Verkkovirhe

Tiikerit mestaruusliigassa 2015-2016

Viestejä
1,518
Uutta nuorta verta valmennukseen! Tässä tuli se "ROHKEUS" esiin!

Mestareiden liigaan mukaan. Tässä on sitten "NÄLKÄ"

Vielä kun saadaan ne 12 sällii jolla on "INTOHIMO" lentopalloon.
 
Viestejä
5,647
Jussi Juonio kirjoitti: Minä olen tyytyväinen valintaan, uusi ja nuori toki selvästi Tiilikaista vanhempi :)
Maailmanliigan karsintaan lähdetään :)
Ai meinaako Suomi Kokkolan Tiikereiden muodossa laittaa toisenkin joukkueen kesän maailmanliigaan? :D
 
Viestejä
2,533
KileX kirjoitti:
fiftie sanoi:
masako sanoi:
Ei millään pahalla, mutta moniko tunsi TT:n noin 4 vuotta sitten? Ja oliko kokemusta?
Oikeassa olet. Nälkää kaverilla varmasti on, ja voi tehä loistavaa tulosta. Ensireaktiot oli vähän hätäiset, siitä pahoittelut.
En tiedä mitenkä on nyt vetoa Tiikereihin. Ainakaan vanhemmista liigapelaajista.
Tiedähäntä taitaisi se Valepasta potkut saanut Venski tulla ihan mielellään. Vanhempien liigapelaajien keräily ei ole kuitenkaan kuulunut Tiikereiden strategiaan.
 
Viestejä
305
Minusta kuulosti parhaalta tuo että Jukka oli Tommin oma suositus Tiikerivalmentajaksi. Luulenpa olevan "TT:n näköinen kaveri." Paljon onnea matkaan!
 
Viestejä
192
Vaikka muutakin on - eli esimerkiksi minä olen B) - näillä palstoilla arvioitu, Tiikerit näyttää jatkavan urheilullisen kunnianhimon tiellä.

Nuori koutsi, jota Tommi Tiilikainen on suositellut, vaikuttaa mielenkiintoiselta valinnalta. Ja kun kerran Mestarien liigan karsintoihin lähdetään, tasokas joukkuekin varmasti pyritään kasaamaan.

Toki värväyksillä on reunaehtonsa. Talouden kanssa on syytä olla tarkkana. Vaikka sitten hieman menestyksestäkin tinkien. Jatkuvuus on kuitenkin se oleellisin juttu.

Keskipohjanmaan uutinen tässä:

Mäkihannu Tiikereiden uusi päävalmentaja
 
Viestejä
72
Mitäs siinä nyt,nuori kotimainen tulokasvalmentaja kuten Tommikin aikanaan. Vieläpä Tommin suosituksesta joten ei se nyt mikään huonokaan valinta ole. Mutta vetoaako valinta ajatellen ensi kauden joukkuetta ja pelaajia? ML saattaa vedotakkin, elämme mielenkiintoisia aikoja...
 
Viestejä
5,647
4-5 pelaajaa kun on lähdössä, niin ketähän nämä sitten on? Ojansivu, Seppänen, Koga, Overman. Voisin kuvitella, että nuo kaikki lähtee, vaikka toki toivon että Koga noista jatkais, ehdottomasti! Siirilän ja Saussin toivoisin myös jatkavan joukkueessa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös