RaivoEinomies Porkkakoski kirjoitti: Mitä nimeä tästä perinteisestä seurasta virallisesti käytetään tällä kaudella - Rantaperkiön Isku Volley vai pelkkä Isku Volley?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RaivoEinomies Porkkakoski kirjoitti: Mitä nimeä tästä perinteisestä seurasta virallisesti käytetään tällä kaudella - Rantaperkiön Isku Volley vai pelkkä Isku Volley?
Jari Perkiö varmaan peukuttaa Rantaperkiötäwaltsu kirjoitti: Kyllä mielestäni Rantaperkiön Isku olisi miljoona kertaa parempi nimi tamperelaiselle lentopallojoukkuelle kuin joku -volley. 1990- luvulla oli amerikka hieno maa ja enklanninkielen käyttö cool. Joku meni vaihtamaan muodin mukaisesti vanhan hienon nimen Iskuvolleyksi. Voitaisiin palata suomen kielen mukaisiin nimiin.
Olihan se hieman hämmentävää. Mutta näin oli Jouko Lindberg tehtävät jakanut.Hilima kirjoitti: Yypeenä? Allu?
Syntymäpitäjässä olisi kolmossarjajoukkue..........vitsi,vitsimurata kirjoitti: Hietanen taitaa tosissaan tähyillä vielä ulos, mutta konkreettista tietoa mulla ei hänen sopimuskuvioistaan ole.
Syntymäpitäjässä olisi kolmossarjajoukkue..............vitsi, vitsimurata kirjoitti: Hietanen taitaa tosissaan tähyillä vielä ulos, mutta konkreettista tietoa mulla ei hänen sopimuskuvioistaan ole.
Näinhän tämä nimiasia on. Ketjun otsikon voisi tosiaan korjata ja luulen, että siihen pystyy ketjun aloittaja nimimerkki murata. Moderaattoreiltakin tämä ehkä onnistuisi.passista kirjoitti: Tietääkseni Iskua nimitetään siis nyt Rantaperkiön Iskuksi eli lyhentäen RaIsku. Tulisikohan tuota otsikkoa siis lyhentää jättämällä volley pois, vaikka ei tuo ak:ta haittaa. Kuka osaa muuttaa?