Verkkovirhe

Suomalaiset maailmalla

Jr-

Viestejä
441


Pelaaja itse selittää päätöksensä näin:

– Kesällä tuli tarjous toiselta seuralta ja se oli minulle täydellinen yllätys. Kolmen vuoden pelattuani Jastrzębski Węgielissä pienemmässä roolissa halusin lisää vastuuta ja uusia kokemuksia. Päätös lähteä Jastrzębski Węgielistä ei ollut helppo, mutta tässä iässä on hyödynnettävä avautuvat mahdollisuudet, suomalainen sanoo.

Olen kiitollinen seuralle siitä, että sain lähteä ja jatkaa kokemuksen keräämistä rakastamastani pelistä. Haluan kiittää seuraa, pelaajia ja faneja. Olemme saavuttaneet paljon yhdessä, ja sinun ansiostasi aika Jastrzębski Węgielissä oli minulle ja perheelleni erityistä - lisäsi Tervaportti.

1695814394609.png
 
Viestejä
1,471
Sinne joukkueeseen joka pelaa Puolan pääsarjaa?
Tervaportti menee Epicentr-Podolyanyyn, joka on Ukrainan liigan kärkisakkeja (seuran omistaja omistaa myös Puolan pääsarjaa pelaavan puolalaisjoukkue Projekt Warszawan).

Itse Puolan pääsarjaa pelaava Ukrainalainen joukkue on Barkom-Kazhany Lviv (jota Ugis Krastins valmentaa). Joka kaiken lisäksi harjoittelee ja pelaa Puolan Krakovassa.
 
Viestejä
1,294
Nää on isonriskin siirtoja joten en viittinyt ottaa aiemmin juttuun,jokapuolella lentelee ohjukset vaikka kuinka sanotaan mitä.Pelataan tietty turnausluonteisesti ei etulinjassa..Mutta kumminkin sotaa käyvä maa!!
 
Viestejä
4,938
Nää on isonriskin siirtoja joten en viittinyt ottaa aiemmin juttuun,jokapuolella lentelee ohjukset vaikka kuinka sanotaan mitä.Pelataan tietty turnausluonteisesti ei etulinjassa..Mutta kumminkin sotaa käyvä maa!!
Samaa mieltä. Outo siirto Eemiltä. Olisi luullut muuallakin päin kysyntää olevan.
 
Viestejä
1,471
Taitaa olla vuoden lainasopimuksella Ranskassa ja sitten paluu Italiaan

Monza vahvisti että kyseessä kauden kestävä pelaajalaina.
 
Viestejä
219
Muukkonen Belgiaan. Lindemans Aalst
Gieseniä vastaan Muukkonen viime viikonloppuna 24/+11 ja vastaanotto oman joukkueen paras. Harmi kun oma työreissu suuntautuu Belgiaan niin että Aalstilla ei ole silloin peliä. Mietiskelin tuossa että harmi kun Muukkonen ei mahtunut edes tuohon olympiakarsinnan turistireissulle hakemaan kokemusta. Tiedustelin asiaa ja ilmeisesti selitys oli se että lyö palloa vähän liian kovaa Banksin mielestä 😉 Toivotaan Aleksille ja muille suomalaisille tsemppiä alkaviin kausiin!
 
Viestejä
588
Kyllä on hihapuoli täytynyt parantua paljon mestaruusliiga ajasta jos joukkueen paras nostaja on. Tai sitten on joukkueen muu hihaosasto aika heikko. Tai nostotontti riittävän kapea. Lyöntipuolellahan varmaan paikkansa täyttäs vaikka maajoukkueessa. Mutta toivotaan että on tuo eka vaihtoehto, eli hiha kunnossa. Sitten ei muuta kuin vahvistamaan veljeksiä.
 
Viestejä
1,471
Gieseniä vastaan Muukkonen viime viikonloppuna 24/+11 ja vastaanotto oman joukkueen paras. Harmi kun oma työreissu suuntautuu Belgiaan niin että Aalstilla ei ole silloin peliä. Mietiskelin tuossa että harmi kun Muukkonen ei mahtunut edes tuohon olympiakarsinnan turistireissulle hakemaan kokemusta. Tiedustelin asiaa ja ilmeisesti selitys oli se että lyö palloa vähän liian kovaa Banksin mielestä 😉 Toivotaan Aleksille ja muille suomalaisille tsemppiä alkaviin kausiin!
Löysitkö mistä tilastot?
 
Viestejä
1,143
Kyllä on hihapuoli täytynyt parantua paljon mestaruusliiga ajasta jos joukkueen paras nostaja on. Tai sitten on joukkueen muu hihaosasto aika heikko. Tai nostotontti riittävän kapea. Lyöntipuolellahan varmaan paikkansa täyttäs vaikka maajoukkueessa. Mutta toivotaan että on tuo eka vaihtoehto, eli hiha kunnossa. Sitten ei muuta kuin vahvistamaan veljeksiä.
Eipä taida ihan huono olla Aalstin muukaan hihaosasto. Aalst voitti juuri Genevessä pelattavan turnauksen avausottelussa Italian A1 seuran Pallavolo Padovan 2-1. Muukkonen kentällä koko pelin.💪
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös