Verkkovirhe

Team Lakkapää 2017 - 2018

Viestejä
2,971
En tarkoittanut arvostella Lakkapään väkimäärä jospa heitä jossain oli sitten.laskin vaan se tuomsripöydän puoleisen katsomon istujat kun ne oli helppo laskea sieltä vastapäiseltä katsomosta ja siinä oli 168 katsojaa.
Minulle on tosiaan sama paljonko heitä oli kausikorttilsiset lasketaan varmaan yleensä ilmoitettuun väkimäärän.
Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä se ei ollut tarkoitus.
 
Viestejä
221
Kiitos marttakulle täsmennyksestä! Silti epäilen, että Speden arvio on aivan liian pieni.

Mökää todella oli, mutta minun korvaan kaikki ei kuulostanut kovinkaan miellyttävältä. Sen vielä hyväksyn jotenkin, että vastapuolen syöttäjiä yritetään häiritä ja vastapuolen epäonnistumisista iloitaan. Tuollainen kuulunee myös tähän herrasmiesurheiluun ja oletan näin tapahtuvan kaikissa otteluissa. Ikävämmältä kuulosti huutelu tummempi-ihoiselle rajatuomarille kiistanalaisen liputuksen jälkeen. Huuteluun syyllistyi todennäköisesti vain yksi henkilö, mutta ikävältä se silti tuntui.
 
Viestejä
532
Matti K kirjoitti: Kiitos marttakulle täsmennyksestä! Silti epäilen, että Speden arvio on aivan liian pieni.

Mökää todella oli, mutta minun korvaan kaikki ei kuulostanut kovinkaan miellyttävältä. Sen vielä hyväksyn jotenkin, että vastapuolen syöttäjiä yritetään häiritä ja vastapuolen epäonnistumisista iloitaan. Tuollainen kuulunee myös tähän herrasmiesurheiluun ja oletan näin tapahtuvan kaikissa otteluissa. Ikävämmältä kuulosti huutelu tummempi-ihoiselle rajatuomarille kiistanalaisen liputuksen jälkeen. Huuteluun syyllistyi todennäköisesti vain yksi henkilö, mutta ikävältä se silti tuntui.
Tuo rajatuomariin kohdistuva huutelu on kyllä sopimatonta :angry: Kyllä tuo vastustajan häirintä menee joskus vähän överiksi, esim. Eetu Häyriseen kohdistuu välillä suotta "painostusta". Eetu on sympaattinen kaveri ja persoona.
 
Viestejä
2,971
Juu sovitasn niin että väkeä oli päälle 600 mutta siellä missä minä istuin eli Oiva Tapion Sampolaisille järjestämässä katsomossa oli hyvä tunnelma enkä huomannut mitää epäasiallista, herrasväkeä olivat monen kanssa juteltiin ja tosi asiallisia olivat.
Kiitokset vaan Oiva Tapiolle katsomopaikan järjestämisestä.
Takuulla järjestyy Lakkapään faneillekin hyvät paikat huomiseen peliin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös