Verkkovirhe

Savo Volley 2019-2020

Ana

Juu. Heiskanen ja Cielavs saanee vastuuta nyt. Ja Lelulle tulloo passia vielä reilummin...
 
Viestejä
3,559
Toivottavasti vanhempien ukkojen paikat kestää ”ylityöt”. Sillikin 2 vimosta peliä ollu pois kokoonpanosta, toivottavasti vain pienessä keväthuollossa..
 
Viestejä
1,439
Eipäs hätäillä.Jos kaikki menee optimaalisesti mies voi hyvin olla pudotuspeleissä kehissä. Näissä on vaikea ennustaa toipumisaikaa. 4-6 vko on yleisimmät. Yksilöllistä ja itsestä melko paljon kiinni
Vaatimustaso Määttäsen olkapäälle on kova, 4-6vkoa kuulostaa kovinkin optimistiselta työnkuva huomioiden. Onko missään paljastettu tarkempaa vammaa? Savon Sanomat maksumuurin takana.

Toivottavasti ei tehdä leikkaamalla huonompaa, käsittääkseni olkapäässä meni jotain lyöntisuoritusten lomassa ilman kummempaa vammaa siksi ihmetyttää miksi puukon alle on joutumassa.
 
Viestejä
3,828
Eipäs hätäillä.Jos kaikki menee optimaalisesti mies voi hyvin olla pudotuspeleissä kehissä. Näissä on vaikea ennustaa toipumisaikaa. 4-6 vko on yleisimmät. Yksilöllistä ja itsestä melko paljon kiinni
Joo ei kuulosta kovin pahalta,nuoret miehet toipuu nopeesti. (y)
 
Viestejä
10,895
eiköhän lääkärit tiedä paremmin kuin käsität toisten vammat näkemättä sitä, vai oletko kelan lääkäreitä? ;)

Sawolaenen on kuin pukki kaalimaan vartijana ja napakasti löytyy neuvot nimimerkki Rapakunnolle. Minä olen huomannut, että tunnut tietävän, osaavan ja hallitsevan Vantaa Ducksin asiat paremmin kuin me arjen talkoolaiset. Fanikamerankin olisit saanut toimimaan heti paketin saavuttua Lumon hermokeskukseen.
 
Viestejä
3,559
Sawolaenen on kuin pukki kaalimaan vartijana ja napakasti löytyy neuvot nimimerkki Rapakunnolle. Minä olen huomannut, että tunnut tietävän, osaavan ja hallitsevan Vantaa Ducksin asiat paremmin kuin me arjen talkoolaiset. Fanikamerankin olisit saanut toimimaan heti paketin saavuttua Lumon hermokeskukseen.
Anteeksi vaan kun halusin että saatte fanikameran näkymään, ducksien toimintaa en muuten ole kommentoinut, tsemppiä!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös