Verkkovirhe

Välierät: VaLePa - Savo-Volley

Viestejä
3,017
Ihan kelpo peliä Savolta tänään, Valepa oli juuri tuonverran parempi, onnittelut Valepalle ero kuitenkin kokonaisuutena selvä.
Nyt valmistautumaan pronssipeliin vastustaja vielä ei ole selvillä.
 
Viestejä
94
Savo antoi parastaan ja puolusti loistavasti. Kawagutshikin näytti ettei kehut ole turhia. Savo mukana taas 21-20 tilanteeseen saakka. Sitten Häyrinen teki virheen. Loppuerässä Penttisellä vaikea paikka kun Raadikille, Häyriselle tai Heiskaselle ei uskalla palloa laittaa. Fiksusti pelasikin kaikki pallot keskelle. Paitsi se viimeinen jonka veti torjuntaan kukas muukaan kuin Raadik.
 
Viestejä
5,698
Harmi, että se Siltala ei ilmeisemmin pystyny pelaamaan. Kummallista, jos ois pystyny eikä ollu kentällä kertaakaan.
 
Viestejä
5,698
Savo antoi parastaan ja puolusti loistavasti. Kawagutshikin näytti ettei kehut ole turhia. Savo mukana taas 21-20 tilanteeseen saakka. Sitten Häyrinen teki virheen. Loppuerässä Penttisellä vaikea paikka kun Raadikille, Häyriselle tai Heiskaselle ei uskalla palloa laittaa. Fiksusti pelasikin kaikki pallot keskelle. Paitsi se viimeinen jonka veti torjuntaan kukas muukaan kuin Raadik.

Libero oli hyvä ja on mielestäni liigan paras, mutta se ei yksistään riitä vielä. Sivula oli valovuoden edelle Häyristä. Raadikin vastaanottaminen ei ole riittävällä tasolla. Heiskanen taas on hyvä vastaanottamaan, mutta vielä ei ole riittävästi hyökkäyksessä tehoja. Sundbergilta taas sitten huikeaa tekemistä vastaanotossa.
 
Viestejä
452
Ei ehtinyt livenä katsoa, kun töissä alkoi illansuussa älytön kiire ja palaveri, jossa ei puhelinta vilkuilla. Hyvinhän siinä kävi ! Täytyy olunen ottaa kohta ja katsoa Ruudusta matsi. Voisin todeta erästä fiktiivistä hahmoa lainaten: ”Bisnekset menee hyvin, ja kuntokin on vallan mainio! Tuntuu kuin tämä olisi elämäni onnellisin päivä!”
No ei ny sentään, mutta olen tosi iloinen VaLePan puolesta.

Savollaisille piälysmiähille ja viäräleukoille kausi on suuri pettymys, vaikka kuinka väittäisivät muuta. Supermiehistöllä pronssiotteluun, he-hee. No ehkä SaVon myyntipelleosasto keksii, että "Myöhän ollaan kaekki ronssi-ruuskasia, poijat". No älkää vielä siellä nuoleskelko, jos säälimatsissa olisi vastassa vaikka ärsyyntynyt joukkue, ja pistäisi mullikat nelossijalle. Siitä tapahtumasta hassu video tekeille ja Savon Sanomien nimi Savo Volleyn Sanomiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5,698
Ei ehtinyt livenä kasoa, kun töissä alkoi illansuussa älytön kiire ja palaveri, jossa ei puhelinta vilkuilla. Hyvinhän siinä kävi ! Täytyy olunen ottaa kohta ja katsoa Ruudusta matsi. Voisin todeta erästä fiktiivistä hahmoa lainaten: ”Bisnekset menee hyvin, ja kuntokin on vallan mainio! Tuntuu kuin tämä olisi elämäni onnellisin päivä!”
No ei ny sentään, mutta olen tosi iloinen VaLePan puolesta.

Savollaisille piälysmiähille ja viäräleukoille kausi on suuri pettymys, vaikka kuinka väittäisivät muuta. Supermiehistöllä pronssiotteluun, he-hee. No ehkä SaVon myyntipelleosasto keksii, että "Myöhän ollaan kaekki ronssi-ruuskasia, poijat". No älkää vielä siellä nuoleskelko, jos siellä olisi vastassa vaikka ärsyyntynyt joukkue, ja pistäisi mullikat nelossijalle. Siitä tapahtumasta hassu video tekeille ja Savon Sanomien nimi Savo Volleyn Sanomiksi.

Sä se jaksat noista videoista valittaa. Ne videot liittyy ainoastaan markkinointiin, eikä itse peliin. Kukaan ei kuvittele, että Savo pärjäis itse pelissä videoiden takia tai mitään semmosta. Niiden videoiden tekemisestä ei Savon finaalipaikka jäänyt kiinni. Ne ei vaikuta oikeastaan millään tavalla itse peliin.
 
Viestejä
452
Sä se jaksat noista videoista valittaa. Ne videot liittyy ainoastaan markkinointiin, eikä itse peliin. Kukaan ei kuvittele, että Savo pärjäis itse pelissä videoiden takia tai mitään semmosta. Niiden videoiden tekemisestä ei Savon finaalipaikka jäänyt kiinni. Ne ei vaikuta oikeastaan millään tavalla itse peliin.

En suinkaan valittanut. Taisit kysyä kerran hyviä ohjeita SaVon videotiimille. Äsken annoin sellaisen.
 
Viestejä
5,698
Alan ei suostunut kättelemään Kaatrasaloa pelin jälkeen kättelyssä. Olisko kuulunut ehkä jotain rasistista, tuskin pelkästä pienestä kuittailusta näin olisi toiminut... :O

No törkeää, jos sellaista olisi Kaatrasalo sanonut. En tosin usko, ennen kuin tähän saataisin jotain mahdollista tietoa.
 
Viestejä
499
Siltala kuulemma loukannut selkänsä aamuharjoituksissa, siksi ei pystynyt pelaamaan. Muuten itse peli oli kyllä kaikkea muuta, kun hyvätasoinen. Ainoat , jotka pelistä selvisivät jotakuin puhtain paperein olivat Sivula ja Kawaguchi. Erittäin pahoin petti mm. Valepan keskipeli, varsinkin Kaurton. No nyt on pari viikkoa aikaa saada sekin taas kuntoon.
 
Viestejä
1,431
Alan ei suostunut kättelemään Kaatrasaloa pelin jälkeen kättelyssä. Olisko kuulunut ehkä jotain rasistista, tuskin pelkästä pienestä kuittailusta näin olisi toiminut... :O

Tämä jäi katsomatta. Toivottavasti ei mitään tällaista ole kuulunut, olisi jo kolmas kerta tällä kaudella kun Mestaruusliigassa sama teema esillä.
 
Viestejä
1,501
Tämä jäi katsomatta. Toivottavasti ei mitään tällaista ole kuulunut, olisi jo kolmas kerta tällä kaudella kun Mestaruusliigassa sama teema esillä.
En tiä. Mutta jos pelkästään piikittelyn takia olisi jättänyt kättelemättä olisi sekin Alanin puolelta herkkänahkaista. Kannattaa katsoa Ruudusta tämä tilanne, näkyy selkeästi kättelyssä.
 

Ana

No niin. Veikkasin sarjaa 2-4 Savolle ja kuten yleensäkin veikkasin väärin🤔😁. Valepa Upin ja Meskon johdolla suht kevyesti jatkoon. 2viimestä peliä Savo sai taistelua aikaseks mutta ei riitä.. Upi on kyllä parhaasa iskusa pitkiin aikohin. Toki tuo kapelimestari Esko järkkää suht hyviä tilanteita. Sais kyllä jonku valtakunnalisen leirin passareille junnuista senioreihin järkätä teemalla "Mikko Esko ja takapassin sielunmaailma ja salat". Vetäjänä herra Esko itse... Onhan tuo siis niin kaunista kuinka kaveri viimeseen asti peittää sen takapassin.. Maailman eliittiä edelleen yli 4kymppisenä💪
 
Viestejä
452
No niin. Veikkasin sarjaa 2-4 Savolle ja kuten yleensäkin veikkasin väärin🤔😁. Valepa Upin ja Meskon johdolla suht kevyesti jatkoon. 2viimestä peliä Savo sai taistelua aikaseks mutta ei riitä.. Upi on kyllä parhaasa iskusa pitkiin aikohin. Toki tuo kapelimestari Esko järkkää suht hyviä tilanteita. Sais kyllä jonku valtakunnalisen leirin passareille junnuista senioreihin järkätä teemalla "Mikko Esko ja takapassin sielunmaailma ja salat". Vetäjänä herra Esko itse... Onhan tuo siis niin kaunista kuinka kaveri viimeseen asti peittää sen takapassin.. Maailman eliittiä edelleen yli 4kymppisenä💪

mutta ei mesko vain mahdu suomen maajoukkueeseen, siellä on taikavoimainen fedor, jonka voima on viime peleissä ollut näkymättömyys.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös