Verkkovirhe

VaLePa 2023-2024

Viestejä
66
Joo ei siinä nimimiehillä pelailla. Toisaalta Leinosetkin saanut mukavasti peliaikaa, ainakin laituri. Valepa on kyllä rutinoitunut pelaajien kehittäjä, takavuosilta kyllä kokemusta aika lailla...
Francalla on hyvä hypäri, olihan se syksyllä kohtuuhyvä syöttäjä. luultavasti tallella...
Luulen :unsure: että kotimainen hakkuri on muotia keväällä, Upi, Joonas....
Lisätietoa Francan syksyisestä hyvästä hypäristä?
 
Viestejä
1,505
Oma lentopalloasiantunemukseni sanoo seuraavaa:

Hurrikaani pelasi tänään sitä samaa perusjyskytystä jolla mennyt koko kauden ja on ansaitusti liigan piikkipaikalla. Kaikilla pelipaikoilla ykkösmies terveenä paikalla. Kuka parantaa kevättä kohden porukasta? Vai jatkuuko tuo "tasaisen varma jyskytys". Itse epäilen sitä.

Valepa:

Francan otteissa alkaa näkyä taas piristymisen merkkejä. Kokenut kaveri tietää loukkaantumisen jäljiltä että kevääseen on vielä aikaa. Jos muistellaan Pennasta viime keväänä - voi pojat mitä puolustuspalloja. Upista ja keväästä ei tarvi sanoa mitään. Andonovic ehtii tuleen täyteen kuntoon. Mikä Meskoa vaivaa? Monivuotinen liigan paras pelaaja, ja vieläpä passari - ei voi olla näkymättä lentopallo nimisessä pelissä ja paljon. Keskarit on itselle ehkä vähän arvoitus, mutta potentiaali on valtava.

Kyyllä tässä Pettyllä ja kumppaneilla voi vielä keväällä se kuuluisa kiire tulla..
 
Viestejä
326
Mä olen jo heittänyt pyyhkeen, tämän kauden yp kaksikon osalta. Hännisen Jiri olisi tuossa nyt tarjolla tulevat puolitoista kautta. Saa nähdä onko Valepan seurajohto hereillä - vai päästetäänkö Savoon. Sielläkin on kovasti tarvetta Maju tason kotimaiselle yp:lle.
 
Viestejä
1,505
Mä olen jo heittänyt pyyhkeen, tämän kauden yp kaksikon osalta. Hännisen Jiri olisi tuossa nyt tarjolla tulevat puolitoista kautta. Saa nähdä onko Valepan seurajohto hereillä - vai päästetäänkö Savoon. Sielläkin on kovasti tarvetta Maju tason kotimaiselle yp:lle.
Mä en ole vielä, toki siltikin Hänninen kelpaisi Francan rinnalle.
 
Viestejä
348
Kova on VaLePa, jos mestaruuden näillä yleispelaajilla nappaa. On passarina sitten Mesko tai joku muu. Mutta mielelläni olen väärässä ja tarjoan tosikolle vaikka pullakahvit.
 
Viestejä
1,332
Valepan etuna on kokemus vaikeista tilanteista ja pelikunnon ajoitus . Takavuosina se on riittänyt, valmennusosaaminen on ollut se juttu. Nyt ollaan vähän eri tilanteessa kun Kunnari mukana Akaan valmennustouhuissa. Valepan aika pelaajana oli Ollin oppikoulu valmennushommiin, näki ja koki hyviä valmentajia .
Toista Olliakaan väheksymättä, Loimaa hengittää Kuoksan tahtiin. Kovat on haastajat.
 
Viestejä
3,039
Valepan etuna on kokemus vaikeista tilanteista ja pelikunnon ajoitus . Takavuosina se on riittänyt, valmennusosaaminen on ollut se juttu. Nyt ollaan vähän eri tilanteessa kun Kunnari mukana Akaan valmennustouhuissa. Valepan aika pelaajana oli Ollin oppikoulu valmennushommiin, näki ja koki hyviä valmentajia .
Toista Olliakaan väheksymättä, Loimaa hengittää Kuoksan tahtiin. Kovat on haastajat.
On siinä vielä Tiikereitä, Loimua,Savoa, tällä kaudella sarjan kärki on tasaisempi kun aikoihin kieltämättä Valepa parantaa vielä peliään mutta niin ne tekee muutkin.
 
Viestejä
176
Mä olen jo heittänyt pyyhkeen, tämän kauden yp kaksikon osalta. Hännisen Jiri olisi tuossa nyt tarjolla tulevat puolitoista kautta. Saa nähdä onko Valepan seurajohto hereillä - vai päästetäänkö Savoon. Sielläkin on kovasti tarvetta Maju tason kotimaiselle yp:lle.
Mistäs tällainen Jiri Hänninen -tieto? Eikö hänelle ole ensi kaudeksi uutta sopimusta myös tarjolla?
 
Viestejä
348
Valepan etuna on kokemus vaikeista tilanteista ja pelikunnon ajoitus . Takavuosina se on riittänyt, valmennusosaaminen on ollut se juttu.
Se tässä onkin mielenkiintoista, tällä kaudella niin eurocup kuin Suomen cup tähän asti penkin alle. Mutta paras voittaa varmasti keväällä ja se voi olla hyvin VaLePa.
 
Viestejä
1,074
Valepan etuna on kokemus vaikeista tilanteista ja pelikunnon ajoitus . Takavuosina se on riittänyt, valmennusosaaminen on ollut se juttu. Nyt ollaan vähän eri tilanteessa kun Kunnari mukana Akaan valmennustouhuissa. Valepan aika pelaajana oli Ollin oppikoulu valmennushommiin, näki ja koki hyviä valmentajia .
Toista Olliakaan väheksymättä, Loimaa hengittää Kuoksan tahtiin. Kovat on haastajat.
Mitenkään Valepaa ja sen valmentajia väheksymättä...Kunnari on pelannut kovissa joukkueissa Ranskassa, Puolassa, Turkissa ja Kreikassa. Lisäksi maajoukkueessa oli Kunnarin aikaan ihan maailman kärkinimiä peräsimessä. Uskoisin, että noistakin pelivuosista on jotain tarttunut valmennuspankkiin😉
 
Viestejä
119
Joku pitkän uran tehnyt lätkävalmentaja totesi että näytät heti nerolta kun sinulla on käytössä riittävän hyvä pelaajamateriaali. Aika lähellä lienee totuutta. Pelkkä tsemppi ja yrittäminen ei aina kanna päätyyn asti. Eikä kaikista hyvän uran tehneistä pelaajista tule hyviä valmentajia. Kunnariin ja Eskoon kyllä kova luotto tulevaisuuden tekijämiehinä.
 
Viestejä
3,851
Mitenkään Valepaa ja sen valmentajia väheksymättä...Kunnari on pelannut kovissa joukkueissa Ranskassa, Puolassa, Turkissa ja Kreikassa. Lisäksi maajoukkueessa oli Kunnarin aikaan ihan maailman kärkinimiä peräsimessä. Uskoisin, että noistakin pelivuosista on jotain tarttunut valmennuspankkiin😉
Samaa mieltä. Kunnari on ihmisenä ja tietenkin valmentajanakin hyvin analyyttinen . kova vastus Valepalle.
Siitä huolimatta: Kangaskokko on meidän liigan paras valmentaja mitattiin asiaa miten päin vaan. Sitkeä kuin tilliliha, se on mestarivalmentajan tärkein ominaisuus.Pikavoittoja ei urheilussa tunneta.
Kevät on Valepan parasta aikaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös