Joo minä olin Raisiossa katsomassa peliä hyvä ja jännä oli, mut kyll voittaminen niin pal mukavampaa onEi kai sun oo pakko kuunnella eikä kahtoo!
Kato vaikka Salkkareita!
Peli on parasta paikanpäällä!
Viimeksi muokattu:
Joo minä olin Raisiossa katsomassa peliä hyvä ja jännä oli, mut kyll voittaminen niin pal mukavampaa onEi kai sun oo pakko kuunnella eikä kahtoo!
Kato vaikka Salkkareita!
Peli on parasta paikanpäällä!
Oliko Jyrki?Tämän illan pelissä oli hienosti 880 katsojaa!
Joulupukkikin oli paikalla, mutta kun hän on satuolento, häntä ei varmaan laskettu mukaan!?🎅
Saattoi olla! 🙄Oliko Jyrki?
Kaikkeen sen rahapomonkin aika riittääOliko Jyrki?
Kato vaikka Suomen lentopalloliiton sivuilta jos viittit.Oisko jotain lähdettä missä näin on sanottu? Muuta siis kuin Huismannin tiski tai r-kiskan kahvipöytä![]()
??????No eipä kaveri kovin paljon vaikeina joukkuetta. Lokyyssa täyttänyt 17 vuotta. Varmasti lahjakas poika pääasiassa on tärkeä tuon kohdan täydentää.
Jokohan sopimuksen tehnyt Tiikereiden uusi passari Joska Försti on pyhänä syöttämässä tiikerisoppaa Ankkojen uudelle Mörkölle? Siirto on varmistunut tänään!
Ei Fedo Savossa hirveen paljoa vanhempi oo ja hyvää työtä tehny pari kautta, hienoa että lisää kotimaisia nuoria liigaan ulkkarin sijaan!
Kyllä, parikymppisenä pitää olla jo majussa jos meinaa kv. peleihin joten suunta on oikea.Antaa myös tsemppiä ja mallia nuorille miten voi nousta liigaporukkaan. Harmi vaan että liigassa on takapajuisia porukoita , ihan kärkipäässäkin ,👈joilla ei ole näkemystä miten nuoria passareitakin pitäisi saada liigaorganisaatioon kehittymään, toivottavasti nuoruus voittaa loppupeleissä👍Ei Fedo Savossa hirveen paljoa vanhempi oo ja hyvää työtä tehny pari kautta, hienoa että lisää kotimaisia nuoria liigaan ulkkarin sijaan!