Verkkovirhe

Team Lakkapää 2017 - 2018

Viestejä
916
fiftie kirjoitti: Lakkapää hienosti välieriin! Olipas Etta vaisu, voi voi!
Vaisu oli Etta, mutta täytyy muistaa, että vaisuuteen tarvitaan aina kaksi ja se toinen verkon toisella puolella ei ollut vaisu, vaan muistutti sitä joukkuetta, joka otti 9 voittoa putkeen alkutalvella.
 
Viestejä
5,688
jäsen kirjoitti:
fiftie sanoi:
Lakkapää hienosti välieriin! Olipas Etta vaisu, voi voi!
Vaisu oli Etta, mutta täytyy muistaa, että vaisuuteen tarvitaan aina kaksi ja se toinen verkon toisella puolella ei ollut vaisu, vaan muistutti sitä joukkuetta, joka otti 9 voittoa putkeen alkutalvella.
Joo, kyllähän Lakkapää siis hyvin pelasi myös, että ei se vaan Ettan huonoutta ollut!
 
Viestejä
3,441
Lakkapään tilannetta käydään Valepan sivuilla kovastikkin ;) , mutta siirretään tänne?

On todettu ainakin seuraavaa : muukalaislegioona, ei saa kotimaisia pelaajia Rolloon, nyt kotimaiset pelaajat (-Palokangas) puolapuiden nojaajia (ainakin). Myös verrattiin Lekaan kun pelaavat kotimaisin voimin.

Sitten omiin mietteisiin :whistle: En tunne Tuomen valmennusta, mutta Nortsaan nähden tulosta on saanut. Kysymys kenen valmennukseen oltaisiin valmis tulemaan vähän huonommalla sopparilla? Tuomi sellainen ei siis ole?! Lekan miehet tuli Hakalan mukana (kai)? Se mitä sitten tapahtui on oma tarina.

Olisiko se Rollon oma mies? Toisi mukana vielä pari Rollon miestä mukana?
 
Viestejä
3
varajäsen kirjoitti: Lakkapään tilannetta käydään Valepan sivuilla kovastikkin ;) , mutta siirretään tänne?

On todettu ainakin seuraavaa : muukalaislegioona, ei saa kotimaisia pelaajia Rolloon, nyt kotimaiset pelaajat (-Palokangas) puolapuiden nojaajia (ainakin). Myös verrattiin Lekaan kun pelaavat kotimaisin voimin.

Sitten omiin mietteisiin :whistle: En tunne Tuomen valmennusta, mutta Nortsaan nähden tulosta on saanut. Kysymys kenen valmennukseen oltaisiin valmis tulemaan vähän huonommalla sopparilla? Tuomi sellainen ei siis ole?! Lekan miehet tuli Hakalan mukana (kai)? Se mitä sitten tapahtui on oma tarina.

Olisiko se Rollon oma mies? Toisi mukana vielä pari Rollon miestä mukana?

Hyviä mietteitä! Itse olen miettinyt samoja asioita viime aikoina. Itsekään en Tuomea tunne, mutta pakko nostaa hänelle hattua. On saanut tulosta aikaan, vaikkakin ei niinkään "suomi" seitsikolla.

Olen seurannut Lakkapään pelejä viime vuosina erittäin paljon ja mielestäni sinne tarvitaan kyllä oman kylän poikia, mutta onko niitä? NaPan pelejä olen käynyt katsomassa ja viimeisimmän ottelun kävin nyt lauantaina katsomassa. Näin katsomon puolelta on aina helppo sanoa, mutta näyttäisi siltä että siellä on kyllä potentiaalisia poikia tulossa. Ja tunnelma oli kyllä 2 sarjaan loistava, kotijoukkueen yleisilmekin oli erittäin mukavaa katsottavaa ( vaikutti varmasti yleisön innostumiseen ). Kaiken lisäksi Pelasivat aika miehekkäästi Partion Karpaaseja vastaan.

Toinen kysymys onkin, milloin näistä potentiaalisista pojista olisi liigakentille? Siellä on kyllä valmennus tehnyt hyvää työtä. Toimiihan NaPan valmentaja Alatalo Lakkapään apuna, voisiko tässä olla linkki kotimaisten nuorten pelaajien saamiseen Rovaniemelle? Tai tulevaisuuden vetäjä Lakkapäälle jota kautta saataisiin niitä omia poikia joukkueeseen? Vielä kyllä minun mielestäni on nuorehko päävalmentajan rooliin liigatasolla. Poikaa en tunne, joten en tiedä hänen tulevaisuuden suunnitelmista.

Entäs Jukka Mäkihannu? Hänhän on palannut Rovaniemelle ja toimii Lapin Urheiluakatemiassa lentopallon parissa ja tietääkseni on Pohjoisen aluejoukkueen päävalmentaja. Pitäisikö Lakkapäällä iskeä häneen kiinni ja koittaa saada sitä kautta suomalaisia pelaajia ja niitä Rovaniemen poikia? Valmennuskokemusta löytyy ja veihän hän Tiikereihinkin lupaavan Rovaniemen pojan.

Tulipas pitkä teksti, mutta pakko oli aukaista omia mietteitä tänne!

Mainittakoon vielä loppuun, että Tuomen valmennusta en siis kritisoi! Mielellään näen hänen jatkavan Lakkapään päävalmentajana. Tulosta on saanut aikaan ja tulee varmasti jatkossakin saamaan, on se sitten suomalaisilla tai ulkomaalaisilla pelaajilla! Kevät kyllä haiskahtaa mitallikahveilta ;)
 
Viestejä
549
Tuo Lakkapään ulkomaalaisosasto herättää paljon tunteita ja ajatuksia. Olen ymmärtänyt, että pelaajahankinnoissa taustalla painaa sekä talous että menestymistarve. Varmaan joka seurassa tuttu asia...
Yhteistyökuviot NaPan kanssa ovat edenneet vähitellen ja se kanava voisi olla hyvä pitää "auki". Viime vuosina pelaajavirta on jostain syystä huilannut enempi Ettan kuin Perpon suuntaan. Toivotaan, että se suunta kääntyy.
Henri Tuomi on tehnyt sangen kelvollista työtä ja sopimus kattaa vielä kaksi seuraavaa kautta, mikäli oikein muistan.
Mitalit on tänäkin vuonna tiukassa. Viikonloppu Sastamalassa ei vakuuttanut...
 
Viestejä
4,689
marttaku kirjoitti: Tuo Lakkapään ulkomaalaisosasto herättää paljon tunteita ja ajatuksia. Olen ymmärtänyt, että pelaajahankinnoissa taustalla painaa sekä talous että menestymistarve. Varmaan joka seurassa tuttu asia...
Yhteistyökuviot NaPan kanssa ovat edenneet vähitellen ja se kanava voisi olla hyvä pitää "auki". Viime vuosina pelaajavirta on jostain syystä huilannut enempi Ettan kuin Perpon suuntaan. Toivotaan, että se suunta kääntyy.
Henri Tuomi on tehnyt sangen kelvollista työtä ja sopimus kattaa vielä kaksi seuraavaa kautta, mikäli oikein muistan.
Mitalit on tänäkin vuonna tiukassa. Viikonloppu Sastamalassa ei vakuuttanut...
Eikös siellä Roissä nyt saada kaikki miespallot samaan koriin, kun Oiva siirtää itsensä reserviin. Vai kuinka
 
Viestejä
221
Aika vähissä on jo Rovaniemellä luottamus Lakkapään voittoon. Ehkäpä Lapin Kansan / Heikki Kiiskisen arvio on aika realistinen?:

"Miten otteluissa käy? Kauden huippuesityksellä VaLePa on horjutettavissa, kuten marraskuussa nähtiin. Lakkapää laittaa kaiken peliin, mutta ottelusarjan jatkuminen sunnuntaina Sastamalassa olisi iso yllätys."
 
Viestejä
549
Matti K kirjoitti: Aika vähissä on jo Rovaniemellä luottamus Lakkapään voittoon. Ehkäpä Lapin Kansan / Heikki Kiiskisen arvio on aika realistinen?:

"Miten otteluissa käy? Kauden huippuesityksellä VaLePa on horjutettavissa, kuten marraskuussa nähtiin. Lakkapää laittaa kaiken peliin, mutta ottelusarjan jatkuminen sunnuntaina Sastamalassa olisi iso yllätys."
Kyllä Heikki Kiiskisen arvio melkoisen realistinen on. Joukkueelta (Lakkapäältä) tarvittaisiin joka äijältä paras vire jotta VaLePa horjuisi. Miksei niin voi tietysti käydäkin, illalla sen näkee ;)
 
Viestejä
3,005
Epäilen että Lakkapää haluaa lähteä hakemaan vielä vähintäin kahta voittoa vieraskentällä.
Olisi suuri yllätys minulle ainakin.
Pronssipelejä jäävät odottelemaan.
 
Viestejä
549
Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ei horjunut VaLePa. Olipas Lakkapäältä harvinaisen ponneton esitys.
Ei horjunut, ei ottanut edes sivuaskelia. Ilmeisesti lataus osui peleihin Ettaa vastaan. Osittain Lakkojen esitys oli pettymys, mutta toisaalta VaLePa pelasi juuri niin hyvää syöttöpeliä,että se riitti torppaamaan Lakkapään keskihyökkäyksen ynnä yksi-vastaan-yksi hyökkäykset.Lisäksi hyökkäystehot olivat aika köykäset. VaLePa oli yksinkertaisesti tässä kohti liian hyvä ja rutinoitunut jotta Lakat olisivat oikeasti voineet haastaa sitä.
En malta olla ihailematta Mikko Eskon ja Markus Kaurton yhteispeliä - silmiä hivelevää.
Lakkapää "saa" keskittyä nyt kohtaamaan tod.ånäk Sampon pronssitaistossa ja siitä varmasti tulee kihelmöivä episodi. :)
 
Viestejä
3,005
Keskiviikon Lakkapää-Sampo oli jännittävä ja yleisöön menevä peli jossa Lakkapää oli juuri sen verran parempi kun pisteet näyttääkin.
Yleisö oli mahtavaa ja erittäin hyvin tultiin heidänkin kanssa juttuun ihan kavereita oltiin vaikka eri joukkuetta kannustettiin.

Jäi vaan ihmetyttämään ilmoitettu yleisömäärä yli 600 siellä ei taatusti ollut oikea olisi saattanut olla jopa 300 tai alle vähän siitäkin.
Tietenkään se ei minua mitenkään haittaa mutta Sampolaisena olen tottunut että yleisömäärä ilmoitetaan sen todellisen määrän mukaan.
 
Viestejä
5,688
spede kirjoitti: Keskiviikon Lakkapää-Sampo oli jännittävä ja yleisöön menevä peli jossa Lakkapää oli juuri sen verran parempi kun pisteet näyttääkin.
Yleisö oli mahtavaa ja erittäin hyvin tultiin heidänkin kanssa juttuun ihan kavereita oltiin vaikka eri joukkuetta kannustettiin.

Jäi vaan ihmetyttämään ilmoitettu yleisömäärä yli 600 siellä ei taatusti ollut oikea olisi saattanut olla jopa 300 tai alle vähän siitäkin.
Tietenkään se ei minua mitenkään haittaa mutta Sampolaisena olen tottunut että yleisömäärä ilmoitetaan sen todellisen määrän mukaan.
Kuulostaa kyllä todella vähältä! :O Mutta joo itsekkin kyllä katsoin, että väkeä on vähän, mitä siis tv-kuvasta näkyi.
 
Viestejä
221
Speden arvio toisen pronssiottelun yleisömäärästä tuntuu kyllä huonosti perustellulta. Kyllä tuo 660 minun arvioni mukaan vastaa todellisuutta (siis paikalla olleena ja verrattuna muista otteluista ilmoitettuihin yleisömääriin). Tosin sekin on tavattoman vähän, kun ottaa huomioon, että oli kyseessä Lakkapään kannalta ehkä kauden tärkein ottelu. Spede ei ehkä ole ottanut huomioon, että katsomossa on reilusti yli 1000 istumapaikkaa (tarkkaa tietoa en nyt löytänyt). En löydä mitään syytä, miksi olisi ilmoitettu todellista paljon suurempi yleisömäärä.
 
Viestejä
549
Matti K kirjoitti: Speden arvio toisen pronssiottelun yleisömäärästä tuntuu kyllä huonosti perustellulta. Kyllä tuo 660 minun arvioni mukaan vastaa todellisuutta (siis paikalla olleena ja verrattuna muista otteluista ilmoitettuihin yleisömääriin). Tosin sekin on tavattoman vähän, kun ottaa huomioon, että oli kyseessä Lakkapään kannalta ehkä kauden tärkein ottelu. Spede ei ehkä ole ottanut huomioon, että katsomossa on reilusti yli 1000 istumapaikkaa (tarkkaa tietoa en nyt löytänyt). En löydä mitään syytä, miksi olisi ilmoitettu todellista paljon suurempi yleisömäärä.
Katsojamäärä olisi saanut toki olla suurempi, mutta hyvin oli mökää pirtissä. Silloin tällöin katsojamäärä on herättänyt ihmittelyä, mutta edelleen suurin osa liigajoukkueista ottaa myös kausikortin lunastaneet lukumäärään mukaan, olivatpa he paikalla tai eivät. Sen tavan oikeellisuudesta voi olla montaa mieltä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös