Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
10,895
Mikäs idis tää on. Euroopan liigassa erä päättyy kahdenkymmenenyhden pisteen kohdalla, mikäli vanhat silmäni näkivät oikein.
 
Viestejä
10,895
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Mikäs idis tää on. Euroopan liigassa erä päättyy kahdenkymmenenyhden pisteen kohdalla, mikäli vanhat silmäni näkivät oikein.
Toivottavasti tämä kokeilu ei rantaudu Mestaruusliigaan.
 
Viestejä
150
Tietääkö Marttaku tai joku muu missä baarissa tai pubissa Rovaniemellä näkyy URHOtv, että näkis maailmanliigaa viikonloppuna. Menen viikonloppuna Rovaniemelle Kultavaskooliturnaukseen.
 
Viestejä
302
Aarni kirjoitti: Tietääkö Marttaku tai joku muu missä baarissa tai pubissa Rovaniemellä näkyy URHOtv, että näkis maailmanliigaa viikonloppuna. Menen viikonloppuna Rovaniemelle Kultavaskooliturnaukseen.
Minä olen vaskoolireissuilla käynyt pelit katsomassa oluthuoneella, koskikadulla. Hyvä valikoima kisajuomia :)
Minun puolestaan pitäisi keksiä, mihin baariin alan väki kokoontuu Tampereella pelien jälkeen ;)
 
Viestejä
150
Hilima kirjoitti:
Aarni sanoi:
Tietääkö Marttaku tai joku muu missä baarissa tai pubissa Rovaniemellä näkyy URHOtv, että näkis maailmanliigaa viikonloppuna. Menen viikonloppuna Rovaniemelle Kultavaskooliturnaukseen.
Minä olen vaskoolireissuilla käynyt pelit katsomassa oluthuoneella, koskikadulla. Hyvä valikoima kisajuomia :)
Minun puolestaan pitäisi keksiä, mihin baariin alan väki kokoontuu Tampereella pelien jälkeen ;)
Kiitos vihjeestä, suunnataan sitten Rovaniemen oluthuoneelle kisakatsomoon.
 
Viestejä
150
Terveisiä Kultavaskooliturnauksesta.
Ei mennyt mailmanliigan katselu ihan niin kuin Strömsössä Rovaniemellä. Kävin päivällä varmuuden vuoksi varmistamassa Oluthuoneella, että Urho näkyy. No, kun menimme kisakatsomoon klo 18.30 Oluthuoneella sanottiin, että heidän Urhossa on jokin vika mutta Olivers Cornerissa 2oo metrin päässä näkyy satavarmasti. No, mentiin sinne mutta sielläkin oli Urhossa vikaa. Tarjoilija soitti ystävällisesti Iloiseen Ilvekseen jossa kuulemma näkyi. No, suunta sinne. Ovella piti ottaa juomat ja jännityksellä odotimme saako tarjoilija Urhon näkyymään ja näkyihän se. Ei olis uskonut, että kaupungissa oli 1500 lentopalloilijaa kun ketään ei ollut katsomassa, pikku hiljaa heitä kyllä alkoi sinne valumaan.

Nortsakin oli pelaamassa B-sarjaa Perungan kakkosjoukkueessa.
Liigapelaajat Toni Mäkitupa ja Panu Pahtaja näkyivät valuneen puulaakitasolle, pelasivat miesten D-sarjassa, mutta niin vaan heidän joukkue jäi sarjan seitsemänneksi.
 
Viestejä
290
Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.

Liekkö vika kaapelissa vai lähetyksessä, muut kanavat näkyvät kyllä kunnolla.

Kommentteja kiitos.
 
Viestejä
10,895
Hese kirjoitti: Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.

Liekkö vika kaapelissa vai lähetyksessä, muut kanavat näkyvät kyllä kunnolla.

Kommentteja kiitos.

Ainakaan TV:n kautta toimii tosin hyvin. Toki peli vähän takkuaa :whistle: .
 
Viestejä
290
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Hese sanoi:
Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.

Liekkö vika kaapelissa vai lähetyksessä, muut kanavat näkyvät kyllä kunnolla.

Kommentteja kiitos.

Ainakaan TV:n kautta toimii tosin hyvin. Toki peli vähän takkuaa :whistle: .
hmmm... niin minullakin tulee TV:n kautta, mutta pätkii. Pitänee vissiin soittaa dna:lle että mikäs on homman nimi, sitten ne syyttää kumminkin Urhon lähetystä... No josko tuo Suomen peli sujus kun kohta käännän tekstitv:n kun tuota lähetystä ei pysty katsotmaan.
 
Viestejä
302
Hese kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Hese sanoi:
Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa, että Urhotv pätkii?? Ilmeisesti Tampereelta Helsinkiin on turhan hankalaa saada kunnollista yhteyttä.

Liekkö vika kaapelissa vai lähetyksessä, muut kanavat näkyvät kyllä kunnolla.

Kommentteja kiitos.

Ainakaan TV:n kautta toimii tosin hyvin. Toki peli vähän takkuaa :whistle: .
hmmm... niin minullakin tulee TV:n kautta, mutta pätkii. Pitänee vissiin soittaa dna:lle että mikäs on homman nimi, sitten ne syyttää kumminkin Urhon lähetystä... No josko tuo Suomen peli sujus kun kohta käännän tekstitv:n kun tuota lähetystä ei pysty katsotmaan.
Vähän meinas pätkiä savossakin, vaikka lasiputkea pitkin tulee tv.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös