Verkkovirhe

Pelaaja- ja valkkusopimukset kaudelle 2017-18

Viestejä
198
taustaduunari kirjoitti: Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.
 
Viestejä
10,898
rautakanki kirjoitti:
taustaduunari sanoi:
Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.
 
Viestejä
3,448
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
rautakanki sanoi:
taustaduunari sanoi:
Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.
Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?! ;) :unsure: :silly: :whistle:
 
Viestejä
3,584
Einomies Porkkakoski kirjoitti:
rautakanki sanoi:
taustaduunari sanoi:
Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.
Ehkä vaatimattomuuden voisi laittaa heikoimmaksi lenkiksi... ;)
 
Viestejä
10,898
varajäsen kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
rautakanki sanoi:
taustaduunari sanoi:
Vantaa Ducks tiedotuksella joko sormet kohmeessa tai sitten näppikset jumissa kun ei ole kuulunut mitään uutisia?????
Eiköhän sieltä Korson suunnalta ala kuulua jotain juttua kun Einomies pääsee talkoohommista kotiin joskus ensi viikolla.
Vantaa Ducksin Tiedotustiimi kuuluu maamme valioihin. Olen varma, että tiedotuksellinen menestys jatkuu tulevallakin kaudella. Tiimi on siinäkin mielessä erikoinen, että siitä ei löydy heikkoa lenkkiä.
Valio tiedotustiimi voisi tiedottaa ettei ole mitään tiedotettavaa ?! ;) :unsure: :silly: :whistle:

Kun innokkaat fanimme malttavat hetken odottaa, niin odotus palkitaan.
 
Viestejä
10,898
rautakanki kirjoitti: Minun täytyy jo tässä vaiheessa kautta antaa Einomies Porkkakoskelle kauden 2017-2018 positiivisimman"fanin" palkinto.
Kiitokset palkinnosta ja uskon vahvasti, että Vantaa Ducksin osalta tämä ei jää ainoaksi palkinnoksi ;).
 
Viestejä
3,056
Täytyy taas alkavalla kaudella käydä katsomassa joku peli Lumossa.
Tulee taas kovaa vääntöä Sammon ja akkojen kanssa.
Einomiehelle ja Konkarille hyvää kesän jatkoa.
 
Viestejä
4,933
Matti Toivola Lakkapäästä Hurrikaani-Loimaan passariosastolle ja naisten mj-keskari Roosa Laakkonen UHC Munsterin riveihin Saksan Bundesliigaan
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös