Verkkovirhe

Savo Volley 2019-2020

Viestejä
10,872
Ainakin tiedotteen sävy on, että kaikki nyt tehdyt ratkaisut vievät seuran toimintaa eteenpäin. Sijoittajia on myös jo saatu seuran taustalle perustettuun osakeyhtiöön. Siellä varmasti Sillikin voi nyt käyttää omistajan ääntä.
 

Ryynäsen Topi

- Olen aina sanonut että yksikään ihminen ei ole seuraa suurempi. Meillä on valtavan hienot yhteistyökumppanit ja talkoolaiset. Toivon että jatkossakin kaikki talkooporukan henkilöt jatkaisivat tärkeää työtään seuran taustalla. Itse olen eniten onnellinen siitä että olemme rakentaneet seurakulttuurin, jossa toimitusjohtaja on samanarvoinen kuin pyyteetön talkoohenkilö ja sama toisinpäin. Toivon sydämestäni että tämä kulttuuri tulee säilymään nyt ja aina, sanoo Siltala.


Onnea ja menestystä edelleen Savoon ja Savo Volleylle!!!

"Ei saa jäädä tuleen makamaan..." Tämän Tuntemattoman sotilaan Kariluodon kuolematon lausahdus sopii tähänkin tilanteeseen.

Uusia soppareita odotellessa.
 
Viestejä
5,650

Toivottavasti tämä on tosi hyvä asia. Uskon myös niin.

Toivottavasti tulee vielä hyviä videoita tulevalla kaudellakin. No, eihän ne sinänsä niin tärkeitä ole, mutta kuitenkin. :)
 
Viestejä
10,872
Sen verran risuja Savo Volleylle, että vasta tämän päivän tiedotteessa, joka maalaa ruusuiseksi seuran tulevaisuuden, kerrotaan, että "Koronaepidemian vaikutuksista johtuen koko henkilökuntamme lomautettiin 1.4.2020 alkaen".
Mielestäni tuon tiedon olisi voinut aikaisemminkin tiedottaa.
 
Viestejä
2,533
Sen verran risuja Savo Volleylle, että vasta tämän päivän tiedotteessa, joka maalaa ruusuiseksi seuran tulevaisuuden, kerrotaan, että "Koronaepidemian vaikutuksista johtuen koko henkilökuntamme lomautettiin 1.4.2020 alkaen".
Mielestäni tuon tiedon olisi voinut aikaisemminkin tiedottaa.
Nin onkohan sopimupelaajatkin lomautettu?
 
Viestejä
3,794
Ainakin hyvä järjestely pienentää vähän kuluja, toivottavasti tosi hyvä muutoinkin! Aika näyttää, onneksi huikeeta työtä tekevä Raine Siltala jää edes osa-aikaiseksi Savoon!
Ei ihan selvinnyt tästä tiedotteesta tai en hitaana hämäläisenä osaa tulkita savonkieltä ; mikä yhteys tällä perustettavalla yhtiöllä ja savo volleyllä on, taustayhtiö?
 
Viestejä
10,872
Viestejä
2,971
Odotteli pelaaja ja valmentaja soppareista tänään Savolta mutta tulikin vissiin isompi uutinen.
Mielenkiinnolla seuraan minkälainen juttu on kysessä, luvattiinhan tuossa pian julkaista soppareitakin.
Odotellaan jospa sieltä ylläreitäkin tulisi pelaajapuolelle ja valmentajaksi.
 
Viestejä
3,497
Odotteli pelaaja ja valmentaja soppareista tänään Savolta mutta tulikin vissiin isompi uutinen.
Mielenkiinnolla seuraan minkälainen juttu on kysessä, luvattiinhan tuossa pian julkaista soppareitakin.
Odotellaan jospa sieltä ylläreitäkin tulisi pelaajapuolelle ja valmentajaksi.
minäkii oletin että valmentaja ja 2 pelaajasopparia mutta tuutista tulikii tausta uutisia..
 
Viestejä
2,971
minäkii oletin että valmentaja ja 2 pelaajasopparia mutta tuutista tulikii tausta uutisia..

Mullikassa oli tänään juttua että Savo Volleyn uudesta osayhtiöstä tiedotetaa pikapuoliin, pelaajasoppareita on jo tehty ja valmentaja valittu.
Sawolaeseen on nyt turvattava hänellä on varmasti enempi tietoa kun minulla, varsinkin tuo valmentajan nimi kiehtoisi tietää, minulla on itsellä siihen 2 ehdokasta halvempi ja vähän ehkä kalliimpi vaihtoehto, luulen että jompikumpi heistä.
 
Viestejä
3,497
Mullikassa oli tänään juttua että Savo Volleyn uudesta osayhtiöstä tiedotetaa pikapuoliin, pelaajasoppareita on jo tehty ja valmentaja valittu.
Sawolaeseen on nyt turvattava hänellä on varmasti enempi tietoa kun minulla, varsinkin tuo valmentajan nimi kiehtoisi tietää, minulla on itsellä siihen 2 ehdokasta halvempi ja vähän ehkä kalliimpi vaihtoehto, luulen että jompikumpi heistä.
Minulla on 3 vaihtoehtoa, ja ei varmaa tietoa täälläkään.
 
Viestejä
1,068
Näillä seurojen yhtiöittämisillä on ollut meidän pienissä palloilulajeissa vähän heikohko historia. Sillä tietysti jotkut pääsee vastuistaan jos talouspuoli jo vähän...….. Mutta haasteita varmasti seuran puolella riittää. Parista kalliista kaverista ei pääse eroon ja ne pitää saada pidettyä tyytyväisinä. Ja sitten löytää vielä valmentaja joka suostuu valmentamaan joukkuetta jossa on näitä suuria nimiä.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös