupunki jossa on liigalentopallo joukkue.
Toinen ääripää on vähän yli 1000 asukaan Kyyjärvi eli muut lajit kun lentopallo on suurissa kaupungeissa vallassa.
Korso on kymmeniä vuosia joliigassa pelannut ilman mainittavaa tulosta yksi mitali mutta siitäkin on aikaa.
Täysin samaa mieltä että olisi uskallettava satsata kovemmin lajiin.
Tietenkin jos riittää sarjassa pysyminen niin noinkin voi tehdä varmasti velaton seura ja talous kunnossa.
En nyt tyrkytä Savoa mutta Savossa on moni asia hoidettu oikein varmasti joita asioita olisi voitu hoitaa paremminkin.
Vaikka Savon tilanne joukkueena ei juuri nyt ole paras mahdollinen uskon vakaasti että kun pelaajat saadaan saikulta ja päästään harjoittelemaan uskon että Savo antaa joulukuun alkupuolella jo täyden vastuksen ankoille, pikkusen suunnitteilla että tulisin Savoa kannustamaan Vantaalla on vähän entisiä savolaisia.
Ponssorin kanssa oltu aina ystäviä en usko että me vihollisia ollaan vieläkään Vaikka eri joukkueita kannatetaan.
 
Viestejä
544
Spede on aina tervetullut Lumoon, vuosia oltu ystäviä ja ollaan edelleen. Full service. Lentopallo herättää ihmisissä tunteita ja hyvä niin. Olen aina ollut sitä mieltä, että paras voittakoon, vähintää 75 pistettä tulee tehdä otteluvoittoon. Kirjoitan edelleen asioita, jotka on minun näkemyksiä. Siis niin kauan kuin ylläpito ei taas minua blokkaa. Olen taas jossain vaiheessa otteluisäntä Ducksin pelissä Valepaa vastaan. Olet enempi kuin tervetullut avec Lumoon silloin
 
Viestejä
3,024
Spede on aina tervetullut Lumoon, vuosia oltu ystäviä ja ollaan edelleen. Full service. Lentopallo herättää ihmisissä tunteita ja hyvä niin. Olen aina ollut sitä mieltä, että paras voittakoon, vähintää 75 pistettä tulee tehdä otteluvoittoon. Kirjoitan edelleen asioita, jotka on minun näkemyksiä. Siis niin kauan kuin ylläpito ei taas minua blokkaa. Olen taas jossain vaiheessa otteluisäntä Ducksin pelissä Valepaa vastaan. Olet enempi kuin tervetullut avec Lumoon silloin
Saattaa olla 5/11 se peli johon ehkä tulen.muistelin että seolisi joulukuun alussa mutta sehän onkin marraskuun alussa.
 
Viestejä
219
Olen tähän joukkueeseen kymmeniä tuhansia euroja laittanut vuosien varrella ja sponssirahoja kerännyt moninkertaisesti oman panostukseni verran. Aina on suuria lupauksia annettu menestyksen suhteen, mutta ne ei ole koskaan konkretisoituneet. Kausi, jolloin Jokela ja Carmody pelasivat, olisi ollut mahdollista menestystä saada, mutta amatöörivalmentaja ei osannut joukkuetta menestykseen johdattaa. Toivon sydämeni pohjasta, että nämä tälle kaudelle taas asetetut suuret haaveet edes jollain tasolla toteutuisivat. Mutta totuus on se, että tässä seurassa on oikeasti pikku hiljaa alettava tekemään jotain, uudistuttava ja haettava tekijöitä menestyksen eteen. Jos se siis on tavoite. Menestyä Mestaruusliigassa, ei vaan ainoastaan säilyttää sarjapaikka. En sitä viisastenkiveä itse aikoinaan löytänyt vaikka monia ideoita oli. Jäi suurin osa sitten kuitenkin toteuttamatta. Mahdollisuuksia on tällä isolla talousalueella. Lentopallo on lähellä sydäntäni, pyyteettömästi olen ollut mukana, mutta menestymiseen tarvitaan muuta kuin harrastelumeininkiä, tiedän sen yritysmaailmasta. Vaikka kirjoitukseni tulkitaan helposti negatiivisina, niin pelkkä haaveilu menestyksestä ei kuitenkaan koskaan toteudu menestyksen muodossa. Asioita pitää oikeasti alkaa tekemään tosissaan. Tämän kauden joukkue on kasattu budjeti rajoissa, se on viisasta, mutta tällä ei menestystä tule. Jokainen sen ymmärtää ja kauden mittaan tulee näkemään. Voi kun olisin väärässä
Mukava että olet palannut taas kirjoittelemaan 👍
 
Viestejä
10,895
Ankoille vahvistus pohjoisesta


Vantaa Ducks saa kovan luokan vahvistuksen Oulusta, kun Ville Sorvoja liittyy ankkoihin sopivasti ennen kauden ensimmäistä Mestaruusliigan peliä. Ducksin hakkuriosastolla on loukkaantumisten myötä käynyt kato, joten Sorvoja on tervetullut apu.

Ville Sorvoja on tuttu Mestaruusliigaa seuraaville muun muassa Valepan ja Oulun Ettan riveistä, mutta viime kaudella hän löi palloa lännen aluesarjassa Pyhännän nuorisoseurassa ollen sarjan parhaita pistemiehiä. Se on Sorvojan mukaan pitänyt tuntuman lentopalloon yllä.
- Biitsiä olen sitten pelannut vähän enemmän tosissani parina viime kesänä, Ville Sorvoja sanoo.

Juuri beach-kentiltä hänelle on viime kesältä tuttu luottoankka Kalle Kattelus. Sorvoja pelasi Katteluksen parina ja verkon toisella puolella hän on kohdannut muitakin Ducksin rosteriin kuuluvia pelaajia. Muuten hän ei uusia joukkuetovereitaan juuri tunne.
Yksi ehkä ratkaiseva tekijä Sorvojan päätöksessä rientää ankkojen apuun oli kuitenkin yhteinen tausta päävalmentaja Juho Rajalan kanssa. He ovat pelanneet yhdessä Oulun Sun Volleyssa ja Sorvoja sanoo tietävänsä, että Juho Rajala on hyvä tyyppi. Valmentajana hän ei ole vielä entistä joukkuetoveriaan kokenut.

- Palo on ollut palata vielä Mestaruusliigaan ja nyt on ehkä aika tehdä se jos vielä aikoo, Sorvoja sanoo.

Ville Sorvoja on syntynyt vuonna 1990 ja hakkurilla on mittaa 194 senttiä. Aluksi hän liittyy Ducksin porukkaan pelaten kauden kaksi ensimmäistä peliä, jatkosta vielä neuvotellaan. Mielenkiintoa jatkaa olisi, mutta se vaatii käytännön järjestelyjä kun työ ja asunto ovat vielä Oulaisissa.
- Kun Ducksilla molemmat hakkurit ovat nyt loukkaantuneena niin tulen ensimmäisiin peleihin. Katsotaan sitten, miten jatkossa tehdään, Sorvoja sanoo.

Päävalmentaja Juho Rajala on todella kiitollinen Ville Sorvojalle siitä, että hän on valmis sääntäämään apuun lyhyellä varoitusajalla. Toki ankkojen hakkuritilannetta oli jo mietitty, kun kävi selväksi, että Nico Mäki-Valtari on pitkään sivussa. Sitten kävi ilmi, että myös Alek Rastamo on jonkin aikaa poissa pelistä.
- Onneksi saimme asiat järjestettyä siten, että Ville voi tulla jo viikonlopuksi avuksi. Yhteispeli ei ehkä ole ihan timanttista heti aloituspallosta, mutta Villellä on sen verran kokemusta, että kuvittelisin sen aika nopeasti löytyvän, Rajala toteaa.

Ville Sorvoja liittyi Ducksin vahvuuteen torstaina ja on ehtinyt osallistua yksiin harjoituksiin uuden joukkueensa kanssa ennen Mestaruusliigan aloituspeliä.
Vantaa Ducks tiedotus / Katarina Koivisto
 
Viestejä
544
Ehdotti varmaan silmälaseja rajahenkilölle joka veti vain pallonmitan kotiin päin. 🤔
näihin ei pelit kaadu. Kyllä Ducks oli vastaantulija, kuten ennakoin. Selityksiä aina löytyy, mutta pelitapahtumat kuitenkin osoitti sen, että voittajasta ei ollut epäselvää. Huomenna Akaa. Eräkin olis iso juttu. Ducks on hyvä joukkue mestaruusliigaan, mutta ei sellainen joka voisi menestyä. Kaikki ennakkohehkutus on utopististen ihmisten haaveita. Hyvänä päivänä voi kaatua kuka vaan. Viime kaudella Valepa, kun olin otteluisäntä, mutta taso on sellainen, että lentopalloa enemmänkin harrastellaan kuin että pelattaisiin voitoista
 
Viestejä
3,024
näihin ei pelit kaadu. Kyllä Ducks oli vastaantulija, kuten ennakoin. Selityksiä aina löytyy, mutta pelitapahtumat kuitenkin osoitti sen, että voittajasta ei ollut epäselvää. Huomenna Akaa. Eräkin olis iso juttu. Ducks on hyvä joukkue mestaruusliigaan, mutta ei sellainen joka voisi menestyä. Kaikki ennakkohehkutus on utopististen ihmisten haaveita. Hyvänä päivänä voi kaatua kuka vaan. Viime kaudella Valepa, kun olin otteluisäntä, mutta taso on sellainen, että lentopalloa enemmänkin harrastellaan kuin että pelattaisiin voitoista
Minun mielestä ankat pelasi olosuhteet huomioon ottaen hyvin, Loimu on jo hyvä ja tulee vielä vahvistumaan.
Hakkurin puute varmasti vaikutti.
Ei kauhean vakuuttavaa ollut Akaankaan peli, toivotaan että Upille ei käynyt kovin pahasti Valepa tarvitsisi välttämättä Upia ensiviikolla.
No Akaalta erä niin itseluottamuskin nousee ankkojen joukkueessa.
 
Viestejä
3,024
ja kyllähän toi Akaa antaa Valepalle hyvän vastuksen, jos vertaa Savoon.
Se on vähän niin ja näin Savo johti neljättäkin erää sitten passari loukkaantui eli lopputosta ilman sitä pitää vaan arvuutella.
Upin loukkaantuminen toivottavasti lievää, kukaan ei Toivo vaztustajallekaan loukkaantumisia.
 
Viestejä
544
Se on vähän niin ja näin Savo johti neljättäkin erää sitten passari loukkaantui eli lopputosta ilman sitä pitää vaan arvuutella.
Upin loukkaantuminen toivottavasti lievää, kukaan ei Toivo vaztustajallekaan loukkaantumisia.
Ducksillahan nyt kanssa on kun molemmat hakkurit loukkaantuneet, mutta Ville on kyllä ok paikkaaja
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös