Verkkovirhe

VaLePa mestaruusliigassa 2016-2017

Viestejä
154
Huikea kaappaus VaLePalta! #suomen paras#unelmaduuni#mestarienliiga#eurooppa#lentokentät#tuliaiset#huikea#häshtäg
 
Viestejä
77
fiftie kirjoitti: En usko kyllä Ojansivun tuloon. Voi aivan hyvin jatkaa siellä Venäjällä Sammelvuon joukkueessa. Tuskin ainakaan mestareiden liigan takia tulee, kun ei Tiikereihinkään sen takia jäänyt.
Lelu pelaa ensi kaudella Turkissa

http://www.volleyball-movies.net/transfers/2017-18
 
Viestejä
190
B612 kirjoitti: Huikea kaappaus VaLePalta! #suomen paras#unelmaduuni#mestarienliiga#eurooppa#lentokentät#tuliaiset#huikea#häshtäg
Valepan kotisivuilla oli uutinen Mikko Eskon kaksivuotisesta jatkosopimuksesta.

Samassa yhteydessä uutisoitiin uudesta Toiminnanjohtajasta. Tämä on ilmeisesti nimimerkin B612 mainitsema kaappaus, Eli Hanna Arve-Talvitie siirtyy Valepan Toiminnanjohtajaksi.
 
Viestejä
4,878
Kova tuuletus käy taustajoukoissa . Maisemaa vaihtavat toiminnanjohtaja Tolonen, markkinointi- ja myyntiguru Kaijasilta ja tilastomies Korpela. Kaikki asiansa osaavia henkilöitä. Toivotaan että yhtä intohimoisia ja osaavia löytyy tilalle. Arve-Talvitiehän nyt tuli jo Tolosen pestiin. Tsemppiä ja hyviä valintoja asioista päättäville ihmisille.
 
Viestejä
44
Niin, kumpi seura tässä toiminnanjohtaja-asiassa nyt sitten voitti? Aikalailla mielipteitä jakava henkilö tuntuu kyseessä olevan. :eek:hmy:
Mikon sopimus tosi tärkeä Valepalle ja liigalle.
 
Viestejä
4,878
Satakunnan Kansassa oli juttu Valepasta. Sen mukaan joukkue menisi aika lailla uuteen uskoon. Sopparit tällä hetkellä vain MEskolla ja Peetu Mäkisellä. Kunnarin uumoillaan jatkavan seurassa,Upista ei tietoa,Korhonen lopettamassa ja kaikki muut lähdössä pois.On siinä taas joukkueen kasaajille hommia
 
Viestejä
1,498
Jos näin, niin kova työ todella tulee joukkueen kasaamisessa olemaan. Mestaruusliigasta kun ei mistään joukkueesta löydy juuri ketään sellaista pelaajaa jonka voisi napata, jolla mennään mestarien liigan lohkovaiheeseen, joka on valepan selkeä tavoite. Toki tämä tuo imua ulkomaalaisiin pelaajiin.

Itse luulen että valepan kokoonpanossa jatkaa viime kaudesta sama yp-kolmikko eikä uusia edes haeta. Eli Mäkinen, Jokinen ja Kunnari. Mesko pelaa 95% peleistä joten se on ihan sama kuka on 2. passari. Keskarit tullee ulkomailta, onkohan Brownilla sopimusta vielä ensi kaudeksi lakkapäähän? Brown ja Carmodyhan ovat vanhoja tuttuja, ehkäpä siinä keskaripari jonka Oksala täydentää? Korhosen uskoisin itse jatkavan. Jos Upi päättää kuitenkin jäädä, niin lopultahan joukkueeseen ei edes tulisi hirveästi niitä muutoksia.

Onneksi näihin saamme vastauksia lähiaikoina.

metriheikki kirjoitti: Satakunnan Kansassa oli juttu Valepasta. Sen mukaan joukkue menisi aika lailla uuteen uskoon. Sopparit tällä hetkellä vain MEskolla ja Peetu Mäkisellä. Kunnarin uumoillaan jatkavan seurassa,Upista ei tietoa,Korhonen lopettamassa ja kaikki muut lähdössä pois.On siinä taas joukkueen kasaajille hommia
 
Viestejä
4,878
tosikko kirjoitti: Jos näin, niin kova työ todella tulee joukkueen kasaamisessa olemaan. Mestaruusliigasta kun ei mistään joukkueesta löydy juuri ketään sellaista pelaajaa jonka voisi napata, jolla mennään mestarien liigan lohkovaiheeseen, joka on valepan selkeä tavoite. Toki tämä tuo imua ulkomaalaisiin pelaajiin.

Itse luulen että valepan kokoonpanossa jatkaa viime kaudesta sama yp-kolmikko eikä uusia edes haeta. Eli Mäkinen, Jokinen ja Kunnari. Mesko pelaa 95% peleistä joten se on ihan sama kuka on 2. passari. Keskarit tullee ulkomailta, onkohan Brownilla sopimusta vielä ensi kaudeksi lakkapäähän? Brown ja Carmodyhan ovat vanhoja tuttuja, ehkäpä siinä keskaripari jonka Oksala täydentää? Korhosen uskoisin itse jatkavan. Jos Upi päättää kuitenkin jäädä, niin lopultahan joukkueeseen ei edes tulisi hirveästi niitä muutoksia.

Onneksi näihin saamme vastauksia lähiaikoina.Brown lähti Saksaan ja tosiaan jutussa oli että kaikki ns.kakkoskuusikon miehet varmoja lähtijöitä:Jylhä,Oksala,Kärkkäinen,Chourio. Ja kyllä se Jamo nyt vaan taitaa lopettaa,näin luulen

metriheikki sanoi:
Satakunnan Kansassa oli juttu Valepasta. Sen mukaan joukkue menisi aika lailla uuteen uskoon. Sopparit tällä hetkellä vain MEskolla ja Peetu Mäkisellä. Kunnarin uumoillaan jatkavan seurassa,Upista ei tietoa,Korhonen lopettamassa ja kaikki muut lähdössä pois.On siinä taas joukkueen kasaajille hommia
 
Viestejä
1,498
Mestaruusliiga uutisoi huomisista Mestarien Liigan karsinnoista, että Valepa pääsisi suoraan 3. kierrokselle, josta ottelusarjan voittajajoukkue lohkovaiheeseen.
 
Viestejä
305
Ford Store Levoranta SASTAMALA (FIN) vs. Jihostroj CESKE BUDEJOVICE (CZE). Tällainen arvontatulos. Onko se valepa?
 
Viestejä
1,498
Tietääkö kukaan tästä tsekkijoukkueesta mitään? Onko realistiset mahdollisuudet lohkovaiheeseen? Taitaa levoranta rahoittaa suurimman osan kuluista, kun nimi vaihdettu mestarien liigaan...
 
Viestejä
854
masako kirjoitti: Ford Store Levoranta SASTAMALA (FIN) vs. Jihostroj CESKE BUDEJOVICE (CZE). Tällainen arvontatulos. Onko se valepa?
:silly: :woohoo: Hahaha, autoliikkeen ja laatulagerin mittelö tulee olemaan eeppinen!

Hyvä vaan jos sponsoritkin saa näkyvyyttä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös