Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
1,503
Mukava nousu ns. tikkarierässä. TUTO johti jo 16-21 ja 21-24. Erä ankoille 26-24.
Ducks johtaa sarjaa, Hurmos johtaa Joensuussa Savon ylpeyttä 2-1. Hurmos ei ole tällä kaudella helppo nakki, Joensuussa ei ole helppoja pisteitä tarjolla ja vieraissakin Hurmos ottaa pinnoja. Ducksin joukkueessa on laajuutta etenkin yypeepuolella ja hakkuri/passari tuplavaihdoillakin on positiivisia tuloksia tullut.
 
Viestejä
1,297
Tässä kohtaa on syytä sanoa; Hyvä Ankat. Rajala on kyllä kiinnostava valmentaja.
Materiaali ei ole paperilla huikea, mutta hyvän koutsin jälki näkyy.
Kausi on toki pitkä.
 
Viestejä
3,017
Onnittelut vaan ankoille voitosta, en eilen ehtinyt onnitella kun olin kotona Joensuun reissulta vasta lähellä puoltayötä.
Katselin kyllä peliä puhelimesta ja ekaerän nousu 21-24 tilanteesta erävoittoon oli kova suoritus.
 
Viestejä
10,895
Ja jonkinverran sarjataulukkoon voi vaikuttaa myös otteluohjelma tässä vaiheessa. 😉

Uskoakseni Savo Volley olisi selkeästi ylempänä, jos otteluohjelma olisi suosinut heitä.

Näissä alkukauden sarjapisteissä on sekin hyvä puoli ankkojen näkökulmasta, että nämä lasketaan saamani tiedon mukaan runkosarjassa saavutettuihin pisteisiin.
 

Sponsori

Hevosmiesten tietotoimistosta kuultua... Einomies on luvannut laulaa Maammelaulun Lumossa, jos Ducks pelaa siellä finaalipelejä. Todistajia kuulema tälle hurjalle jutulle löytyy, sen verran olen asiasta kärryillä. Tiedä sit kumpaa enempi innolla odotan, Einomiehen esitystä vai Ducksin finaalipeliä. Molemmat saa tunteet nousemaan pintaan. Uskoisin, että siinä Sakari Kuosmanenkin kalpenee, kun Einomies kajauttaa Maammelaulun. Tsemppiä siis Ducksille
 

Sponsori

Ps. Spedelle tiedoksi, että olen otteluisäntänä Valepa -pelissä, joten jos olet Tietäjiä tapaamassa silloin, niin ilmoitelkaa mulle. Serviisi järjestyy
 
Viestejä
1,130
Hevosmiesten tietotoimistosta kuultua... Einomies on luvannut laulaa Maammelaulun Lumossa, jos Ducks pelaa siellä finaalipelejä. Todistajia kuulema tälle hurjalle jutulle löytyy, sen verran olen asiasta kärryillä. Tiedä sit kumpaa enempi innolla odotan, Einomiehen esitystä vai Ducksin finaalipeliä. Molemmat saa tunteet nousemaan pintaan. Uskoisin, että siinä Sakari Kuosmanenkin kalpenee, kun Einomies kajauttaa Maammelaulun. Tsemppiä siis Ducksille
Tuommoisia on helppo lupailla. Kertoo jotain siitä minkä verran Einomieskään uskoo Ducksin mahdollisuuksiin.
 
Viestejä
10,895
Hevosmiesten tietotoimistosta kuultua... Einomies on luvannut laulaa Maammelaulun Lumossa, jos Ducks pelaa siellä finaalipelejä. Todistajia kuulema tälle hurjalle jutulle löytyy, sen verran olen asiasta kärryillä. Tiedä sit kumpaa enempi innolla odotan, Einomiehen esitystä vai Ducksin finaalipeliä. Molemmat saa tunteet nousemaan pintaan. Uskoisin, että siinä Sakari Kuosmanenkin kalpenee, kun Einomies kajauttaa Maammelaulun. Tsemppiä siis Ducksille

Kyllä Sponsori on jäljillä. Tenori finaalissa sopisi myös traagisen elokuvankin nimeksi. Kajautanko säkeistön tai kaksi on nyanssi, mutta uskoakseni jo keväällä on käytävä pastillikaupassa, jos vaikka lehdistötilaisuuden aluksi kajahtaa

Oi maamme, Suomi, synnyinmaa,soi, sana kultainen!Ei laaksoa, ei kukkulaa,ei vettä rantaa rakkaampaa,kuin kotimaa tää pohjoinen,maa kallis isien!

Todennäköisyys on suuri, vaikka Patsku yrittää hymiöillään heittää asian vitsihuumoriksi.
 

Sponsori

Kyllä Sponsori on jäljillä. Tenori finaalissa sopisi myös traagisen elokuvankin nimeksi. Kajautanko säkeistön tai kaksi on nyanssi, mutta uskoakseni jo keväällä on käytävä pastillikaupassa, jos vaikka lehdistötilaisuuden aluksi kajahtaa

Oi maamme, Suomi, synnyinmaa,soi, sana kultainen!Ei laaksoa, ei kukkulaa,ei vettä rantaa rakkaampaa,kuin kotimaa tää pohjoinen,maa kallis isien!

Todennäköisyys on suuri, vaikka Patsku yrittää hymiöillään heittää asian vitsihuumoriksi.
Voin sponsoroida laulutunteja jos tarvetta 👍
 
Viestejä
3,017
Ps. Spedelle tiedoksi, että olen otteluisäntänä Valepa -pelissä, joten jos olet Tietäjiä tapaamassa silloin, niin ilmoitelkaa mulle. Serviisi järjestyy
Tarkoitus oli että tulen ankat-Savo peliin joulukuun alussa, tietäjä lähtee ilmeisesti ulkomaille silloin joten vähän mietitään, saattaa hyvinkin olla että tullaan kuitenkin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös