Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliigan pudotuspelit 2019

Viestejä
2,074
Kyllä ne itkeskelijät löytyvät ihan muualta kuin Kuusamosta. Onnittelut Pölkylle suhteellisen ehyestä pelistä ja voitosta! Keskitorjuntaa tiiviimmäksi ja Kalchenko hyökkää aina keskeltä hiukan vasemmalle. Huomenna siihen ainakin toppari.
 
Viestejä
2,074
Toni F:ltä ok selostus, mutta Pölkyn valmentajakuvioita on enää turhaa puida. Selostajien ja kommentoijienkin pitäisi päästä siitä pikku hiljaa yli.
 
Viestejä
1,425
Toni F:ltä ok selostus, mutta Pölkyn valmentajakuvioita on enää turhaa puida. Selostajien ja kommentoijienkin pitäisi päästä siitä pikku hiljaa yli.

Minulla meni kyllä tämä ohi, mitä Flink siitä sanoi? Itse tykkään hänen selostustyylistään, koko ajan tulee ajantasaista tilastoa ja pelillisen osaamisen puolesta mielestäni parhaimpia ellei paras lentopalloselostaja.
 
Viestejä
2,074
Minulla meni kyllä tämä ohi, mitä Flink siitä sanoi? Itse tykkään hänen selostustyylistään, koko ajan tulee ajantasaista tilastoa ja pelillisen osaamisen puolesta mielestäni parhaimpia ellei paras lentopalloselostaja.
Lähinnä vielä edellisen valmentajan ja alkukauden 7/10 saldon muistelusta on kyse. Siis seitsemän voittoa kymmenestä ensimmäisestä pelistä. Nikolic on tehnyt hyvää työtä, jopa parempaa kuin on odotettu.

Tiedän että kommenttini lähenteli saivartelua, mutta pakko oli silti mainita. Itse pidän myös Flinkin selostuksesta eikä miehessäkään mitään vikaa ole.
 
Viestejä
80
Lähinnä vielä edellisen valmentajan ja alkukauden 7/10 saldon muistelusta on kyse. Siis seitsemän voittoa kymmenestä ensimmäisestä pelistä. Nikolic on tehnyt hyvää työtä, jopa parempaa kuin on odotettu.

Tiedän että kommenttini lähenteli saivartelua, mutta pakko oli silti mainita. Itse pidän myös Flinkin selostuksesta eikä miehessäkään mitään vikaa ole.
Ellei salolaisuutta viaksi lasketa...
Lentopallo on loppukaudesta kestävyyslaji niin kentällä kuin ulkopuolellakin.
 
Viestejä
1,425
Aa, aivan. No olen kyllä samaa mieltä siinä että turha enää jauhaa vaihdoksesta sen enempää, varsinkaan selostajan.
 
Viestejä
683
Hämeenlinnan ja Salon vaihtopenkkiä on pitänyt jatkaa, kun on niin shoppailemassa käyty. Nyt on apuna vielä lukuisat lepopäivät ja kotiyleisö.

Kyllähän se on Hämeenlinnan pelipäädyssä olevaa penkkiriviä , mitä pitää jatkaa. Siellä missä
loukkaantuneet pelaajat istuvat. Sieltä löytyy mm. Heikkiniemi, Madsen, Principato Ja viimeisimpänä
Orle. On se vähän eri juttu kuin yksi Helminen tai joku Mustonen.
 
Viestejä
80
Kyllähän se on Hämeenlinnan pelipäädyssä olevaa penkkiriviä , mitä pitää jatkaa. Siellä missä
loukkaantuneet pelaajat istuvat. Sieltä löytyy mm. Heikkiniemi, Madsen, Principato Ja viimeisimpänä
Orle. On se vähän eri juttu kuin yksi Helminen tai joku Mustonen.
Niin, 14 pelaajaa on joukkueeseen ilmoitettu. Lähinnä, koko kauden aikana ja kaikki joukkueet mukaan lukien, olen huomannut, ettei sieltä vaihtopenkiltä juurikaan kentälle pääse. Maajoukkuetason pelaajiakin on istutettu penkillä koko pelin ajan. Luulisi pelaajia turhauttavan. Puuttuuko valmennukselta aika vai taito saada joukkue kuntoon vaihtopenkkiä myöten. Joukkueen strategisesti muuttuva kokoonpano olisi vastapuolelle vaikea paikka.
 
Viestejä
683
Niin, 14 pelaajaa on joukkueeseen ilmoitettu. Lähinnä, koko kauden aikana ja kaikki joukkueet mukaan lukien, olen huomannut, ettei sieltä vaihtopenkiltä juurikaan kentälle pääse. Maajoukkuetason pelaajiakin on istutettu penkillä koko pelin ajan. Luulisi pelaajia turhauttavan. Puuttuuko valmennukselta aika vai taito saada joukkue kuntoon vaihtopenkkiä myöten. Joukkueen strategisesti muuttuva kokoonpano olisi vastapuolelle vaikea paikka.

Näyttää siltä, että että haluat puhua ihan eri asiasta :confused:
 
Viestejä
2,074
Jaa Borakin on toipunut eilisestä tappiosta ja meinaa itkeskellä, vaikka Hämeenlinnalta tänään paljon parempi peli kuin eilen. Pölkky pysyi kumminkin jonkin verran mukana raskaalla jalalla ja noin 50 % pelisuorituksella. Mutta tästähän ne taas pelit vasta alkavat. Kotietu on Kuusamolla ja viikon vaihtuessa nähdään kumpi tämän kääntää itselleen. Toivottavasti nähdään hienoja taisteluita!
 
Viestejä
237
Jaa Borakin on toipunut eilisestä tappiosta ja meinaa itkeskellä, vaikka Hämeenlinnalta tänään paljon parempi peli kuin eilen. Pölkky pysyi kumminkin jonkin verran mukana raskaalla jalalla ja noin 50 % pelisuorituksella. Mutta tästähän ne taas pelit vasta alkavat. Kotietu on Kuusamolla ja viikon vaihtuessa nähdään kumpi tämän kääntää itselleen. Toivottavasti nähdään hienoja taisteluita!

Osaatko sanoa millä prosenteilla Hämeenlinna pelasi verrattuna Pölkyn 50% pelisuoritukseen?
 
Viestejä
3,442
Katselin "pikakelauksella" eilisen Kerho-Pölkky ottelun ja jäi mieleen Pölkyn voitettu erä ja jos Flinkin huomio oli oikea se tapahtui 9 % nostolla ??? No ei se häävi ollut hävityissäkään ;)
 
Viestejä
642
Melkoinen avaus OrPolta. Molemmat välieräsarjan ovat kiinnostavampia kuin aikoihin. Orivedellä ja Kuusamossa on varmasti tupa täynnä seuraavissa peleissä, Hämeenlinnassa ja Salossa yleisö vielä heräilee.
 
Viestejä
1,055
Toinenkin välieräpari alkoi vierasjoukkueen voitolla, hienoa.
Ennakkoon selvät ennakkosuosikit ovat molemmat aloittaneet hiukan tahmeasti.

Lisäksi Salon ongelmat olivat mielestäni hyvin saman tyyppisiä kuin Lentiskerholla. Ei oltu henkisesti valmiita. Hiukan päätöntä hyökkäämistä vastustajan organisoituun torjuntaan. Temmotkaan eivät olleet kohdillaan hyökkääjien ja passarien välillä.

Salo sortui vielä siihen, että kentällä ja penkillä oli liikaa tuomareita. Tuomarit tekivät muutaman virheen ( kuten jokaisessa pelissä luultavasti tekevät ), mutta pää pitäisi pysyä kylmänä. Turhan lämpöisenä siellä muutenkin käytiin omien suoritusten jälkeen. Fokus katosi.
 
Viestejä
683
Ei ole ihme, että pelaajat kävi kuumana, ja kortteja tipahteli, kun valmentaja näytti hyvää
esimerkkiä :(
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös