Verkkovirhe

Savo Volley 2023-2024

Viestejä
5,704
Semmoinen ohuenohut turina Tyrväällä liikkuu. Johan hän VaLePaa on palvellut kauan, onko liki kymmenenvuotta? Apukoutsivuodet mukaan lukien.
No joo onhan se pitkä aika ja varmaan olisi mukava päästä valmentamaan välillä muuallekin.
 
Viestejä
59
Olen samaa mieltä että jääkiekossa, jalkapallossa ja joissain muissakin lajeissa käydään vielä enemmän henkilöön käyvää kirjoittelua. Mutta ei se minun mielestä oikeuta meidän lajissa vastaavaan ivailuun.
Siitäkin olen samaa mieltä että urheiluun kuuluu tunteet ja mitä korkeammat sitä parempi. Mutta jos pitää kritisoidaan, niin haukutaan pelisapluuna, roolitus, ratkaisut, tyhmät vaihdot ym. Mutta itse persoonaan menevä ei oikein minusta kuulu siihen, vaikka muissa lajeissa niin tehtäisiinkin. Lienenkö ahdasmielinen? Sitten jos joku omalla nimellään kritisoi, niin antaa mennä vaan.
 
Viestejä
128
Kangaskokkoa ei kyllä suosittelisi kenellekkään… Satun vielä pitämään Savo volleysta niin toivon että kuka tahansa muu sinne koutsiksi.
 
Viestejä
4,888
Kangaskokkoa ei kyllä suosittelisi kenellekkään… Satun vielä pitämään Savo volleysta niin toivon että kuka tahansa muu sinne koutsiksi.
Vielä kun pystyisit muodostamaan sanoiksi sen että miksi et suosittelisi kenellekkään niin sitten voisi aueta hieman paremmin tämä näkemyksesi. Tuo viestisi ei kyllä kerro yhtään mitään. Katkera kun miehellä muutama SM-kulta plakkarissa???
 
Viestejä
3,026
Vielä kun pystyisit muodostamaan sanoiksi sen että miksi et suosittelisi kenellekkään niin sitten voisi aueta hieman paremmin tämä näkemyksesi. Tuo viestisi ei kyllä kerro yhtään mitään. Katkera kun miehellä muutama SM-kulta plakkarissa???

Vielä kun pystyisit muodostamaan sanoiksi sen että miksi et suosittelisi kenellekkään niin sitten voisi aueta hieman paremmin tämä näkemyksesi. Tuo viestisi ei kyllä kerro yhtään mitään. Katkera kun miehellä muutama SM-kulta plakkarissa???
Minä en tunne Kangaskokkoa muuten kun ulkonäöltä mutta tuloksia hän on ainakin saanut osin varmaan Mesko ollut apuna mutta oppia saanut meskoltakin.
Minähän tietenkään päätä kuka Savoa valmentaa ensikaudella mutta Kanaskokko, Kari Raatikainen , Keränen ja Silli siinähän jo hyviä vaihtoehtoja.
 

EXF

Viestejä
190
Olis tosi mielenkiintoista nähdä Kangaskokko jonkun muun joukkueen valmentajana. Sellaisen, jolla olisi mahdollisuus pärjätä.
 
Viestejä
1,099
SaVonkin organisaatiossa luulisi olevan sen verran tietoa ja ammattitaitoa, että toista hutia ei enää haluta valmentajaksi. Nyt tilanne on täysin toinen kun Tolvasen aloitettua silloin aikanaan. Parista tunnetusta syystä tuskin oli muita halukkaita silloin tuohon pestiin. Mitä tuohon Kangaskokkoon tulee niin voi olla kysyntä melko vaatimatonta miehen palveluksia kohtaan.
 
Viestejä
110
Itse näkisin mielellään jopa Penttisen nousun ykköseksi!! jos mies itse haluaa päävalmentajaksi?

Tai mitä tekee Hurmoksen entinen valmentaja Alatalo?
 
Viestejä
4,888
Toiseksi menestynein valmentaja miesten puolella lähivuosina ja sanot että huti..?
Jotkut mittaa menestyksen pelkästään kultamitaleissa Mestaruusliigassa mikä ilmeisesti Savonkin tavoitteena on ollut niin silloin......Itse en siis lukeudu niihin mutta jotkut nimimerkit selvästi kyllä.
 
Viestejä
1,099
Jos on ollut liigassa eniten rahaa käytössä pelaajiin jo muutamana vuotena ja jäädään kerta toisensa jälkeen tavoitteista niin siinä on jo mittaria tarpeeksi.
 
Viestejä
3,026
Jos on ollut liigassa eniten rahaa käytössä pelaajiin jo muutamana vuotena ja jäädään kerta toisensa jälkeen tavoitteista niin siinä on jo mittaria tarpeeksi.
Luulempa että Savolla ei ole ollut suurin bukjekti.
Dole kuitenkin raapinut mitalin melkein joka vuosi Valepa ollut se kivi Dolen kengässä joka vienyt kullan, tosin Suomen Cupissa pari kultaa, kaikki kunnia Dolelle Savon ajoilta.
 
Viestejä
3,834
Kangaskokkoa ei kyllä suosittelisi kenellekkään… Satun vielä pitämään Savo volleysta niin toivon että kuka tahansa muu sinne koutsiksi.
Toivomusponttasi luultavasti ei noteerata, ellet sitten sattumalta ole päättävässä roolissa Savon organisaatiossa.Ja näillä esittämilläsi näytöillä eli valmennustietoudella et taida sinne kuuluakaan.
 
Viestejä
355
Kiitoksia Savo kaudesta 2023-2024! Oli aikamoinen vuoristorata ja ehkä neljäs sija oli ansaittu.

Kiitos myös Timo "Dole" Tolvanen! Kritiikkiä tuli myös itseltäni, mutta hyvin on mennyt, vaikka se mestaruus jäikin uupumaan. Ja olet kyllä väriläiskä suomalaisessa lentopallossa. Tämä harmaantuvien ukkojen laji tarvitsee sinun kaltaisia persoonia. Toivon , että näemme sinut kentän laidalla jatkossakin.
 
Viestejä
458
Asiaton käytös.
Neljänneksi liigan suurimmalla budjetilla...aivan upeeta ja mahtavaa ! Voi joukkuetta, kun joutuu kuuntelemaan paluumatkan pikkumiehen pätemistä. Mutta jotain hyvääkin - sekunda-elvis has left the building. Ura jatkunee Italian tai Puolan huippujoukkueissa, ha-haa !. Ylläpidon h*m*r*nkk*r*t, perästä kuuluu.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös