Verkkovirhe

Savo Volley 2023-2024

Viestejä
4,712
Kuka olisi uskonut tätä muutama kuukausi sitten. Itse en.

Lämpimät onnittelut Savoon! Urheilu on kyllä hienoa.
Jeps. Eì tunnistanut samoiksi pelureiksi, jotka nysväsivät ja pelkäsivät palloa, esim. vielä sen Valepatappion viidennen erän lopun aikoihin. Tase on kuin onkin onnistunut kasaamaan joukkueensa uudelleen. Loppukausi tulee olemaan mielenkiintoinen. Kantsii pleijareissa vältellä viimeiseen saakka tätä joukkiota.
 
Viestejä
1,283
Varmasti oli monelle palstalaiselle yllätys ja ovat kovin pettyneitä Savon voittoon !! Minäkään uskonut ois tollasta ryhtiliikettä👍Tässähän tää urheilun suola koskaan varmaksi tiedä.Saas nähdä yllättääkö Puijjo vie naisissa Kuusamon,se taitaa olla liian iso temppu nyt....
 
Viestejä
88
Varmasti oli monelle palstalaiselle yllätys ja ovat kovin pettyneitä Savon voittoon !! Minäkään uskonut ois tollasta ryhtiliikettä👍Tässähän tää urheilun suola koskaan varmaksi tiedä.Saas nähdä yllättääkö Puijjo vie naisissa Kuusamon,se taitaa olla liian iso temppu nyt....
Naulan kantaan😄 olen vähän pettynyt, mutta vai syystä että aina kun oma suosikkijoukkue ei ole mukana niin kannatan ennakolta heikompaa joukkuetta. Mutta kaikki kunnia Savolle
 
Viestejä
4,883
Savon roadshow on ainakin onnistunut saamaan oikean vastustajan Pielaveden "lato-otteluun" kun Tiikerit saapuu sinne vieraaksi. On aika kotoisa olo varmaan vierailla kun omakin kotisali on sellainen että väliverhot roikkuu puolessa välissä lattian ja katon välissä. Kyllä nämä tämäntyyppiset salit ovat irvikuvia lentopallo nimisen lajin pelaamiselle. Se on minun mielipide.
 
Viestejä
3,559
Savon roadshow on ainakin onnistunut saamaan oikean vastustajan Pielaveden "lato-otteluun" kun Tiikerit saapuu sinne vieraaksi. On aika kotoisa olo varmaan vierailla kun omakin kotisali on sellainen että väliverhot roikkuu puolessa välissä lattian ja katon välissä. Kyllä nämä tämäntyyppiset salit ovat irvikuvia lentopallo nimisen lajin pelaamiselle. Se on minun mielipide.
Tästä salista on helppo olla samaa mieltä..
 
Viestejä
1,527
Savon roadshow on ainakin onnistunut saamaan oikean vastustajan Pielaveden "lato-otteluun" kun Tiikerit saapuu sinne vieraaksi. On aika kotoisa olo varmaan vierailla kun omakin kotisali on sellainen että väliverhot roikkuu puolessa välissä lattian ja katon välissä. Kyllä nämä tämäntyyppiset salit ovat irvikuvia lentopallo nimisen lajin pelaamiselle. Se on minun mielipide.
Olkaa huoleti. Tuohon Kukkulan salitilanteeseen on tulossa muutos.
Rakennustyöt on juuri aloitettu ja valmista on joskus ens vuoden lopulla.
 
Viestejä
3,025
Tästä salista on helppo olla samaa mieltä..
Juu samaa mieltä toivottavasti Savilahteen saadaan Savolle kunnollinen sali.
Saleja helppo arvostella pienillä kunnilla ei kuitenkaan ole varaa rakentaa parempia, lentopallo niin pieni laji Suomessa että kunnon areenoja on vähän ja väärissä kaupungeissa nyky joukkueille.
 
Viestejä
1,283
Eihän niitä lentopallolle pelkästään tehdä saleja.Tuppaavat lopettaan noi pikkukuntien koulutkin !! Savolle hyvä pelipaikka Kuopio,nyt kun luola valmistuu.Kokkolassa muuten noin 50 tuhatta asukasta ,joten ei niin mahdottoman iso kaupunki.....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös