Verkkovirhe

Savo Volley 2021-2022

Viestejä
3,855
Tuskin millään yksittäisellä jutulla "pankkia räjäytetään". Markkinointi pitää olla tänä päivänä erittäin monikanavaista, varsinkin jos tavoitellaan nuorempaa yleisöä. Jotenkin tuntuu hullulta, että täällä kritisoidaan sitä ja samalla toivotaan nuorempaa yleisöä katsomoihin.

Jos teillä on parempia konsteja, kuin Savolla+Rainella kumppaneineen, niin lukisin mielelläni niitä. Aika paljon asiaa seuroissa pohditaan...
en kyllä ole huomannut vastaavaa keskustelua"sirkustemppujen "tarpellisuudesta muiden joukkuelajien keskuudessa. Kertooko se sitten: A. lentisväki edelläkävijä B. muut on jo tehneet C. ei tarvetta D.jokin muu syy 🥴
 
Viestejä
10,901
Väärin luultu, korjataas nyt että Raine irtisanoitui itse Savon hommista kun uusi työtarjous tuli eteen.

Eikös Raine ollut 2020 vuodesta osa-aikainen tapahtuma- ja markkinoin
en kyllä ole huomannut vastaavaa keskustelua"sirkustemppujen "tarpellisuudesta muiden joukkuelajien keskuudessa. Kertooko se sitten: A. lentisväki edelläkävijä B. muut on jo tehneet C. ei tarvetta D.jokin muu syy 🥴


Kukin taaplaa tyylillään. Jokainen seura markkinoi, viestii ja tiedottaa omalla tavallaan. Seurojen brändi ja arvot eroavat toisistaan kuten toimintaympäristö. Tekijätkin vaihtelevat. Joillakin on palkattua henkilökuntaa tai resursseja ostaa palveluja ulkopuolelta. Osa toimii talkoopohjalta. Osaaminen vaihtelee.

Savo Volley on vetänyt omaperäisellä tyylillään. Osa tykkää. Osa ei. Plussaa on ainakin se, että Savo Volley herättää tunteita ja erottuu. Itse en näistä kummelimaisista jutuista innostu heittämään voltteja. Mutta jos tukijat ja fanit tykkäävät, niin mikäs siinä.
 
Viestejä
3,855
Savo Volley on vetänyt omaperäisellä tyylillään. Osa tykkää. Osa ei. Plussaa on ainakin se, että Savo Volley herättää tunteita ja erottuu. Itse en näistä kummelimaisista jutuista innostu heittämään voltteja. Mutta jos tukijat ja fanit tykkäävät, niin mikäs siinä.
Joo, kyllähän Sawon "vitsit " naurattaa mutta en oikein osaa yhdistää tätä lentopallon markkinointiin kun sisäpiirissä askarrellaan.jos tavoitellaan laajempia katsojamääriä konstit pitää olla markkina- ja asiakas- lähtöisempiä.
 
Viestejä
3,590
Jos kattelee liigaseurojen seuraajamääriä somessa ja miettii minä aikana mikäkin joukkue on seuraajat saanut niin Savo pesee muut puhtaasti 100-0, kai silloin jotain on oikein tehty markkinointipuolella... 🤷‍♂️
Uskallan väittää ettei muissakaan lajeissa moisessa ajassa ole noihin lukemiin päästy. Miellyttää palstalaisia tai ei mutta luvut kertoo faktan Savon somettamisesta!
 
Viestejä
4,938
Aika hyvin näköjään Savon juttuja seurataan, jo se on positiivinen asia, se että kaikki ei tykkää niistä on ihan normaalia kateutta.
Itsekkään en pidä yhtään noista Savon tekemistä jutuista mutta se ei ole kyllä kohdaltani minkäänlaista kateutta. En vaan tykkää mutta ei tuollaisia juttuja kyllä kadehtia voi. Myötähäpeä on oikea sana joidenkin tekeleiden kohdalla ollut . Mutta kuten monesti sanottu.Jokainen tekee omalla tyylillään ja se on hyvä että puhetta ja parran pärinää riittää.
 
Viestejä
1,077
en kyllä ole huomannut vastaavaa keskustelua"sirkustemppujen "tarpellisuudesta muiden joukkuelajien keskuudessa. Kertooko se sitten: A. lentisväki edelläkävijä B. muut on jo tehneet C. ei tarvetta D.jokin muu syy 🥴
En kyllä maininnut missään sirkustempuista. Yritykset putkifirmoista lähtien ovat hyvin aktiivisia somessa ja varsinkin rakastamasi jääkiekon liigajoukkueet. Sirkustemppujen edelläkävijä taisi olla Pelicans hauskoilla "äijävideoillaan". Taisi tulla isoja katsojamääriä ja ihasteluja ulkomaita myöten.
 
Viestejä
3,855
En kyllä maininnut missään sirkustempuista. Yritykset putkifirmoista lähtien ovat hyvin aktiivisia somessa ja varsinkin rakastamasi jääkiekon liigajoukkueet. Sirkustemppujen edelläkävijä taisi olla Pelicans hauskoilla "äijävideoillaan". Taisi tulla isoja katsojamääriä ja ihasteluja ulkomaita myöten.
Kyllähän näissä markkinointihommissa näkyy miten kohderyhmän ikä vaikuttaa. Me 60+ ei olla sitä aktiivisinta somekansaa joten ohi menee. Mutta hyvä on että johonkin osuu(y)
 
Viestejä
1,077
Itse tykkään näistä hauskoista tarinoista. Toki joskus tulee huteja, kun budjetit on aika pieniä. Isolla rahalla saa laatua, itse pidän esim. golfin European Tourin tarinoista.

 
Viestejä
3,590
Kyllähän näissä markkinointihommissa näkyy miten kohderyhmän ikä vaikuttaa. Me 60+ ei olla sitä aktiivisinta somekansaa joten ohi menee. Mutta hyvä on että johonkin osuu(y)
Eikös se silloin osu nuorempaan sukupolveen kun +60 menee ohi, ja taitaa tästä nuoremmasta väestä olla pulaa katsomoissa ympäri Suomen. Hyvä että joku yrittää heitäkin houkutella paikanpäälle ja mikä parasta, se näköjään herättää tunteita, ja on noteerattu koko valtakunnassa.
 
Viestejä
1,294
Häiritsee pelaajien toimia! Ei ne jaksa kun kovat treenit juosta tollasissa sirkusjutuissa😥Nyt Savolla markkinoinnissa uudet tuulet☝️
 
Viestejä
3,061
Jo se että herättää ihmisissä erilaisia tunteita on hyvä juttu, ei varmaan ole mitään asiaa josta kaikki ovat samaa mieltä.
Eikös se pyörämatka Vieremälle esimerkiksi ollut kuntolenkki, tosin osa joukkueesta ei jatka joukkueessa.
Raine on hyvä tällaisissa vaikka ei olekkaan mukana joukkueessa kun osa aikaisesti.
Ruennut yhä enemmän pelottamaan tämä korona sisäpalloilun tilanteesta.
 
Viestejä
1,294
No siinä on mies vapaana muillekkin seuroille! Valepan pelurit lanamiehenä Tampereen piitsikisoissa! Joten talkoot kunniaan👍Valepa taitaa ne kyllä järjestääkkin.
 
Viestejä
336
Jos kattelee liigaseurojen seuraajamääriä somessa ja miettii minä aikana mikäkin joukkue on seuraajat saanut niin Savo pesee muut puhtaasti 100-0, kai silloin jotain on oikein tehty markkinointipuolella... 🤷‍♂️
Uskallan väittää ettei muissakaan lajeissa moisessa ajassa ole noihin lukemiin päästy. Miellyttää palstalaisia tai ei mutta luvut kertoo faktan Savon somettamisesta!
Voi olla t0tta. Mutta sieltä somesta ei voiteta yhtään peliä kentällä.
 
Viestejä
1,330
Aika ihmeissäni seuraan tätä keskustelua.
Liiton tiedotus on olematonta, monen seuran niinikään. Nyt eritoten Savo yrittää, vähän 'epäperinteisilläkin' keinoin herättää mielenkiintoa. Se on hyvä. Myötähäpeästä ym pääsee eroon sillä, kun esim näitä videoita ei katso. Some,kotisivut,paikallis/maakuntalehdet...kaikissa on hyvä näkyä.
 
Viestejä
3,061
Sitä minäkin olen ihmetellyt että mitä väärää siinä on jos Savo vähän yrittää muuttaa jotain jossa mitään ei tapahdu. No se myötähäpeä on tyhmintä mitä ikinä olen kuullut, eihän niitä ole pakko kuunnella tai katsoa, vetäytyy vaan sinne jonnekin missä kaikki toimii ja osataan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös