Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Viestejä
5,647
Morjesta!

Tämä meidän fanikamerasäätö herättää keskustelua täällä jokaisen pelin aikana, ennen ja jälkeen. Avataan asiaa hieman:

Kaikki tämä on lähtöisin siitä, että meidän sähköinen pöytäkirja ei toimi jostain kumman syystä. Ollaan kokeiltu neljää(!) eri tietokonetta, eri nettiyhteyksiä ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä eikä se vain ota toimiakseen, eikä kukaan missään tiedä miksi. Tämä puolestaan johtaa siihen, että GeniusLive (palvelun tuottaja) ei ole välittänyt fanikamerakuvaa (syystä jota en tiedä), koska pistetilannetta ei saada päivitettyä lähetykseen, joka kulkee sähköisen pöytäkirjan kautta. Olen viestittänyt, että vaikka se ei toimisi, laittakaa silti ottelu näkyviin koska kuva pelittää täydellisesti fanikamerassa. Eilen he tekivät sen ensimmäisen kerran ja toivottavasti myös jatkossa, toimi sähköinen pöytäkirja tai ei.

Kyllä, olen itsekin näitä asioita vääntäessä päästänyt monta voimasanaa ja kaikkea muuta mukavaa. Jos joku IT-ihminen osaa ratkaista nämä ongelmat, tervetuloa korjaamaan.

Kyllä. Voin ottaa itse tästä syytä niskoille jos syyllisen haluatte. Mutta olen omasta puolestani antanut kaiken tietotaidon asian korjaamiseen mitä osaan, ja se ei näytä riittävän.

terveisin,

Mika Rajala
Joukkueenjohtaja
Vantaa Ducks


Ehkä vaan ensi kaudella eri palvelun tuottaja, jos ne ei siellä päässä oikein kartalla ole? Hienoa kuitenkin, että itse ottelu on mahdollista lähettää. Jospa jatkossa sitten palvelun tuottaja myös ymmärtää niin tehdä.
 
Viestejä
4,769
Morjesta!

Tämä meidän fanikamerasäätö herättää keskustelua täällä jokaisen pelin aikana, ennen ja jälkeen. Avataan asiaa hieman:

Kaikki tämä on lähtöisin siitä, että meidän sähköinen pöytäkirja ei toimi jostain kumman syystä. Ollaan kokeiltu neljää(!) eri tietokonetta, eri nettiyhteyksiä ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä eikä se vain ota toimiakseen, eikä kukaan missään tiedä miksi. Tämä puolestaan johtaa siihen, että GeniusLive (palvelun tuottaja) ei ole välittänyt fanikamerakuvaa (syystä jota en tiedä), koska pistetilannetta ei saada päivitettyä lähetykseen, joka kulkee sähköisen pöytäkirjan kautta. Olen viestittänyt, että vaikka se ei toimisi, laittakaa silti ottelu näkyviin koska kuva pelittää täydellisesti fanikamerassa. Eilen he tekivät sen ensimmäisen kerran ja toivottavasti myös jatkossa, toimi sähköinen pöytäkirja tai ei.

Kyllä, olen itsekin näitä asioita vääntäessä päästänyt monta voimasanaa ja kaikkea muuta mukavaa. Jos joku IT-ihminen osaa ratkaista nämä ongelmat, tervetuloa korjaamaan.

Kyllä. Voin ottaa itse tästä syytä niskoille jos syyllisen haluatte. Mutta olen omasta puolestani antanut kaiken tietotaidon asian korjaamiseen mitä osaan, ja se ei näytä riittävän.

terveisin,

Mika Rajala
Joukkueenjohtaja
Vantaa Ducks
Kiitos tästä selonteosta niin ei tarvi jatkossa täällä spekuloida asian tiimoilta turhaan. Nyt on faktat tiedossa.
 
Viestejä
10,870
Olihan omanlaisensa kokemus niin pelaajille kuin meille katsojille. Vakavia ilmeitä riittää seuran taustalla. Ei ihme. Talousluvut eivät naurata näin kurjuuden aikana.
 
Viestejä
1,314
Enpäs huomannutkaan, kun vasta nyt, että ankkojen nokka suuntaa viikonloppuna pohjoiseen kolmen peräkkäisen ottelun verran.
Siinä saa kyllä urakoida ihan kunnolla. Onneksi Kokkolassa saadaan vastaan tuoreimmat ankat. Ei jää jossitteluille sijaa.
Eka kohtaaminen vähän lässähti. Nyt näyttäisi olevan sulat siinä järjestyksessä, että täysi päivätyö on viedä 3 erää.
Rajatuomaritkin ovat hioneet katsettaan jo lukuisten otteluiden ajan. Toivotaan, että lauantaista selvitään ilman oikeusmurhia.
 
Viestejä
10,870
Kolme sarjapistettä hinasivat ankkoja jo kolmeentoista sarjapisteeseen. Viikonloppuna edessä vieraissa todelliset happotestit, Tiikerit ja Etta. Nyt mitataan ankkojen henkinen kantti ja Rajalan veljesten zenmäisyyden taso. Kuoksan Olli on jo etukäteen somessa hämmentänyt Rajalan "pahoja poikia".
 
Viestejä
2,970
Nyt on ankoilla kova viikonloppu edessä, vastassa kaksi samantyyppistä enimmäkseen nuorista koostuvaa joukkuetta, mielenkiinnolla seuraan Tiikerit-ankat ja Etta- ankat ottelut niistä voi tulla 6 pojoa mutta helposti ne ei tule. Tsemppiä ankoille.
 
Viestejä
532
Onnittelut Ducksille komeasta voitosta. Mihinkäs se siirtynee Lakkapään ja Ducksin kohtaaminen Rovaniemellä. Onkos EMPK:lla tietoa/valistunutta arvausta asiasta?
 
Viestejä
5,647
Tiikerit saa kovan vastustajan Ankoista. Viimeks Jokela ja Carmody oli huonoja ja niin pitää tapahtua nytkin, jos Tiikerit meinaa voittaa. Periaatteessa kun siinä on kaksi oman pelipaikkansa parasta kuitenkin liigassa.
 
Viestejä
10,870
Tiikerit saa kovan vastustajan Ankoista. Viimeks Jokela ja Carmody oli huonoja ja niin pitää tapahtua nytkin, jos Tiikerit meinaa voittaa. Periaatteessa kun siinä on kaksi oman pelipaikkansa parasta kuitenkin liigassa.


Kyllä saa. Haluan varoitukseksi todeta, että ankat ovat nälkäisiä ja nousukunnossa. Toki mitalipelejä tavoitteleva raidallinen nisäkäs on ennakkosuosikki, mutta ei lentoon päässyt siivekäs ilman mahdollisuuksia peliin lähde. Mielenkiintoisia taistelupareja ovat Keskinen vs Jokela, Carmoďy vs Leppälä ja Hänninen vs Kyrölä. Passaripuolella Väänänen kehittyy pallo pallolta. Eilen hänet palkittiin ansaitusti Ducksin parhaana. Valmennuksessa Rajala on ennakkoon selkeästi pahempi kuin Mikko. Ainakin korttimäärällä mitattuna.
 
Viestejä
1,314
Kyllä saa. Haluan varoitukseksi todeta, että ankat ovat nälkäisiä ja nousukunnossa. Toki mitalipelejä tavoitteleva raidallinen nisäkäs on ennakkosuosikki, mutta ei lentoon päässyt siivekäs ilman mahdollisuuksia peliin lähde. Mielenkiintoisia taistelupareja ovat Keskinen vs Jokela, Carmoďy vs Leppälä ja Hänninen vs Kyrölä. Passaripuolella Väänänen kehittyy pallo pallolta. Eilen hänet palkittiin ansaitusti Ducksin parhaana. Valmennuksessa Rajala on ennakkoon selkeästi pahempi kuin Mikko. Ainakin korttimäärällä mitattuna.
Sitten on vielä Jokelan ja Hännisen kisailu pistepörssin kuninkuudesta.
Hänninen 16 perässä, mutta tasoittava Hurrikaaniottelu vielä ennen ankkoja.
 
Viestejä
2,970
Kyllä saa. Haluan varoitukseksi todeta, että ankat ovat nälkäisiä ja nousukunnossa. Toki mitalipelejä tavoitteleva raidallinen nisäkäs on ennakkosuosikki, mutta ei lentoon päässyt siivekäs ilman mahdollisuuksia peliin lähde. Mielenkiintoisia taistelupareja ovat Keskinen vs Jokela, Carmoďy vs Leppälä ja Hänninen vs Kyrölä. Passaripuolella Väänänen kehittyy pallo pallolta. Eilen hänet palkittiin ansaitusti Ducksin parhaana. Valmennuksessa Rajala on ennakkoon selkeästi pahempi kuin Mikko. Ainakin korttimäärällä mitattuna.

Tasainen tulee peli olemaan, Einomieheltä mielenkiintoista pohdintaa tuo valmentajien paremmuus, korttimäärällä mitattuna se saattaa olla myös rasite.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös