Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Viestejä
1,283
Nyt täytyy kyllä sanoa ilkeesti! Ei kyllä kehitä ketään pelaajaa eikä lajia,viemällä tollaseen 70 luvun halliin Savon hyvän joukkueen😏On ninkun olis sosiaalitoimiston puolesta käydään näyttämässä että tämmönenkin peli olis Kuopiossa.Olin meinaan paikalla☝Olis kivatietää mitähän noi Duksinkin pelaajatkin ajatteli! Joroisten parasta oli kun kaveri jää eläkkeelle 40v palveluksesta Joroisten kunnalta😊Palkittiin pelissä.
 
Viestejä
1,766
Hyvä halli, jonka kaikki ovat hyväksyneet.
Kovac on huima ja kehittää peliään. Thank you!!
Miki Jauhiainen - niin mitä voi sanoa? Fantastinen peli!
 
Viestejä
3,025
Nyt täytyy kyllä sanoa ilkeesti! Ei kyllä kehitä ketään pelaajaa eikä lajia,viemällä tollaseen 70 luvun halliin Savon hyvän joukkueen😏On ninkun olis sosiaalitoimiston puolesta käydään näyttämässä että tämmönenkin peli olis Kuopiossa.Olin meinaan paikalla☝Olis kivatietää mitähän noi Duksinkin pelaajatkin ajatteli! Joroisten parasta oli kun kaveri jää eläkkeelle 40v palveluksesta Joroisten kunnalta😊Palkittiin pelissä.

Olin meinaan minäkin paikalla ja ihan erilainen käsitys tuli pelistä.
Kuopiossa ei voitu pelata rokotusten takia joten peli oli viety Joroisiin.
Peli oli mielenkiintoinen, välillä on vaan kivaa että pelaajat ovat lähellä.
Halli oli pienehkö ja matalakin mutta ihan samanlainen molemmille joukkueille.
Kyllä yleisö oli hyvin mukana koko ottelun ajan eikä mitään kortteja näytetty koko pelissä.
Harvinaisen paljon nuoria oli noin 400 katsojan joukossa.
No seuraava kotipeli on Siilinjärvellä jossa kaikki on suurempaa ja sali korkeampi.
Saadaan olla tyytyväisiä että voidaan pelata edes näin koronan jälkeen.
Saattaa olla että tällaisella paikkakunnalla jossa ei aikaisemmin ole pelattu tämäntason lentopallo otteluita saa innostumaan nuoria lajin pariin.
 
Viestejä
1,283
Minä ajattelen sen niin kun Ouluunkin tuli uusihalli,että tätä vietäs isompiin eikä pienempiin halleihin! Jos tykkää kun kahvilaan mahtuu 4-8 ja vessaan yksi.En näe tulevaisuutta noissa pikkupaikkakunnan halleissa. Oma kotisali ja hyvät palvelut ainoo tie menestykseen.Tunnelmaa ei ollut olleenkaan vaikka Perälä koitti hehkuttaa kovin.Valepa esiintyy isoilla areenoilla,sen ymmärrän☝️
 
Viestejä
1,283
Ja vielä! Noissa sitten korona leviää satavarma kun happee vähän tarjolla! Saa vie illan pääosanesittäjätkin kun metrin päässä kentästä😏
 
Viestejä
3,025
Minä ajattelen sen niin kun Ouluunkin tuli uusihalli,että tätä vietäs isompiin eikä pienempiin halleihin! Jos tykkää kun kahvilaan mahtuu 4-8 ja vessaan yksi.En näe tulevaisuutta noissa pikkupaikkakunnan halleissa. Oma kotisali ja hyvät palvelut ainoo tie menestykseen.Tunnelmaa ei ollut olleenkaan vaikka Perälä koitti hehkuttaa kovin.Valepa esiintyy isoilla areenoilla,sen ymmärrän☝

Se vähän riippuu se tunnelma kumman joukkueen kannattaja on.
Uskon että ankkojen fanit ei oikein nauttineet mutta uskon että Savon fanit nautti tunnelmasta.
En nyt väitä että pienissä saleissa on parempi tunnelma, on vaan erilaisia tilanteita joissa joudutaan pelaamaan.
Jos olen oikein ymmärtänyt on Kuopioonkin tulossa oikea palloiluhalli Kuopiohallin lisäksi että toivoa on että pienistä saleista ehkä päästään.
 
Viestejä
3,559
Minä ajattelen sen niin kun Ouluunkin tuli uusihalli,että tätä vietäs isompiin eikä pienempiin halleihin! Jos tykkää kun kahvilaan mahtuu 4-8 ja vessaan yksi.En näe tulevaisuutta noissa pikkupaikkakunnan halleissa. Oma kotisali ja hyvät palvelut ainoo tie menestykseen.Tunnelmaa ei ollut olleenkaan vaikka Perälä koitti hehkuttaa kovin.Valepa esiintyy isoilla areenoilla,sen ymmärrän☝
Minäkin olin paikalla ja miesten vessassa oli ainakin 5 pönttökoppia ja saman verran pisuaareja. Missähän vessassa kävit? Ei nyt ihan mitä tahansa soopaa tarviis kirjoittaa.. 🙈
Parasta pelipaikassa että paikkakunnalla ei ole ennen mestaruusliigaa pelattu, paljon nuorisoa katsomossa kuten mainittu ja tupa täynnä sekä hyvä tunnelma. Ikävää että Kuopion sali tilanne on mikä on eikä Savo voi siellä vielä pelata koronarokotusten takia.
 
Viestejä
1,283
Tunnelmaan voi riittää sekin kun itellä fiilinki päällä.Vaikka muut nukkus torkkupeiton kans takahuoneessa.Savo on ansainnut isomman kotisalin ja pääpaikan Kuopiossa🙏Se siitä!!
 
Viestejä
3,025
Valmentajahan se päättää ketkä pelaa tietenkin mutta samaa mieltä että Kasperia voisi kokeilla joskus.
Noo sunnuntaina mennään kannustamaan Savoa.
 

Ryynäsen Topi



Sekä Dole Tolvanen, että Olli kuoksa olivat molemmat sitä mieltä, että Ettan paikka sarjataulukossa olisi paljon korkeammalla, kuin nykyinen sijoitus sarjataulukon viimeisenä.

Kerrankin voi sanoa, että sarjataulukko ei kerro kokonaistotuutta sarjan tämähetkisestä tilanteesta.

Viimeisenä oleva Etta pesi kirkkaasti sarjaa johtavan Savon.
 
Viestejä
3,559
Koko porukka oli pihalla eilen, tuosta on ainakin helppo parantaa, jokaisen. Etta oli kyllä hyvä ja taktiikka toimi loistavasti, ei jääny epäselvää kumpi oli päivän parempi. Huomenna hyvässä vireessä oleva Lakkapää uuden Belizen yp:n kera on hyvä mittari miten Savo saa eilisen sukelluksen nollattua, vai saako. Veikkaan, Veikan tämän päivän 18-v synttäreiden kunniaksi, että 3-1 menee huominen peli.
 
Viestejä
3,025
Koko porukka oli pihalla eilen, tuosta on ainakin helppo parantaa, jokaisen. Etta oli kyllä hyvä ja taktiikka toimi loistavasti, ei jääny epäselvää kumpi oli päivän parempi. Huomenna hyvässä vireessä oleva Lakkapää uuden Belizen yp:n kera on hyvä mittari miten Savo saa eilisen sukelluksen nollattua, vai saako. Veikkaan, Veikan tämän päivän 18-v synttäreiden kunniaksi, että 3-1 menee huominen peli.
Samaa Veikkaa veikkaan minäkin, ei Lelu pettänyt pahiten eilenkään mutta jotain on tehtävä ja Zhbankov
On vissiin vielä pois ja keskimiehiä on hyviä jäljellä, eli Kasper ja Veikka on joita voisi huomenna käyttää kentällä, uskon että Dole on viettänyt unettoman yön ja miettinyt huomisen pelin pelaajat huolella.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös