Verkkovirhe

Pelaaja- sekä valmentajasopimukset 2016-2017

Viestejä
5,741
taustaduunari kirjoitti: Mahtaako viedä pelaajia mennessään?
Paha sanoa, voi olla tai sitten ei. Vähän huono kun kaikki tuntuu nyt lähtevän, varsinkin kun mestareiden liigan karsinnat edessä. Luulis että kaikkia ois kiinnostanut sinne pääsy suomalaisessa seurajoukkueessa, tiedä sitten. Toivottavasti Tiikerit saa jostain hyvän valmentajan, eikä kaikki pelaajat lähde mukana jne.
 
Viestejä
197
fiftie kirjoitti: http://www.swd-powervolleys.de/tommi-tiilikainen-heisst-der-neue-trainer/

Tiilikainen sitten saksaan vissiin valmentamaan ens kaudeks. Saa nähä kenestä tulee tiikereiden uus päävalmentaja. Hyvä homma Tommin kannalta, tiikereiden kannalta vähän huono.
Onnittelut Tiilikaiselle, hienoa työtä ja nyt eteenpäin!

Aikamoinen virta pois Kokkolasta :unsure:
 
Viestejä
2,549
Kakkos kentän huoltaja kirjoitti:
fiftie sanoi:
http://www.swd-powervolleys.de/tommi-tiilikainen-heisst-der-neue-trainer/

Tiilikainen sitten saksaan vissiin valmentamaan ens kaudeks. Saa nähä kenestä tulee tiikereiden uus päävalmentaja. Hyvä homma Tommin kannalta, tiikereiden kannalta vähän huono.
Onnittelut Tiilikaiselle, hienoa työtä ja nyt eteenpäin!

Aikamoinen virta pois Kokkolasta :unsure:
Ja juuri kun siellä Vammalassakin oli lopultakin opittu arvostamaan Tiilikaista :eek:hmy:
Tiikerit tiedotta uudesta valmistjasta lähiviikkoina sanotaan Tiikereiden tiedotteessa. Ei kun kiitokset ja menestystä Tommille Saksan maalle.
 
Viestejä
1,766
tepahannikki kirjoitti: Ja Tommi Tiilikaiselle vuoden sopimus Saksaan!!!
Onnittelut uudesta hienosta haasteesta!!Nyt alkavat sitten spekulaatiot Tiikereiden ensi vuoden valmentajasta. On aika suuret ja ansiokkaat saappaat astuttavaksi; toki onhan aiemminkin Tiikereiden organisaatiossa täytetty suuria saappaita kuten esim. jo pari kertaa liberopuolella...
Onnittelut siirtymisestä Saksan maalle! En ole vielä toistaiseksi kuluneen kauden joukkueeseen tutustunut, mutta oisko sielläkin joku Saksan mj-mies ollut??

En ihan näin pian ollut itse asiassa valmis uskomaan, että TT siirtyy ulkomaille.
Uudeksi valmentajaksi minulla olisi yksi luultava ehdokas, mutten paljasta sitä.

Viekö TT myös pari pelaajaa mukanaan, niistäkin voisi olla todella jokunen hyvä vaihtoehto...

Onko TT:llä SWD Powervolleys Dürenissä työsuhdeautona Audi TT ??? ;)
 
Viestejä
4,933
Itse veikkaan että Tiilikainen vie ainakin Lelun mukanaan Saksaan. Se maa on vielä Lelulta käymättä ja nykyiset näytöt ei varmaan kovatasoisempaan tiimiin sopparia tällä hetkellä edellytä
 
Viestejä
1,766
metriheikki kirjoitti: Itse veikkaan että Tiilikainen vie ainakin Lelun mukanaan Saksaan. Se maa on vielä Lelulta käymättä ja nykyiset näytöt ei varmaan kovatasoisempaan tiimiin sopparia tällä hetkellä edellytä
Entäs T. Siirilä?
 
Viestejä
18
metriheikki kirjoitti: Itse veikkaan että Tiilikainen vie ainakin Lelun mukanaan Saksaan. Se maa on vielä Lelulta käymättä ja nykyiset näytöt ei varmaan kovatasoisempaan tiimiin sopparia tällä hetkellä edellytä
Huhuja kuullut, että Lelu vaihtaa seuraa juuri Tiilikaisen takia, joten tuskinpa hänen matkaansa lähtee.
 
Viestejä
5,741
KileX kirjoitti:
metriheikki sanoi:
Itse veikkaan että Tiilikainen vie ainakin Lelun mukanaan Saksaan. Se maa on vielä Lelulta käymättä ja nykyiset näytöt ei varmaan kovatasoisempaan tiimiin sopparia tällä hetkellä edellytä
Huhuja kuullut, että Lelu vaihtaa seuraa juuri Tiilikaisen takia, joten tuskinpa hänen matkaansa lähtee.
Mikäs ongelma niiden välillä sitten ois?
 
Viestejä
18
fiftie kirjoitti:
KileX sanoi:
metriheikki sanoi:
Itse veikkaan että Tiilikainen vie ainakin Lelun mukanaan Saksaan. Se maa on vielä Lelulta käymättä ja nykyiset näytöt ei varmaan kovatasoisempaan tiimiin sopparia tällä hetkellä edellytä
Huhuja kuullut, että Lelu vaihtaa seuraa juuri Tiilikaisen takia, joten tuskinpa hänen matkaansa lähtee.
Mikäs ongelma niiden välillä sitten ois?
Kuulemma Lelu ei pidä Tiilikaisen valmennusfilosofiasta. En tiedä mikä mättää, kun muistelen Lelun vielä pari vuotta sitten kehuneen Tiilikaista, mutta näköjään ne ajat muuttuu.
 
Viestejä
5,741
KileX kirjoitti:

Kuulemma Lelu ei pidä Tiilikaisen valmennusfilosofiasta. En tiedä mikä mättää, kun muistelen Lelun vielä pari vuotta sitten kehuneen Tiilikaista, mutta näköjään ne ajat muuttuu.
Jaahas. No kovin kummallista, kun Tiilikaisen valmennusfilosifa on varsinaisen hyvin toiminut. Ehkä Ojansivu on sitten niitä pelaajia, jotka ei halua sopeutua valmentajan pelikirjaan, tiedä siitä.
 
Viestejä
164
fiftie kirjoitti:
KileX sanoi:
Kuulemma Lelu ei pidä Tiilikaisen valmennusfilosofiasta. En tiedä mikä mättää, kun muistelen Lelun vielä pari vuotta sitten kehuneen Tiilikaista, mutta näköjään ne ajat muuttuu.
Jaahas. No kovin kummallista, kun Tiilikaisen valmennusfilosifa on varsinaisen hyvin toiminut. Ehkä Ojansivu on sitten niitä pelaajia, jotka ei halua sopeutua valmentajan pelikirjaan, tiedä siitä.
Ojansivu puhuu paljon ja kaikkee.
 
Viestejä
2,549
keppana kirjoitti: hmm... Voisko olla niin, että Lelu lähtee koska Tiilikainenki lähtee?(!)
B)
Voihan se olla että tykkää valmennusfilosofiasta sen verran, että menee samaan paikkaan, Ne on nää Valepalaisten spekulaatiot Lelusta ja Tiilikaisesta on niin hupaisia. :cheer:
 
Viestejä
2,549
Tiikereiden valmentajasta tietoa klo 13
Yle Kokkola ‏@YleKokkola 28 min28 minuuttia sitten

@TiikeritKokkola kertoo uuden valmentajansa tänään keskiviikkona klo 13. Yle Kokkola näyttää tilaisuuden suorana Facebook-sivuillaan. #yle
0 uudelleentwiittausta 0 tykkäystä
 
Viestejä
5
Jussi Juonio kirjoitti:
keppana sanoi:
hmm... Voisko olla niin, että Lelu lähtee koska Tiilikainenki lähtee?(!)
B)
Voihan se olla että tykkää valmennusfilosofiasta sen verran, että menee samaan paikkaan, Ne on nää Valepalaisten spekulaatiot Lelusta ja Tiilikaisesta on niin hupaisia. :cheer:

Kyllä mua naurattais jos niin kävis! :lol:
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös