Verkkovirhe

Savo Volley 2020-2021

Viestejä
289
Hopea ei oo häpeä. Seurahistorian ensimmäinen mitali on kuitenkin kova saavutus.
Tänään ei puristus riittänyt ja Valepa oli parempi. Tästä on kuitenkin hienoa jatkaa Savon tarinaa. Iso käsi joukkueelle, valmennuksella, staffille ja koko Savo perheelle 🥈👏🏻
 
Viestejä
3,492
Pari kommenttia pelaajilta Savon Sanomista:
Siltala: En pysty enkä jaksa olla täyttä kautta maajoukkueessa. Mutta jos minut tarvitaan matkaan niin olen valmiina, pohti Siltala. Ja nähdäänkö ensi kaudella Savossa: Yleisö pitää saada mukaan peleihin, muuten en pelaa, hän arvioi.
Räsänen: Halusin imeä Valepan juhlahetkestä kaiken energian, että ensi vuonna olemme entistä valmiimpia, Savon riveissä jatkava Räsänen muistutti. Kun kausi päättyy tällä tavalla, jättää se kaikille meille nälkää. Palaamme entistäkin vahvempina.
 
Viestejä
5,647
Pari kommenttia pelaajilta Savon Sanomista:
Siltala: En pysty enkä jaksa olla täyttä kautta maajoukkueessa. Mutta jos minut tarvitaan matkaan niin olen valmiina, pohti Siltala. Ja nähdäänkö ensi kaudella Savossa: Yleisö pitää saada mukaan peleihin, muuten en pelaa, hän arvioi.
Räsänen: Halusin imeä Valepan juhlahetkestä kaiken energian, että ensi vuonna olemme entistä valmiimpia, Savon riveissä jatkava Räsänen muistutti. Kun kausi päättyy tällä tavalla, jättää se kaikille meille nälkää. Palaamme entistäkin vahvempina.

Siltalaa ei kyllä enää valitettavasti tarvita. Ehkä nyt on aika tehdä Kunnarit ja siirtyä muihin hommiin joukkueessa.
 
Viestejä
184
Mitähän lähetystä muut verkkovirheläiset ovat katsoneet, missä Savo Volleyn pelaajat lähtivät heti pelin jälkeen koppiin? Omassa lähetyksessä jokainen Savo Volleyn pelaaja ja valmentajat käyttäytyivät ihan mallikkaasti ottaen huomioon tilanteen. Nätisti jokainen haki ruusun ja mitalin pelin jälkeen ja jäi riviin ja otettiin kuvat. Kuvien jälkeen osa poistui pukkariin ja osa jäi venyttelemään, kun Valepan mitalienjako ja juhlinta alkoi. Selostajatkin siinä sanoivat, että nyt saa Savon pelaajat lähteä, eikä tarvitse jäädä kääntämään puukkoa tuoreessa haavassa. Siitä lähti Lelu ja varmasti pari muutakin.

Mielenkiintoisia spekulaatioita osalta siitä, miten tulee hävitessä käyttäytyä. Se ainakin on Ducksilta opittu, miten ei tule käyttäytyä, kun Valepa voitetaan.

Onnea Valepalle, oli viimeisessä finaalipelissä parempi. Hyvää kesää foorumilaisille ja nähdään taas syssymmällä!
 
Viestejä
2,970
Pari kommenttia pelaajilta Savon Sanomista:
Siltala: En pysty enkä jaksa olla täyttä kautta maajoukkueessa. Mutta jos minut tarvitaan matkaan niin olen valmiina, pohti Siltala. Ja nähdäänkö ensi kaudella Savossa: Yleisö pitää saada mukaan peleihin, muuten en pelaa, hän arvioi.
Räsänen: Halusin imeä Valepan juhlahetkestä kaiken energian, että ensi vuonna olemme entistä valmiimpia, Savon riveissä jatkava Räsänen muistutti. Kun kausi päättyy tällä tavalla, jättää se kaikille meille nälkää. Palaamme entistäkin vahvempina.
Mikolle erityis kiitos eilisestä pelistä oli minun mielestä Savon paras pelaaja.
Mikkonen kautta varmaan vaikeutti armeija, hyvä oli sielläkin Vänrikkinä vapautui.
Ensikaudella luulen että nähdään vieläkin kovempi Mikko kun meneellä kaudella.
 
Viestejä
4,532
Mikolle erityis kiitos eilisestä pelistä oli minun mielestä Savon paras pelaaja.
Mikkonen kautta varmaan vaikeutti armeija, hyvä oli sielläkin Vänrikkinä vapautui.
Ensikaudella luulen että nähdään vieläkin kovempi Mikko kun meneellä kaudella.
Oli paras ja minun jo vähän ikääntyneisiin silmiini näytti toiminta siltä, että voisi tulla todella kova yypee.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös