Verkkovirhe

Savo-Volley, markkinointi ja juniorit

Viestejä
421
Ensimmäisenä kysyn, että kuinkahan paljon sulla on kokemusta videoiden teosta? Itse tiedän alan ammattilaisia, jotka on juuri näitä Savo Volleyn videoita pitänyt hyvinä ja hauskoina. Toisekseen tuota lehtijuttua en ole lukenut, mutta millä tavoin ajattelit 12-vuotiaat jne saada kiinnostumaan lentopallon katsomisesta? Mitkä on sun mielestä ne ideat, millä saadaan nuorempi väki kiinnostumaan lentopallosta? Millä tavoin Savo Volleyn tekemät videot on huono juttu lentopallolle? Sen kuvan siis sai sun tekstistä, kun niin paskoja videoitakin ne on. Itsekkin jonkin verran alaa tuntevana olen sitä mieltä, että nämä videot on ihan huippuja sekä tuo vähän uutta kotimaiseen lentopalloon. Eipä muut kotimaiset lentopalloseurat mielestäni kyllä riittävästi panosta tähän sosiaalisen median puoleen jne. Vanhemmille ihmiselle varmaan riittää, että siellä on itse peli käynnissä ja saa tauolla hakea munkkia ja kahvia, mutta nuoremmille välttämättä ei riitäkkään.

videon tekemisestä, markkinointiviestinnästä ja journalismista ihan satavarma enemmän kokemusta kuin savo volleyn mainospelleillä. savon videot vaivaannuttavaa savolaista finninaamahuumoria.
 
Viestejä
421
Koko Savo Volley ei ole vielä ollut pystyssä kovin kauaa, niin onko tuo ihmekkään, jos vielä ei ole juniorijoukkueita sen alla? Ja tuossa sulle on selitetty, että siellä suunnalla on kyllä vaikka mitä muita joukkueita, jotka on Savo Volleyn kanssa yhteistyössä.

jälleen kerran - savo volleylla ei ole juniorijoukkueita. eikä tule.
 

12SM

Toivon totisesti, että tuo nimimerkki jampsula saa asiansa kuntoon, vaikka sote jäikin vajaaksi. Lajia ei kyllä vie tuollainen eteenpäin. Kevät tulee, purot sulaa jne...
 
Viestejä
5,647
videon tekemisestä, markkinointiviestinnästä ja journalismista ihan satavarma enemmän kokemusta kuin savo volleyn mainospelleillä. savon videot vaivaannuttavaa savolaista finninaamahuumoria.

Kerrotko sitten, että minkälaisia videoita olet itse ollut tekemässä? Voisitko myös antaa ehdotuksia, että millaiset videot olisi parempia, kuin nämä Savo Volleyn videot?
 
Viestejä
5,647
jälleen kerran - savo volleylla ei ole juniorijoukkueita. eikä tule.

Savo Volley nimistä juniorijoukkuetta ei ole, mutta sulle on kyllä selitetty, että savossa on juniorijoukkueita, jotka tekee yhteistyötä Savo Volleyn kanssa. Esim. Sampollahan on juniorijoukkueita ja käsittääkseni Sampo Volley ja Leka Volley yhdistyi, josta sitten tuli Savo Volley.
 
Viestejä
421
Kerrotko sitten, että minkälaisia videoita olet itse ollut tekemässä? Voisitko myös antaa ehdotuksia, että millaiset videot olisi parempia, kuin nämä Savo Volleyn videot?

en halua tarkemmin kertoa esim. millaisia videoita olen ollut tekemässä, mutta ammattilaisten kanssa laatutyötä isolla rahalla. minun tehtäväni ei ole neuvoa savo volleyta videoiden teossa. puuhastelkoot siellä keskenään, piällysmiähet.
 
Viestejä
421
Savo Volley nimistä juniorijoukkuetta ei ole, mutta sulle on kyllä selitetty, että savossa on juniorijoukkueita, jotka tekee yhteistyötä Savo Volleyn kanssa. Esim. Sampollahan on juniorijoukkueita ja käsittääkseni Sampo Volley ja Leka Volley yhdistyi, josta sitten tuli Savo Volley.

yritä nyt ymmärtää - savo volleylla ei ole juniorijoukkueita, eikä tule. pitääkö asia kirjoittaa tavuviivojen kanssa ?
 
Viestejä
127
En Malta olla ottamatta kantaa tähän junnukeskusteluun kun tämä käy näin kiihkeänä. 😀 Ensinnäkin haluan sanoa, että kukaan muu alue kuin lounas ei voi kehuskella omalla poikien junioripuolen joukkuemäärällään. Eikä lounaallakaan hirveästi ole varaa rintaansa röyhistellä. Asia on hyvin helppo todeta, ottaa kapulan käteen ja käy laskemassa joukkueet sieltä omalta alueeltaan, alkaen vaikka C-junioreista. Jos koko idän alueen tilanne on se, että joukkueet löytyy kahdesta kolmesta seurasta niin on helppo laskea mikä on tulevaisuus, korostan siis että tilanne on muillakin alueilla samansuuntainen. Siis käytetäänpä tämäkin energia kaikki siihen että laji leviää uusille paikkakunnille ja ne vanhatkin seurat saavat toimintansa uuteen nousuun. Piste. 😉
 
Viestejä
5,647
yritä nyt ymmärtää - savo volleylla ei ole juniorijoukkueita, eikä tule. pitääkö asia kirjoittaa tavuviivojen kanssa ?

Sä et nyt selkeästikkään ymmärrä, että niitä juniorijoukkueita on esim. Sampolla, joka toimii yhteistyössä Savo Volleyn kanssa. En ole missään vaiheessa väittänyt, että Savo Volley nimellä toimivia juniorijoukkueita ois jossain. Se sampo on periaatteessa osa Savo Volleytä jne.
 
Viestejä
5,647
en halua tarkemmin kertoa esim. millaisia videoita olen ollut tekemässä, mutta ammattilaisten kanssa laatutyötä isolla rahalla. minun tehtäväni ei ole neuvoa savo volleyta videoiden teossa. puuhastelkoot siellä keskenään, piällysmiähet.

No paha mennä sanomaan onko laatutyötä, koska et yhtään halua kertoa, että millaisia videoita oot ollu tekemässä ja missä roolissa.
 
Viestejä
152
Eipä monellakaan liigajoukkueella/seuralla ole omia junioreita, joten tämä jamsulan jankkaaminen Savo-volleyn junnuista on aika säälittävää. Monella liigaseuralla on yhteistyötä oman alueen junioriseurojen kanssa.
Mitä tulee Savo-Volleyn videojulkaisuihin, niin ne olleet virkistäviä katsottavia. Hyvä että joku uskaltaa tehdä asiat erilailla. Katsoin muutamien seurojen nettisivut läpi, niin oli kyllä melko ankea kattaus.
 
Viestejä
421
No paha mennä sanomaan onko laatutyötä, koska et yhtään halua kertoa, että millaisia videoita oot ollu tekemässä ja missä roolissa.

no sinun on paha ja turha mennä sanomaan siihen mitään. ei kuulu asia sinulle enempää. yleisellä tasolla - kokemusta ja taitoa löytyy.
 
Viestejä
421
Sä et nyt selkeästikkään ymmärrä, että niitä juniorijoukkueita on esim. Sampolla, joka toimii yhteistyössä Savo Volleyn kanssa. En ole missään vaiheessa väittänyt, että Savo Volley nimellä toimivia juniorijoukkueita ois jossain. Se sampo on periaatteessa osa Savo Volleytä jne.

millä tavalla sampo on osa savo volleyta ?
 
Viestejä
3,793
Ei muuten ole Hurrikaaneillakan junnujoukkueita vaan Loimaan Jankolla. Eikä ole Raision Loimulla, vaan Juniori Loimulla. jne.
Joo sillähän ei ole merkitystä minkä otsikon alla näitä junnuja kasvattaa mutta sillä on että nämä junnuporukat näkevät huippupelaajia paikkakunnalla tai jopa omilla reenivuoroillaan. Liigaseurat ovat joka lajissa oma organisaationsa ja hyvä niin, esikuvat ovat ihan ykkösasia jotta saataisiin laji nousukiitoon.
 
Viestejä
3,492
Noo eikös Sampo ole Savo Volleyn farmiseura, ja se yhteistyö näkyy ja toimii kyllä täällä paikanpäällä hyvin.
Severi, Jere ja Fede käyny junnu pelejä pelaamassa Sampo-paidassa, tainnu jonkun 2 sarjapelinkin ainakin Severi ja Sampon Leikas ollu Savon mukana sarjapeleissä ja cev cupissa.
 
Viestejä
5,647
no sinun on paha ja turha mennä sanomaan siihen mitään. ei kuulu asia sinulle enempää. yleisellä tasolla - kokemusta ja taitoa löytyy.

Niin, no ainahan sitä voi sanoa kaikkea. En nyt sano, että etkö oo voinu tehä vaikka minkälaisia videoita, mutta jotain näyttöäkin ois kiva antaa. Voinhan mäkin sanoa, että oon ollu mukana tekemässä sellaisia videoita, joita on palkittu monella festivaaleilla. Mitäpä siihenkään kukaan sanomaan?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös