Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
289
Savon peli näkyy, mutta onhan tuo kuvan laatu aivan kauhea. Pelaajien kasvoista saa mitään selvää. Alkaa jo tuntua siltä, että viitsiikö tästä maksaa enää pennin latia ja lopettaa koko Ruutu tilaus.
 
Viestejä
289
Savon peli näkyy, mutta onhan tuo kuvan laatu aivan kauhea. Pelaajien kasvoista saa mitään selvää. Alkaa jo tuntua siltä, että viitsiikö tästä maksaa enää pennin latia ja lopettaa koko Ruutu tilaus.
Ja kirsikkana kakun päälle, kuva hävisi lopullisesti 👏🏻👏🏻👏🏻
 
Viestejä
289
No kyllä se peli ensimmäisen erän jälkeen sitten sentään näkyi.jos pelistä näkyy
No kyllä se peli ensimmäisen erän jälkeen sitten sentään näkyi.
Eli jos pelistä näkyy yksi erä huonolla laadulla ja ainakin allekirjoittaneella pätki lähetys kolme seuraavaa erää niin se on maksupalvelun väärti 🤔 anteeksi sarkasmi, mutta onhan tämä naurettavaa
 
Viestejä
5,648
Eli jos pelistä näkyy yksi erä huonolla laadulla ja ainakin allekirjoittaneella pätki lähetys kolme seuraavaa erää niin se on maksupalvelun väärti 🤔 anteeksi sarkasmi, mutta onhan tämä naurettavaa

Pitää yrittää hakea sitä pientä positiivista, mitä näistä lähetyksistä saa. ;)
 
Viestejä
289
Pitää yrittää hakea sitä pientä positiivista, mitä näistä lähetyksistä saa. ;)
Ehkä minä oon vaan kyllästynyt koko touhuun. Vuodesta toiseen kehutaan liigainfossa eteenpäin menemisistä ja ammattimaisesta tekemisestä.

Itse tilaisuudesta puuttuu joukkueita ja vähän välitetään koko hommasta, sitten lähetykset on tätä luokkaa ja tuote nimeltä lentopallo saadaan näyttämään vielä enemmän puuhastelulta. No mutta en jaksa enää jatkaa kun ei tule kuin paha mieli.
 
Viestejä
5,648
Valepan peliä katsoin ihan pienen hetken tänään, niin miten on mahdollista, että ei saada kunnon lähetystä peliin? Tuo Valepan fanikamera on ainakin niin suttuista, että ei mitään rajaa. Osa joukkueista kuitenkin saa joka kotipeliin kunnon lähetyksen selostuksella aikaan, niin luulisi sen Sastamalassakin onnistuvan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös