Verkkovirhe

Savo Volley 2022-2023

Viestejä
1,297
Yllätysveto. Etenkin pelaajan taholta. Metsäfirmalla käsittääkseni hyvä työpaikka ja asuu Turun vieressä.
Taas nähtiin, ettei aina niin luotettava HTT ole joka kerta oikeassa. TuToonhan Toiviaista huhuiltiin.
 
Viestejä
1,766
Yllätysveto. Etenkin pelaajan taholta. Metsäfirmalla käsittääkseni hyvä työpaikka ja asuu Turun vieressä.
Taas nähtiin, ettei aina niin luotettava HTT ole joka kerta oikeassa. TuToonhan Toiviaista huhuiltiin.

Kyllähän tämä siirto on mieluinen ja tässä aletaan parin kuukauden päästä vesi kielellä odottamaan pelejä. Itse asiassa jo nyt kädet syyhyävät.
SAVO(y)
 
Viestejä
1,527
Savolle täyet kympit uuden sopparin tiedotuksesta! ...ja tietenkin itse sopimuksesta.
Toinen kymppi siitä, että TT on lisätty LMLn Savon sivuille heti samana päivänä.
Arvostan...
 
Viestejä
3,017
Olen jostain lukevinani että loppuviikosta Savo Volley saattaa julkaista pari uutta nimeä, miten tärkeitä ja vahvoja nimiä sitä ei sanottu.
 
Viestejä
4,879
Olen jostain lukevinani että loppuviikosta Savo Volley saattaa julkaista pari uutta nimeä, miten tärkeitä ja vahvoja nimiä sitä ei sanottu.
Eipä sieltä äkkiä katsottuna puutu kuin joku nuori yp opettelemaan liigavauhtia ja ehkä toinen libero. Mutta sekään ei välttämätön kun joka paikan höylä Toiviainen on rosterissa
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös