Verkkovirhe

Suomen Cup 2017/2018

Viestejä
1,055
Tuo lauantai klo 18 on mun mielestä paras aika pelata ja katsoa finaalia. Ei kai tässä ole mistään arvostuksesta kyse. Ongelmahan oli esim. viime vuonna se, että pelit venyivät aivan liian myöhäiseksi, kun kaikki välierät pelattiin lauantaina. Miesten jälkimmäinen välierä päättyi muistaakseni noin klo 21:30. Seuraavan päivän finaaliin jää turhan vähän palautumisaikaa, kun uni tulee viiden erän pelin jälkeen noin kolmen aikaan aamuyöstä.
 
Viestejä
1,427
Itse mietin vain miksi finaalit ylipäätään on eri päivinä? Eihän se olisi vaikuttanut miesten palautumisaikaan. Päinvastoin jopa vähän pidentänyt kun naisten finaali olisi ollut ensin.

Ehkä olen hieman traumatisoitunut parin vuoden takaisesta selostajan "nyt sitten siirrytään tosipelin pariin" - tokaisusta ja siksi karvat pystyssä kun naiset jätetään päivän viimeiseksi että miehet saavat pelata tosipelinsä keskellä päivää :whistle:
 
Viestejä
1,055
brdgl kirjoitti:
Ehkä olen hieman traumatisoitunut parin vuoden takaisesta selostajan "nyt sitten siirrytään tosipelin pariin" - tokaisusta ja siksi karvat pystyssä kun naiset jätetään päivän viimeiseksi että miehet saavat pelata tosipelinsä keskellä päivää :whistle:
Vähemmästäkin traumatisoituu :)

Varmaan kustannus- ja aikaongelmia. Yksi lisäpäivä hotellissa on osalle joukkueista ongelma.

Joka tapauksessa itselleni naislentopallon ystävänä nuo pe ja la illat sopii kuin nyrkki silmään. Tiedä vaikka innostuisi pienelle lomareissullle Turkuun tammikuussa :whistle:
 

Jr-

Viestejä
439
Ei oo tänävuonna cupissa samat säännöt kaikille. Valepa- Isku ottelupari pelataan kerrasta poikki systeemillä kun muut välieräparit pelataan kaksiosaisina :unsure:
 
Viestejä
197
Jr- kirjoitti: Ei oo tänävuonna cupissa samat säännöt kaikille. Valepa- Isku ottelupari pelataan kerrasta poikki systeemillä kun muut välieräparit pelataan kaksiosaisina :unsure:
Loimaalla asustaa siis sitkeän kateellinen kansa? Laita sääkin punasta päälle ja tuu Hämeenlinnaan katsomaan lentopalloa 5. Päivä. Isku peli vieraissa ja järkevä ratkaisu otteluruuhkassa. Kiitos Iskun näin voidaan yhdessä tehdä järkeviä päätöksiä suomalaisen lentopallon hyväksi.
 
Viestejä
164
Jr- kirjoitti: Ei oo tänävuonna cupissa samat säännöt kaikille. Valepa- Isku ottelupari pelataan kerrasta poikki systeemillä kun muut välieräparit pelataan kaksiosaisina :unsure:
Katopas. Itse pukkilasisena olen sitä mieltä, että on käsittämätöntä sallia erilaiset tavat ratkaista jatkoonmenijä saman kilpailun sisällä. Taattua suomalaista lentopallojohtamista :( :oops: :evil:

Vaikkakin tämä ehdottomasti suosii Iskua. Altavastaajan on helpompi voittaa yksi ottelu B)
 
Viestejä
44
Olen monesti miettinyt, että olisiko cup parempi pelata aina vain yhdestä voitosta? Kuten esim. jalkapallossa toimitaan (ainakin mitä itse tiedän).. Kerrasta poikki, arvotun kaavion mukaan ja näin loppuun asti. Joka ottelussa olisi iso panos ja suurten olisi pakko peluuttaa riittävän tasokasta materiaalia, mikäli jatkoon haluaa. Muistaakseni näin Suomessa on ammoin toimittukin.
 
Viestejä
1,427
Naisten välieräparit: Viesti-HPK ja Orpo-Pölkky/Puijo. Jännä nähdä kuka nostaa pokaalin tänä vuonna.
 
Viestejä
141
Minä ainakin hyväksyn välieräpelin yhtenä otteluna kaikille joukkueille, jotka pelaavat Mestarien Liigaa.
Kaikilla on siis samat mahdollisuudet. B)
 
Viestejä
197
Jr- kirjoitti: Ei oo tänävuonna cupissa samat säännöt kaikille. Valepa- Isku ottelupari pelataan kerrasta poikki systeemillä kun muut välieräparit pelataan kaksiosaisina :unsure:
Olitko tänään pelissä vai mökötit Loimaalla?
 
Viestejä
25
Jos kukaan on katsomassa sampo-leka peliä siilinjärvellä niin laittakaa hieman infoa että mitä ihmettä siellä tapahtuu? Levisikö lekan vastaanotto totaalisesti vai loukkaantuiko Lankinen tai Lehtonen? :side:
 
Viestejä
1,766
valkku kirjoitti: Jos kukaan on katsomassa sampo-leka peliä siilinjärvellä niin laittakaa hieman infoa että mitä ihmettä siellä tapahtuu? Levisikö lekan vastaanotto totaalisesti vai loukkaantuiko Lankinen tai Lehtonen? :side:
Eipä tietoa.
Mutta myöhemmin illalla muilla on.

Ihan kalakukon muikealta tuo 3-0 voitto SAMMOLLE tuntuu.

:p :p
 
Viestejä
1,766
PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
valkku sanoi:
Jos kukaan on katsomassa sampo-leka peliä siilinjärvellä niin laittakaa hieman infoa että mitä ihmettä siellä tapahtuu? Levisikö lekan vastaanotto totaalisesti vai loukkaantuiko Lankinen tai Lehtonen? :side:
Eipä tietoa.
Mutta myöhemmin illalla muilla on.

Ihan kalakukon muikealta tuo 3-0 voitto SAMMOLLE tuntuu.

:p :p
Eiköhän se Sampo Volley ole jo siellä Turun Cup-Finaalissa?
2 erää Sammon voittoon jo!

Mites Etta-Lakkapää on ?
 
Viestejä
1,318
Tulipas miehiinkiin mielenkiintoiset välieräparit.
http://www.lentopalloliitto.fi/elamyksia/uutiset/uutisarkisto/2017/12/miesten-suomen-cupin-valieraparit-arvottu.html
Vähän harmi, että naisten ja miesten osalta "parhaimmat" kohtaavat jo välierissä, mutta onpa arpaonni toisaalta myös Cupin suola.
Hienoja matseja on Turkuun tulossa. Varsinkin miesten osalta pakka on aika tasainen tänä vuonna.
 
Viestejä
1,766
Vexu kirjoitti: Onko se nyt sitten naisten finaali pari HPK-Kuusamo
Huomenissa sitten ratkaistaan, mikä joukkue on Sampo Volleyn vastustaja finaalissa miesten puolella.
Vai mitenkä siinä sitten käykään??? ;) :p
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös