• Kaikki käyttäjätiedot siirtyivät foorumiohjelmiston päivityksen yhteydessä uuteen järjestelmään salasanoja lukuunottamatta. Voit tilata uuden tästä. Jos kirjautumisessa ilmenee ongelmia tai sähköpostiosoitteesi ei ole enää käytössä, laita sähköpostia osoitteseen yllapito@verkkovirhe.com.

Power Cup 7.-10.6.-18 Kuopio

Katotaanpas mitä nuo savolaiset saa aikaiseksi. Muutakin kuin puheita, joita pitää kuunnella jonkinlainen savolaissuodatin kytkettynä

Tänne periferiaan muutti innokas lentopallomies Rautalammilta, siis Savosta. Eli tässä on opeteltu tuota suodattelua jo parin vuoden ajan, joten olen valmistautunut huolella. Luulen pärjääväni PLH:n ja Hiliman valtakunnassa nuo neljä päivää, mutta riskejä on aina olemassa. Esim. Kaakana, onko vaarallinen ja kuinka iso elukka?

Tai sitten ruokaperräiset? Tukehtuuko semmoisiin, vai mitä tapahtuu?

Vieraalle alueelle kun tullaan, niin ihan pientä opastusta voisi laittaa ummikoille, koska niitäkin varmasti on.

Savolaisjuttuja

tuoltapa liäkettä pahimpaan hättään, ja tervetulloo immeisten ilimoelle mualimannappaan!
Hyvä oli lista. Sopivasti elämän eri alueilta. Täytyy opetella itsensä kannalta tärkeimmät.

Minulla on ollut tapana haastatella majapaikkojen yöpäivystäjiä. Ovat yleensä aktiivisia ihmisiä ja tietävät paljon paikallisista asioista.

Linkin takana oli paljon hyödyllistä tietoa, jos tuo kielipää antaa vaan senverran periksi, että muistaa tärkeimmät. " Raahassa vuan" , niinkuin Sampon aikalisällä, siis ennenvanhaan.