Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Viestejä
3,563
brdgl kirjoitti: Ai että miten miellyttävä kuunnella selostusta. Hyvä Flink.
Kyllä, ei mitään kansanrunoja ja munansaannoksia vaan asiaa.. Kumpa YLE tajuaisi jatkossakin pitää Hannulan töissä mitkä hän osannee hoitaa asiallisesti!
 
Viestejä
418
Monenlaisia selostuksen yrittäjiä on ollut - heikoimpana ehken Marko T.

Mutta ikävä tulee Mauri Myllymäkeä - laji kuin laji.

http://www.surkkari.fi/pdf/2014/013_Keskiviikko_12.03/SY_20140312_44.PDF
 

Ana

Lentopalloon vain ei oo yhtään hyvää selostajaa. Liekö vaatimustaso ns. lajiniilolla liian korkia. En tiä jos ulkomailla on mutta kyllä nää kotimaiset on onnettomia jokainen jollain osa-alueella. Myllymäki lähellä sitä mitä mielellään kuuntelis. Onneks töllösä on vaihtoehto monesti että selostuksen saa pois. Yleisesti ottaen monesti hyvä vaihtoehto urheilua seuratesa.
 
Viestejä
98
Minusta naisten pelissä oli oikein hyvä selostus. Varmaankin lajiin vihkiytyneet olisivat halunneet jotain "spesiaalia". Minusta selostajat kuitenkin käyttivät erikoistermejä säästellen ja selittivät ne, jos niitä käyttivät.
Suurelle yleisölle jo pelipaikat ja järjestykset ovat vieraita asioita
 
Viestejä
117
Meille vuorokausirytmimme kesäasentoon saaneille riittää viihdettä Veikkaus.TV:llä: Maailmanliigaa tiistaina 21.05 Brasilia-Kanada 23.40 Ranska-USA ja sitten herättyämme keskiviikkoiltapäivään, suuntaamme Pasilaan tai viritämme TV:t YLE2:lle tai selaimen YLE Areenalle 18.25 SUomi - Ukrainan EL-loppuotteluun.
 
Viestejä
1,795
Mukava Valkku kirjoitti: Minusta naisten pelissä oli oikein hyvä selostus. Varmaankin lajiin vihkiytyneet olisivat halunneet jotain "spesiaalia". Minusta selostajat kuitenkin käyttivät erikoistermejä säästellen ja selittivät ne, jos niitä käyttivät.
Suurelle yleisölle jo pelipaikat ja järjestykset ovat vieraita asioita
Meikäläisenkin mielestä ToniF on parasta a-ryhmää selostajien joukossa. Lajituntemus on varmaan maamme paras. Sanat soljuvat sulavasti ja taustoittaakin ehtii.

Hannula painii omassa sarjassaan. Tyyliin ei vaan totu millään. Varsinkin muut tv-huoneessa olijat,jotka eivät seuraa peliä, poistuvat huoneesta alta aikayksikön. Se hehkuttaminen joka toisen pallon jälkeen on kuuulemma aivan hirveää kuunneltavaa.
 
Viestejä
1,435
Kumpihan selostaa keskiviikkona? Itse tykkään myös kovasti Flinkin tyylistä. Rauhallinen, asiallinen ja silti tarvittava pilke silmäkulmassa. Eläytymistäkin aivan riittävästi.

Hannulasta olen todennut mielipiteeni tälläkin palstalla jo aika monesti.
 
Viestejä
10,895
brdgl kirjoitti: Kumpihan selostaa keskiviikkona? Itse tykkään myös kovasti Flinkin tyylistä. Rauhallinen, asiallinen ja silti tarvittava pilke silmäkulmassa. Eläytymistäkin aivan riittävästi.

Hannulasta olen todennut mielipiteeni tälläkin palstalla jo aika monesti.
Flink mikin ääressä myös keskiviikkona. Hannula on varmasti tyyliltään persoona, joka jakaa mielipiteitä. Pikkuisen erilaiset kielikuvat saattavat joistakin tuntua oudoilta. Tähän tyyliin esim: "Nyt on kentällä kovaa lentismuijaa, jota ei Ukraina huijaa. Siihen jäi Ukrainan rouvakäki, kun edessä oli Pihlajamäki
 
Viestejä
304
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
brdgl sanoi:
Kumpihan selostaa keskiviikkona? Itse tykkään myös kovasti Flinkin tyylistä. Rauhallinen, asiallinen ja silti tarvittava pilke silmäkulmassa. Eläytymistäkin aivan riittävästi.

Hannulasta olen todennut mielipiteeni tälläkin palstalla jo aika monesti.
Flink mikin ääressä myös keskiviikkona. Hannula on varmasti tyyliltään persoona, joka jakaa mielipiteitä. Pikkuisen erilaiset kielikuvat saattavat joistakin tuntua oudoilta. Tähän tyyliin esim: "Nyt on kentällä kovaa lentismuijaa, jota ei Ukraina huijaa. Siihen jäi Ukrainan rouvakäki, kun edessä oli Pihlajamäki
Heh, et suinkaan toimi Hannulan käsikirjoittajana :lol: . Riimitelynsä kun kuulostavat suoraan paperista luetuilta...
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös