Verkkovirhe

Tuomas Sammelvuo maailmalla

Viestejä
157
Totta kai se on kannanotto.

Venäjä on suljettu kaikesta urheilusta. Suomalaiset KHL-pelaajat ovat virtana karanneet pois Venäjältä paria lukuunottamatta. Kevään jääkiekon MM-kisojen lohko on siirretty pois Rotenbergien Areenalta. Venäläiset urheilijat olivat eilen eturivissä Putinin leniriefenstal-nüremberg-bileissä.

Samanaikaisesti Venäjä on kolmen viikon ajan suorittanut kaikki mahdolliset sotarikokset joukkotuhoaseiden käyttöä lukuun ottamatta.

JOS Sammelvuo kuvittelee, että hän voisi hyvissä väleissä lähteä ja saada ruplansa mukaansa, on tämä täysin harhaista. Putin myös toissapäivänä ilmoitti, että kaikki Venäjällä olevat, joiden "sielu" on jossain muualla, ovat maanpettureita. Kulakit eliminoidaan.

JOS Sammelvuo ajattelee että "tilanne rauhoittuu" ja voisi palata johonkin sotaa edeltävään, on tämä täysin harhaista. Venäjä on täysi paariavaltio vähintään seuraavat 30 vuotta. Missään joukkueurheilussa eivät tule olemaan min. viiteen vuoteen, vaikka sota päättyisi huomenna.

Tietysti voi olla mahdollista, että vaikkapa Sammelvuon uusi puoliso on todennut, että Venäjältä ei lähdetä. Silloinkin hän on valintansa tehnyt.

Kaikki tässä ovat joutuneet valintoja tekemään, eivätkä ne kaikilla ole helppoja olleet. Sen taakse on ihan turha mennä, että on niin vaikeaa ja hankalaa.

On tietysti pienenpieni mahdollisuus, että Sammelvuolla olisi jokin oikeasti pätevä syy tähän. Täysin keksittynä esimerkkinä vaikka se, että appi/anoppi olisi vakavasti sairaana juuri nyt, päätös palata Suomeen on tehty, mutta tämän takia ei onnistu nyt. Silloinkin Sammelvuo voisi nähdäkseni oikein hyvin kertoa Suomeen, että tässä on nyt tilanne päällä.
 
Viestejä
129
En millään tahdo uskoa että sammelvuon kannalla on kovinkaan suurta merkitystä Ukrainan sodan loppumiseen. Olen myös melko vakuuttunut siitä että jos joku länsimainen urheiluseura on kiinnostunut sammelvuon palveluksesta niin ko. Seura varmaankin selvittää mitä mieltä sammelvuo on Putinista ja Venäjän politiikasta.
 
Viestejä
343
Mestaruusliigajoukkueissa pelaa venäläisiä ja valkovenäläisiä pelaajia. Miten tulevaisuudessa, jos maailmantilanne on tällainen…Ei tietysti liity Sammelvuohon, mutta isompaan kuvaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
257
Mutta suurin kysymys kuuluu, että ovatko Putistanin Tunkki ja Slava Ukraini! sama henkilö? Vai ovatko sivupersoonat edes tietoisia toistensa olemassaolosta? Liittyykö kenties puukon vääntäjien joukkoon vielä Klitshkon Nyrkki?
 
Viestejä
23

Maksullinen juttu, mutta mielenkiintoista olisi tietää mitä tässä on.

"Tulen julki sitten kun pystyn". Tämän voi tulkita vaikka millä tavalla.
Tämän jutun haastattelussa Sammelvuo sanoi ainoastaan tuon yhden lauseen. Toimittaja jatkoi, ettei Tuomaksen julkitulon ajankohdasta saatu mitään tietoa.
 
Viestejä
23
Mutta suurin kysymys kuuluu, että ovatko Putistanin Tunkki ja Slava Ukraini! sama henkilö? Vai ovatko sivupersoonat edes tietoisia toistensa olemassaolosta? Liittyykö kenties puukon vääntäjien joukkoon vielä Klitshkon Nyrkki?
🥱🥱🥱

Ymmärrän, jos teillä ei riitä kapasiteetti kypsään keskusteluun tai vastakkainasetteluun argumenttien kera. Sekään ei haittaa, että pyritte lapsellisesti vähättelemään ja mitätöimään toisten mielipiteet.
Ehkä hieman provosoivasti ja tarkoituksella vastasin Herra Katsomoasiantuntijalle saman tyylisellä viestillä kuin hänen omansakin oli, eli viestillä, jossa ei ollut mitään järkevää sisältöä. Herra Kalekka näki kuitenkin tilaisuutensa koittaneen ja jatkoi yhtä tyhjänpäiväisellä ulostulolla. Koska astuitte selkeästi viritettyyn ansaan, niin jätän kommenttinne täysin niille kuuluvaan arvoon.


Jutussa tapaus, jossa Venäjän maajoukkuetta luotsannut henkilö ottaa kantaa Ukrainan tilanteeseen. Henkilö on saanut kunnianosoituksia ja bonuksia hyvin menneiden Lontoon olympiakisojen jälkeen.

Tuomas Sammelvuo on aika lailla saman kaltaisissa tehtävissä toiminut Venäjällä sekä omien sanojensa mukaan vastaanottanut useita kunnianosoituksia ja bonuksia Tokion olympiahopean jälkeen.

Sitten vielä Tuomaksen kommentti kansalaisuuskysymykseen Tokion olympiafinaalin jälkeen: " – En mä ole koko asiaa edes miettinyt, se on enemmänkin median juttuja. Jos mulle tullaan sanomaan, että tässä sulle olisi Venäjän kansalaisuus, niin sanonko mä siihen, että ei käy. En mä oikein tiedä, mitä mä itse kaksoiskansalaisuudella tekisin, Sammelvuo linjasi."
Mediassa tuota Venäjän passia vilauteltiin, kun joukkue palasi Venäjälle ja Tuomakselle jaettiin nimeltä mainitsemattomia bonuksia.
 
Viestejä
3,584
Putin siis? Vai Sammelvuo?

Olenko missannut jonkun jutun missä Sammelvuo on sanonut jotain työnantajansa sotarikoksista ja kansanmurhasta?

Vai onko Ranskan lentopalloliitto täynnä niin kovan luokan Z-miehiä, että ei uskalla sanoa mitään, jotta ei suututtaisi ranskalaisia?
Palstalla huutelijoista puhuin..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös