Verkkovirhe

Savo Volley 2019-2020

Viestejä
1,318
Ei ollut tänään uusista pelipaidoista VaLePalle piristystä. Mutta ei ollut MEskon kasvoilla yhtään hymyä näkyvissä myöskään. En oikein muista nähneeni noin totista passaria.
Mutta hieno peli tämä lentopallo ja hieno oli Pielaveden ilta,
Seitsikko ja Väliaho olivat vireessä. Niin upeita suorituksia, pitkiäkin ralleja, jotka Savo yleensä vei.
Kiitos ja tsemppiä vaan!
Miro on todellinen kultakimpale Savolle -hirmuisia lyöntejä. Pari ulkomaalaista vierelläni ihmetteli - myöskin!
Taitaa Mesko kaivata Kaurtoa. Ei oikein keskeltä peli auennut. Jos Pettersson olis tehnyt ne pisteet mitä piti tehdä, niin olis voinut kääntyä toisinkin päin. Harvoin Meskon passatessa on keskareilla noin surkeat tehot.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
466
Taitaa Mesko kaivata Kaurtoa. Ei oikein keskeltä peli auennut. Jos Pettersson olis tehnyt ne pisteet mitä piti tehdä, niin olis voinut kääntyä toisinkin päin. Harvoin Meskon passatessa on keskareilla noin surkeat tehot.
Näin on.Karjarinnalla edelleen vaikeuksia passarin kanssa mutta niin on aikaisempina vuosinakin ollut nuorilla pelureilla meskon kanssa.
 
Viestejä
3,544
Syötöt taisivat oikeastaan pääosin tulla tänään Mirolle - kunnialla selviytyi. Mutta saa olla eri mieltä.
Miron työmäärä 47 vastaanottoa 62 prosenttia tehoilla ja 32 passia 56 prosentin tehoilla on minusta loistava suoritus. Ja pari pommia oli kyllä sellaisia että en ole ihan äsken livenä Suomessa nähny. 20/+10 hyvä saldo ja Savon paras tänään.
Severi on kehittyny kesällä ja ulkomaan hankinnat on onnistunut. Lelu kun pääsee vielä huippu kuntoon niin eiköhän keväällä nähdä pelejä pitkään.
Savon roadshow salit on kyllä huikean näkösiä, kaikki lattia- ja laitamainokset mustavalkeita ja se jätti taustalakana on livenä näyttävä!
Edit: toki ledit pyörittää keskellä muutakin väriä kuin mv..
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
3,812
Miron työmäärä 47 vastaanottoa 62 prosenttia tehoilla ja 32 passia 56 prosentin tehoilla on minusta loistava suoritus. Ja pari pommia oli kyllä sellaisia että en ole ihan äsken livenä Suomessa nähny. 20/+10 hyvä saldo ja Savon paras tänään.
Severi on kehittyny kesällä ja ulkomaan hankinnat on onnistunut. Lelu kun pääsee vielä huippu kuntoon niin eiköhän keväällä nähdä pelejä pitkään.
Savon roadshow salit on kyllä huikean näkösiä, kaikki lattia- ja laitamainokset mustavalkeita ja se jätti taustalakana on livenä näyttävä!
Edit: toki ledit pyörittää keskellä muutakin väriä kuin mv..
Joo, peliä näkemättä AL:n toimittaja antoi Määttäselle arvonimen peippimäättänen tai jotain sinnepäin, toivottavasti Miro ei nyt sortuisi pehmoiluun kun on tilausta majussakin kovalle laiturille.
Sawo on saanut hyvän startin ja toivottavasti se kantaa loppuun asti, vaihtomiehet pitää olla kunnossa muuten käy huonosti pitkässä sarjassa. Aika kovalla riskillä se Valepakin pelaa siellä passaripuolella, edelleen.
 
Viestejä
5,688
Joo, peliä näkemättä AL:n toimittaja antoi Määttäselle arvonimen peippimäättänen tai jotain sinnepäin, toivottavasti Miro ei nyt sortuisi pehmoiluun kun on tilausta majussakin kovalle laiturille.
Sawo on saanut hyvän startin ja toivottavasti se kantaa loppuun asti, vaihtomiehet pitää olla kunnossa muuten käy huonosti pitkässä sarjassa. Aika kovalla riskillä se Valepakin pelaa siellä passaripuolella, edelleen.

Määttäsellähän mielestäni on ollu se ongelma vähän, että osaa lyödä kovaa, mutta muita vaihtoehtoja juuri ei ole ollut. Hyvin tuo eilen ainakin hyökkäs ja anto kättäkin kyllä ihan reippaasti välillä.

.
 
Viestejä
3,544
Miro oppinu hyökkäämään muutenkin kuin täysillä silmät kiinni, mulle ei ole ainakaan väliä onko se peippi vai tykkilyönti jos pallo kuolee vastustajan puolelle... ;)
 
Viestejä
5,688
Miro oppinu hyökkäämään muutenkin kuin täysillä silmät kiinni, mulle ei ole ainakaan väliä onko se peippi vai tykkilyönti jos pallo kuolee vastustajan puolelle... ;)

Oleellisinta on tunnistaa se, että milloin kannattaa lyödä kovaa ja milloin peipata jne. Toki aina ei ole mahdollista valita.
 
Viestejä
3,812
Oleellisinta on tunnistaa se, että milloin kannattaa lyödä kovaa ja milloin peipata jne. Toki aina ei ole mahdollista valita.
Kun ei nyt vaan jäisi päälle tämä peippivaihde, niitä peippimiehiä on majussa jo ihan riittävästi, tosimies ei peippaa:LOL::LOL::LOL:
 
Viestejä
1,503
Miro oppinu hyökkäämään muutenkin kuin täysillä silmät kiinni, mulle ei ole ainakaan väliä onko se peippi vai tykkilyönti jos pallo kuolee vastustajan puolelle... ;)
Mirolla on aina ollut valikoimassa kovien lyöntien lisäksi peipit ja biitsikentiltä tutut rollit, myös syötöissä. Olen aina ihmetellyt näiltä mm. muutaman ottelun nähneiltä tai mielipiteen lainaajilta tulleita teräviä kommentteja. Jos joku Miron tyyliä vain tykittelynä arvostellut kertoo nähneensä hänen pelejään minua enemmän, kertokaa ihmeessä, miten ja missä. 😁
 
Viestejä
3,544
Mirolla on aina ollut valikoimassa kovien lyöntien lisäksi peipit ja biitsikentiltä tutut rollit, myös syötöissä. Olen aina ihmetellyt näiltä mm. muutaman ottelun nähneiltä tai mielipiteen lainaajilta tulleita teräviä kommentteja. Jos joku Miron tyyliä vain tykittelynä arvostellut kertoo nähneensä hänen pelejään minua enemmän, kertokaa ihmeessä, miten ja missä. 😁
Itse tarkoitin että huomattavasti enempi on tullut järkeä hyökkäyksiin verrattuna viime kauteen, useampi passi mistä viime kautinen Miro olisi paukauttanut täysillä, päättyi järkevään peippiin tai rolliin pisteen muodossa Savolle..
 
Viestejä
302
Itse tarkoitin että huomattavasti enempi on tullut järkeä hyökkäyksiin verrattuna viime kauteen, useampi passi mistä viime kautinen Miro olisi paukauttanut täysillä, päättyi järkevään peippiin tai rolliin pisteen muodossa Savolle..
^Tämä
Kun kaverilla on työkalupakissaan hyvä valikoima, niin kysymys onkin siitä että osaa tunnistaa tilanteet milloin mitäkin "instrumenttia" käyttää. Mirolla on niin kova potentiaali nousta kovan luokan yp:ksi ettei sellaista ihan joka pojalla ole. Vaikka en voikaan sanoa nähneeni yhtä monta peliä häneltä kuin eräs toinen kirjoittaja täällä, niin uskallan sen verran sanoa että jonkinlainen maltti ja tilanteiden tunnistaminen ei ole ollut ihan vahvin osa-alue. Uskon ja toivon, että kokemus ja hyvä valmennus tuo parannusta tähän.
 
Viestejä
3,003
Ja sama meuhkaaminen jatkuu tänäänkin(n)

Aika monta ottelua 30v aikana katsonut mutta en ainakaan minä huomannut eilen Pielavedellä kun kovaa asiallista kotijoukkueen kannustusta siis vaan kotijoukuuen kannustusta en huomannut minkäänlaista muuta ja kuuluttaja oli hyvä , olen kuulut niitä kiljukauloja kuuluttajana jossain paikoissa kyllä.
 
Viestejä
466
Kyllä on Severi näyttäny olevan taas pelipäällä! Niinkö vaan ensi kesänä nostaa itsensä maajoukkueeseen? Kuus torjuntaa on ihan hyvä.
Savonsalmi kyllä kehittynyt ison askeleen viime kaudesta mutta Akaan taktiikka jättää Savonsalmi torjumatta oli tänään väärä.Maajoukkueeseen ei kyllä vielä mitään asiaa on muita keskareita kyllä Savonsalmen edessä
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös