Verkkovirhe

Savo Volley 2019-2020

Viestejä
3,005
Joko tällä viikolla saadaan tietää Savon puuttuva yleispelaaja.
Voisiko se olla nuori vähän pohjoisemmasta tuleva pelaaja, jos on ja se nuori pitkä poika niin hyvä.
 
Viestejä
3,441
Mielenkiintoinen siirto. Jotenkin olisi olettanut että Etta olisi ollut tulevallakin kaudella juuri se oikea joukkue kehityksen kannalta. Kuoksa ja oletusarvoisesti suurempi todennäköisyys peliajan saamiselle. Ehkä taustalla on jotain, esimerkiksi opiskeluja tm.

Samaa mieltä, kun Kuoksan mielestä mahdollisuudet ihan Venäjän liigaan saakka niin ei tahtotilat ole kuin pelaajasta kiinni.
 
Viestejä
3,441
Kuoksa on hyvä valmentaja mutta ei ole ainoa joka kykenee saamaan nuoresta tehtyä pelaajan, olisi muuten aika vähän pelaajia Suomessa.

Sorry, mutta ei Jeren ihan ydin osaamis alaa ole tuo junnujen tuominen Suomen huipulle. ps. tiedän viime vuoden 3 junnua, mutta silti hekään pompanneet viime vuonna ihan hirveästi kauden aikana. Ketäs olisi "vanhat junnut" joista hän olisi koulinut pelimiehen? Silti hän on minun silmissä "kovaa valuttaa" Suomalaisessa lentisvalmentajissa.
 
Viestejä
3,005
Sorry, mutta ei Jeren ihan ydin osaamis alaa ole tuo junnujen tuominen Suomen huipulle. ps. tiedän viime vuoden 3 junnua, mutta silti hekään pompanneet viime vuonna ihan hirveästi kauden aikana. Ketäs olisi "vanhat junnut" joista hän olisi koulinut pelimiehen? Silti hän on minun silmissä "kovaa valuttaa" Suomalaisessa lentisvalmentajissa.

Nyt kun uusi kausi on alkamassa voi katsella miten nämä "3 junnua" on kehittynyt viimekaudesta, luulen että jonkunlainen harppaus on tullut.
 
Viestejä
3,546
Tänään Kiuruvedelle, klo 18.30 Savo Volley - Tiikerit, veikkaan 4-0 ja tikruille eräpisteet jää 18-23/erä.
Mielenkiintoista nähä uudet ulkomaan pelaajat Savon mukana!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös